Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bogdaneuronet View Post
    Mai oameni buni eu am citit bine?Pai la cat costa sa modifici un motor de 1,4 mai bine cauti un pic pe internet si dai pana la urma de un clio busit cu motor de 14 16v .........Si nu cred ca ar costa mai mult de 1000-1500 de euro(toata masina).Si macar acolo este sigur ca ajungi pe la vreo 95-98 de cai (ca din cate vad eu astea cu motoare transformate in rachete sunt cam filme sf). Oricum eu ii multumesc lui emmy pt ca a reusit sa starneasca atatea discutii.
    pai in cazu asta ,nu mai bine iei un 1.6 de pe logan ? Care are 90 cp ?
    sau un 1.6 16v tot de logan ...105 cp ?
    sau un 1.6 16v de pe megane1 laguna 1 ...Clio -107-110 cp
    sau un 1.6 16 de pe megane 2 cu vvt care are 115 cp
    sau un 1.8 16v de pe r19 chamade sau clio 136 cp
    sau un 2.0 16v de 138 cp sau cati are ala williams vechi
    sau un 2.0 16v de 172 cp ...
    sau un 1.7 turbo de pe volvo 440 care are blocul motor de reno ... La unele din cele enumerate mai sus ,maxim 1000 euro costa masina in stare buna de functionare,la altele vreo 1500 epava...Dar am zis sa dau niste exemple daca tot se pune problema de schimbat motor...
    Totul conteaza cat de departe vreti sa mergeti cu "tigania".In sensul ca probabil motoarele o sa aibe nevoie si de cutie +planetare si probabil o sa mearga la fix pe masina,cu exceptia la suportu din dreapta de pe contra aripa,care doar motorul de clio cred ca il are,la restul trebe improvizat.Problema este instalatia electrica,sa gasesti pe cineva capabil sa o faca si sa nu te stoarca de bani,si sa nu stai cu frica ca iei foc,asta e parerea mea in legatura cu schimbatul de motor,din pacate nu prea avem oameni competenti sa faca ceva ca la carte si care se pricep te storc de bani...si mie mi-ar placea alt motor etc,dar nu-s mecanic ca sa ma bag cu cheia in el de fiecare data cand nu merge,pentru ca fiecare lucru improvizat are si defectiunile lui ascunse,si nici bani sa stau cu el toata ziua in service.
    Last edited by Cristi_Xp; 4 December 2008, 18:04.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Pana la 16,16v probabil te incadrezi in 1500 euro dar mai departe...??!! Daca tu sti un rs de 2,0 la 1500 euro avariat acum il platesc si vb serios, ca la motorul de 1,8-16v-136cp numai vibrochenul care-mi trebuie este atat(nou)ca second nu gasesti !

      ps.te-am mai intrebat o data si nu am primit raspuns ce motor de volvo 1,7 turbo sti ? un indice,un cod ?? din cate stiu era ceva pe renault 1,8-16v- turbo
      Last edited by EMMY; 5 December 2008, 10:51.

      Comment


      • Motorul de 1.7 de pe volvo, este 1721 cmc turbo ( este motorul renault, caci in vremea aceea renault era bun prieten cu volvo )
        A fost pe modelele 480 si unele 460.
        1.8 16 v turbo nu au fost.
        Toate cele bune.

        Comment


        • Nu sti cumva era amplasat logitudinal sau transversal ? Merci

          Comment


          • Transversal. daca nu gasesti 1.7t, poti incerca 1.4t de pe renault5 gt turbo. n-are 130 de cai, dar oricum, bine peste 100. si e turbo, alta senzatie decat aspiratorul de 1.8_16v
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Transversal...1721 cmc, 0.5 presiunea in turbo, 120 cai, 0-100 km/h 8.5 sec.
              Last edited by Cezar; 5 December 2008, 12:52.

              Comment


              • Uite ce-am gasit.da-i o cautare "vand renault 21 turbo"si o sa gasesti unul de ARAD ce are motor 1,8-16v-180cp ,sunt si poze

                Comment


                • Model 21 turbo, avea motor de 2000 cmc turbo.
                  uite si dovada: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_21#Engines
                  Tu te ghidezi dupa ce vand unii?

                  Comment


                  • Da ,ok greseala mea nu am fost atent ,dar ce zici de un "cadavru "de motor asa pe logan

                    Comment


                    • Cadavru?
                      Parerea mea este ca daca esti pasionat, se merita, caci se pot scoate performante f bune din acest motor.
                      Piese se gasesc ( nu la tot pasul, dar se gasesc).

                      Comment


                      • Seamana foarte tare cu ce am avut eu pus 1,8-16v-137cp dar problema este evacuarea ca la al meu dabia a incaput (vine prin spatele motorului) si daca mai pui si turbina cred ca trebuie sa muti panoul ignifug
                        Last edited by EMMY; 5 December 2008, 13:58.

                        Comment


                        • Acum vb serios chiar ar fi o chestie sa poti monta un astfel de motor pe logan dar mai ramane cutia de viteze etc ca la 21 este longitudinal montajul si bineinteles spatiul in compartimentul motor dar cred ca ar fi cel mai tare logan din Romania, ca putere

                          Comment


                          • Nu are treaba motorul de pe 21. Ala nu se poate monta.
                            decat cel de pe volvo ar fi compatibil. Si se monteaza cu tot cu CV.
                            dar raman destul de multe la care trebuie lucrat si adaptat.

                            Comment


                            • Dar sincer ptr 120 cp nu merita cel putin asta este parerea mea

                              Comment


                              • Avand turbo, ii poti creste f usor puterea.
                                Acum fiecare face cum vrea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google