Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Xew. Nu cred ca Darksid3 a facut referire la tine....
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • #47
      Eu de ce nu pot posta?
      http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

      Comment


      • #48
        Nu e problema, daca a zis de mine s-au nu, eu daca am gresit, am recunoscut si mi-am cerut scuze public, de fiecare data.
        Eu am vorbit la modul general.

        Comment


        • #49
          Nu m-au deranjat cat de putin replicile dar se vorbea de 1,5 dci(diesel)si de aceea nu am mai specificat ca este vorba de filtru de particule diesel si atata timp cat cineva are curajul si isi cere scuze nu vad unde este problema ,NU S-A NASCUT NIMENI INVATAT

          Comment


          • #50
            Emmy, da-ne detalii despre modificare: raza manetonului arborelui cotit la 1.4 si al 1.6; lungimea cilindrului la motorul k7, lungimea bielelor la 1.4mpi, 1.4 de pe solenta/nova/supernova sau ce biele zici ca ai folosit, distanta dintre centrul boltului si capul pistonului la 1.4mpi, 1.6mpi si 1.4 de pe sol/nova/snova; distantierul de chiulasa si adncimea camerei de ardere la chiulasa de 1.4mpi respectiv 1.6mpi. Tare am impresia ca real mmai mult de 1.7 nu iese daca inalti chiulas cu 3-4mm fata de bloc. Pana la 1.8 mai e ceva de ridicat, dar deja intri intr-o decomprimare agresiva a motorului. Ca tu cobori pistonul in cilindru si la 1.4 faci cursa de 1.6, se poate, dar sa ajungi la 1.8, e putin probabil, cert e ca depasesti 1600cmc cu modificarile spuse de tine. Datele te rog si verificam exact cat se schimba cilindreea motorului cu modificarile de rigoare. Mersi
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              Originally posted by EMMY View Post
              Scuze e vorba de km ,probabil nu sunt eu sanatos diferenta intre euro 3 si 4 din cate stiu este filtru polen(asa se numeste catalizatorul suplimentar ce este montat pe evacuare)
              Q.E.D. Am zis eu ieri pe altundeva, care este nivelul tau de pregatire, si cat ai mintit cu masina asta.

              Comment


              • #52
                O fi mintit sau nu, dar ideea in sine e palpabila. Adica cel putin teoretic se poate ce zice emmy. De ce crezi c-am cerut date tehnice? Ca nu cred ca cineva care a afacut modificarile n-a masurat/calculat inainte sa se apuce de treaba...Astept datele sa calculez si eu sa vedem daca iese ce zice omul. Si pe ce mai sunt foarte curios, cum de n-au curs cuzinetii prin baia de ulei dupa ce-a pus turbo pe motor...Si cum de nu s-au spart pistoanele, care la renault nu-s forjate. Si cum a reusit o supapa de vecauare cu diametrul de 32mm sa duca debitul de gaze arse de la un motor de 1800cmc turbo (cu coeficient 1.4, echivalent la 2500 cmc aspirat) si cum de 1.4 facut 1.8 si turbina a ajuns doar la 105CP. De asemenea, is curios ce presiune de supraalimentare a folosit la raport de compresie de 7.5:1, cand subaru la 8.5:1 are cam 1.8 bari.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Eu deja prevad ce va zice EMMY. Asa a facut de fiecare data cand i-am cerut mai multe detalii, va zice "Pai uita-te ce ziceam in postul de mai sus". Sau, cand l-am intrebat ce soft are pe masina si cine i-a facut softu', mi-a spus ce face un ECU. Atat a stitu din ce l-am intrebat. Si aia, a cautat pe net.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by EMMY View Post
                    salut,cateva idei cum sa transformi un logan 1,4 mpi in 1,8
                    -inlocuiesti vibrochenul cu unul de 1.6-16v sau 1,6 mpi , inloc bielele cu unele de super nova si pistoanele de 1,6 mpi si ai obtinut un motor de 1,8 decomprimat ce asteapta turbina sau comresor.
                    -daca vrei un 1,8 comprimat inloc vibrochenul cu 1,6 sau 1,6-16v,biele de logan 1,4 mpi si pistoane de 1,6 mpi dar trebuie sa pui distantier intre chiuloasa si bloc motor.
                    ce castigi ?
                    eu am un 1,4 la origine si am optat pentru prima varianta 105 cp fara compresor ca inca nu am gasit.
                    poate daca ati fi citit cu atentie,ati fi observat mai bine
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      El cam si-ar dori sa aiba masina aia. ;)

                      Comment


                      • #56
                        -aveti poze cu motorul de 1,8 ren 135 cp si actele
                        -cu testul dyno in 2006 cand avea turbo inainte sa-i pun motorul din imagine
                        -cu garda la sol ca tot e unu care comenteaza
                        -si mai pe seara sa caut pozele cu vibrochenul ,biele si pistoanele schimbate,si tesul dyno cu motorul de 135 cp dar uitativa la date 2006 !!!
                        -poze cu vechea galerie evacuare facuta pentru turbo

                        cu respect
                        bineinteles ma astept la comentarii gen da sacii cu cartofi jos din masina, aia e cartea de identitate a unui vecin si l-ai rugat sa dea motorul jos sa faci o poza, testul dyno e fals , galeria ai facut-o acum si ai ars-o cu bricheta sa credem ca e folosita etc
                        Attached Files
                        Last edited by EMMY; 22 October 2008, 17:00.

                        Comment


                        • #57
                          Si date mai actuale nu ai? Ca alea din 2006 ... Vechi. Si cu poza aia la C.I.V.-ul unui Renault 19, ce vrei sa zici cu ea?
                          Da, aem poze cu motorul de 1.8 ... Dar te crdeam daca il vedeam pe masina!
                          Last edited by AR-18-MOS; 22 October 2008, 17:07.

                          Comment


                          • #58
                            Masina arata bine nu am ce sa comentez. Dar daca se poate marii cilindreea nu crezi ca ar fi fost multi loganisti vorbind despre asta? Nu mai zic de firmele de tunning care ti-ar arunca in fata imediat. In loc de chiptunning, o asemenea posibilitate

                            Comment


                            • #59
                              Asta e faza dinaia de .. Yeti is a woman ... :|
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #60
                                -aveti in poza pistoanele originale ,pistoanele,bielele si distantierul pentru chiuloasa 3 mm(din moment ce sunt pe jos nu sunt pe masina)
                                -celelalte poze, o participare la tuning

                                cine crede ca vb din bazme e treaba lui dar daca te uiti pe dyno vezi alt tuning exterior si au fost vreo 3 pana acum inclusiv unul gen audi a 6 si cine baga atatia bani in exterior cred ca baga si la interior(motor)

                                pentru cei care si-au trimis scuzele prin mes le multumesc dar ar fi bine sa le posteze ca sunt catva dotati tehnic si e pacat nu au curajul sa iasa din turma celor "GIGI CONTRA"
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google