Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Al meu este modificat de 10-15 mii nu mai stiu exact si inca merge si nu bate nu papa ulei este ok ,mecanica nu mai fac de mult dar pot sa-ti dau codurile si tot ce ai nevoie ca sa-l modifici,cat de garantie totul este pe cote nu porcarii

    Comment


    • #32
      Fii mai clar te rog...10-15 mii (de ori,de euro,km)???M-ar interesa pretul...Pentru ca o asemenea investitie te duce undeva departe.
      doar partea de mecanica nu si de design
      http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

      Comment


      • #33
        Cred ca s-a referit la km.
        La 10-15000 de ori, nu avea cum.
        La 10-15000 de euro, iar nu cred ca s-a referit, ca e vorba de un motor vechi si altele pe langa el, care nu are cum sa valoreze atat, per total.
        La banii aia facea alte cumparaturi.

        Comment


        • #34
          Pai diferenta intre 1.5 dci de 100 si 1.5 dci de 105 e ca ala de 100 e euro 3 si asta de 105 e euro 4. Asta e marea diferenta. Si motorul asta e de mult pe piata. Poate nu in romania, dar are ani buni.
          Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

          Comment


          • #35
            Scuze e vorba de km ,probabil nu sunt eu sanatos dar nici 15.000 euro nu bagam in motor si vad ca te intereseaza serios , o sa-ti dau codurile si preturile dar te rog sa-mi spui cum vrei motorul ;comprimat,decomprimat pentru turbo sau compresor ,compresie normala ??

            referitor la 1,5 dci -105 cp nu contest ca ar fi aparut mai demult eu am auzit de el de cateva luni si diferenta intre euro 3 si 4 din cate stiu este filtru polen(asa se numeste catalizatorul suplimentar ce este montat pe evacuare)

            Comment


            • #36
              Pai, filtrul de polen retine polenul, praful si particulele fine din atmosfera, sa nu intre in habitaclu.
              Catalizatorul este pentru noxe, pentru poluare, nu are nicio treaba cu polenul.

              Comment


              • #37
                Emmy...Id meu de messenger este crisneg
                cred ca o discutie de asemenea proportii se poate desfasura mai bine pe mess.
                http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

                Comment


                • #38
                  Originally posted by xew View Post
                  Pai, filtrul de polen retine polenul, praful si particulele fine din atmosfera, sa nu intre in habitaclu.
                  Catalizatorul este pentru noxe, pentru poluare, nu are nicio treaba cu polenul.
                  Citeste ce am scris in paranteza !!!!!!!!!

                  Comment


                  • #39
                    Filtrul ala din cate situ se numeste filtru de particule...
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Da.
                      Am mai citit odata. Si?
                      Filtrul de polen, de particule, de habitaclu, e una, protejeaza habitaclul (interiorul masinii, locul pasagerilor) de praf, polen, frunze uscate (verzi), lilieci morti, etc.
                      Catalizatorul stabileste norma de poluare, e pus pe evacuare, protejaza mediul, de noxe, de fum, de hidrocarburi, etc.
                      Mai citesc odata, ce e in paranteza?

                      Comment


                      • #41
                        Cum sa influenteze filtrul de polen norma de poluare ?Filtrul de particule da,dar numai la diesel. Nu stiu dece,dar cred ca suntem luati la misto,asta e parerea mea !
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • #42
                          Da, scuze, filtrul de particule, are legatura cu catalizatorul, pentru poluare, dar numai pe diesel, cel putin eu asa stiu eu.
                          Cand am spus particule, ma gandeam la ce e in atmosfera, in aer si poate intra in habitaclu.

                          Comment


                          • #43
                            Unul din motivele unui forum este de a indruma cu informatii corecte si reale!Observ cu stupoare ca anumite persoane, ori isi dau cu parerea in necunostinta de cauza, ori isi exprima increderea personala fara a se documenta in prealabil!Asta duce la informatii eronate!
                            1- ori incetati sa mai scoateti cuvintele din burta
                            2- ori inchidem thread-ul pentru ca riscam sa ne facem de ras
                            3- ori dam "premii" celor care nu inteleg sau care nu stiu sa se exprime!
                            Multumesc de intelegere!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44

                              Unul din motivele unui forum este sa se dea fiecare cu parerea.
                              Toti facem greseli.
                              Nimeni nu s-a nascut invatat.
                              Eu unul, recunosc, m-a ajutat acest forum, am avut de invatat de pe urma lui.
                              Trebuie sa ne ajutam unii pe altii, fara sa ne dam palme unii altora, ca, poate am mai gresit, afirmand ceva, ce era eronat.
                              Si daca cineva afirma ceva si nu e adevarat (poate) nu o spune cu rautate si trebuie sa-i dam sansa sa invete, ceva (asta daca vrea).
                              Nu sa-l punem cu fata la perete, doar pentru ca aduce informatii eronate.

                              Comment


                              • #45
                                Cand se ajunge in polemici pe baza unor erori, deja devenim ridicoli!Asta am vrut sa semnalez!Daca exista ceva ce nu stiti, folositi Google!Ca sa ne dam cu parerea, trebuie s-o facem pe baza unei informatii corecte, adica sa fim constructivi!Aici incheiem offtopic-ul!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google