Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si suportul din dreapta de pe contra-aripa,ala cum se adaptateaza?
    Ce cutie de viteze ai folosit totusi ?Care-i pretul?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Cel de la mama lui este de 2 l si 145 cp crede-ma ca stiu ,asta e copia fidela facuta de renault in parteneriat cu ei si lucrez in domeniu de 17 ani
      pretul este de 300 e si am si copie dupa cartea de identitate a masinii de pe care a fost dat jos si acte de vanzare cu propietarul

      Se monteaza tamponul original in partea dreapta si cu suport de prindere facut de mine pe motor

      Nu am deschis topicul sa ma laud ci doar sa schimbam idei ,daca se poate?

      se poate, dar nu mai posta consecutiv, foloseste butonul "edit".
      dupa cum am promis, urmeaza si scuzele mele publice btw, mi-a placut raspunsul, asa mai merge, ca pana acum doar schumacheri au fost pe-aici cu turbo pe logan...
      Last edited by Seba; 21 October 2008, 14:56.

      Comment


      • #18
        foarte adevarat dar tot 135 cp raman

        Comment


        • #19
          Sau 137 :P
          Spune-mi si mie te rog,cum ai adaptat sa mearga si restul in masina dup-aia,clima ,ceasuri ...Etc?Sau nu mai merg ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            EMMY eu te cred,pentru ca am vazut ceva de genu la cineva,insa nu pe un Logan,ci pe o Astra Classic.In fine,nu e vorba ca pe mine m-ai pacalit sau astea,dar am o oarecar idee.Daca vrei sa-i faci sa creada ceea ce ai zis adu-le argumente,eventual niste poze.
            PS:Misto Loganul din poze.Pana acum e cel mai frumos ca design.Arata bine.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Sa ne intelegem motorul de renault similar williams este dat jos acum ca este dus vibrochenul !!! Cand a fost pus pe masina prima oara a functionat cu instalatia de logan si functionau toate (fara clima clima ca nu are )dupa care am facut rost de instalatie si calculator ,am scos schemele la R19 si logan si m-am apucat de bobinatdupa care au functionat incet toate ,dupa ce s-a dus motorul in 2006!!!!! L-am dat jos si am trecut la remodificarea acelui original
              poze nu am cu motorul dar am cu masina pe stand la vitan si graficul de la ei unde apar "calutii" si daca tot nu credeti sunati-va priatenii din mures ca e veche pe aici si cum credeti ca pot sa vand un motor cu modificari care trebuie pe logan daca nu a fost pus??

              as fi mai interesat sa schimbam idei despre modificari pe toate loganurile mai ales pe diesel chiar daca nu le aveti modificate ca sa visezi nu costa nimic si nici nu face rau si daca cineva face bascalie de ala care are curaj sa-si spuna ideile eu nu o sa fac sigur ,bine asta nu inseamna ca n-o sa mai glumim

              Comment


              • #22
                Maestre , eu si mai stiu cateva nume pe aici visam la un motor de 1,9 megane pus pe logan ..Diesel bineinteles ..Ai ceva idei in privinta asta sau alte variante pentru diesel ?
                Degeaba gandesti daca esti prost!

                Comment


                • #23
                  Parerea mea e ca nu se merita adaptata turbina pe motorul de logan.Mai simplu se pune motorul de volvo 1.7 turbo,care are potential mult mai mare 150-170 cp stage 1...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Eu totusi cred ca sunteti baieti mari,pana nu pune poze si argumente solide,credibile,toate astea sunt gogosi,mai ales ca baiatul asta se lauda in alta parte ca a coborat Loganul cu 15 cm
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #25
                      Parerea mea este ca poti sa scoti super bine si din 1.5 dci cu o turbina variabila de megane si injectoare de 105 cp si un soft bine scris ,ca doar astia din fabrica o sa scota 107 cp si daca ei isi permit sa dea si garantie e clar ca nu e folosit decat la 60% din potential

                      cat de motorul de volvo nu stiu nimic da-mi te rog mai multe date sa ma interesez si eu

                      Vrei o poza langa un alt logan ca sa te convingi ? Sau iti dai seama din pozele care sunt postate?

                      maine o sa masor sa-ti spun in mm exact pe mine ma interesa in primul rand rigidizarea suspensiei

                      nu mai posta consecutiv. foloseste butonul "edit". cat sa ma rog de voi?
                      Last edited by Seba; 22 October 2008, 15:58.

                      Comment


                      • #26
                        dezvolta ideea te rog
                        Last edited by Seba; 22 October 2008, 16:07.
                        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                        Comment


                        • #27
                          Loganul 1.5 dci din cate stiu are turbina normala ,pe cand meganul 2 cu acelasi motor si cu 100 cp cel faza 1 stiu sigur ca are turbina cu distributie variabila
                          injectoarele lucreaza la presiune mai mare si cred ca pompa de injectie este la fel difera doar actuatorul de debit si softul care este scris in calculatorul de injectie
                          ce am uitat este intercolerul care daca este mai mare si racit mai bine da un randament mai bun cu cat e mai rece cu atat mai bine
                          Last edited by EMMY; 21 October 2008, 21:35.

                          Comment


                          • #28
                            @emmy: mda...Nu era vb de motorul dupa megane 2 de 105 cp cu turbina geometrie variabila, tu vb de imbunatatirea motorului 1.5 logan cu turbina cu geometrie variabila si alte injectoare. sper ca nu am inteles gresit.
                            Last edited by felixb; 21 October 2008, 21:48.
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #29
                              Asta de 105 cp acum a aparut si nu stiu prea multe de el (megane 2 FAZA 2) si ma refeream cum sa le pui pe logan
                              megane 2-100cp are turbina cu distributie variabila sigur si alte injectoare care func cu presiune mai mare si pompa la fel (PROBABIL DIFERA DOAR ACTUATORUL DE PE EA)

                              Comment


                              • #30
                                Foarteee tare emmy....
                                sunt curios de durata de viata a unui asemenea motor si in ce conditii poate fi folosit(exploatat)
                                daca ti-as cere sa lucrezi si la benzinarul meu de 1.4...Pt ce suma te-ai baga?(daca nu vrei sa raspunzi aici ca sa nu se inteleaga ca e reclama...Da-mi un PM)
                                si care ar fi garantia pe care mi-ai putea-o oferi?
                                http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google