Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si practic ce a cedat la tine fratioare?
    Ia zi-mi doar cu distantier si chiptunning cati cai s-ar scoate?
    Adica tre sa ma intelegi si pe mine ca sunt curios, probabil ca multi alti p'aci care vrea sa mai stoarca putina putere din 1,4ceva gen 90 cp eu zic ca mar multumii. 75 sunt putini pentru gabaritul ei cred eu
    Last edited by RnjiTzU; 22 October 2008, 20:06.

    Comment


    • #62
      Acum nu a cedat nimic ,la motorul de 135cp de renault s-a dus linia si distantier pui numai ca sa decomprimi motorul ,la benzina foarte greu si scump obtii cp,ca sa ajungi cel mai ieftin la max.85-90cp pui box tuning costa 1200 la mine si scoti tubulatura de la filtru de aer pe deasupra radiatorului ca sa traga direct de afara dif cu treaba asta o simti dupa 100 km/h (cea cu filtru)

      nu mai raspunde cu "quote" la ultimul post. ce e asa de greu de inteles?
      Last edited by Seba; 23 October 2008, 18:10.

      Comment


      • #63
        Din cate stiu eu daca maresticamera de ardere pierzi din puterea motorului.Sau ma-nsel??
        CT-97-VIPsigpic

        Comment


        • #64
          Numai cand il decomprimi pierzi puterea motorului daca nu montezi turbocompresor,camera de ardere este proportionala cu clindreea de ex la un motor 2,0 l 4 pistoane camera de ardere este mai mare decat la un motor de 1,2l 4 pistoane

          Comment


          • #65
            Pai normal ca si 2>1,2 ,NU?Chiar daca amundoua au 4 pistoane.
            CT-97-VIPsigpic

            Comment


            • #66
              Daca camera de ardere e mai mare, puterea cum e? Mai mica sau mai mare

              Comment


              • #67
                Nu ai specificat in ce conditii... Te referi la acelasi motor (de ex 1.4 cu camera marita si 1.4 cu camera micsorata)?
                de exemplu, la un motor 1.4 aspirat, daca maresti camera de ardere pierzi putere. Dar castigi detonatii si caldura pierduta in esapament. Daca o scazi prea mult, castigi ceva putere, dar pe langa asta castigi si detonatii daca nu faci corectii la avans, debit carburant...Iar incingi motorul si-l suprasoliciti. Daca maresti camera de ardere (deci decomprimi motorul), ar trebui pus un sistem de supraalimentare (turbo sau compresor mecanic) care sa duca raportul de compresie final tot in zona unui 9.5-10:1 ca sa eviti detonatiile si caldura aiurea in motor. Atunci castigi cel mai mult putere. Si daca te tin pistoanele, chiulasa si cuzinetii, scoti un motor calumea. Ca alea de mai devreme sa te tina, trebuie modificat foarte atent...Calculezi de 2 ori, masori de 2 ori, tai o singura data si montezi la loc cu grija. Atunci nu ai de ce sa-ti faci griji...
                offtopic: in caz ca se gandeste vreunul sa intrebe daca se pierde garantia facand modificarile astea... ...Eu unul refuz sa raspund.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Multumesc pt explicatii..

                  Comment


                  • #69
                    Frumos explicat
                    si nu pierzi garantia doar te impusca un pic

                    Comment


                    • #70
                      Oricum adevarata masina si care vorbesc pana nu au vazut masina sa se abtina....Dar totusi de cate ori am vazut masina prin oras tot femeie era la volan sau ma insel?

                      Comment


                      • #71
                        IN SFARSIT FRATE UN MURESEAN!!!!!!!!!!!!
                        nu te inseli e sotia ,ca eu mi-am luat un captiva de 1 an si acum merge ea cu loganul

                        Comment


                        • #72
                          Si eu am vazut masina .. Prin oras , e super trebe sa recunosc , am vazuto si anul trecut sau anul asta cand a fost expo de tuning , se face si in iarna asta cred , in noiembrie in 22 parca.
                          de ce nu cumperi un motor de renault clio rs 2.0 l .. Si mai faci modificarile de care e nevoie si cam atat ..
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • #73
                            Si unde ar mai fi distractia ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              Off:pai aia o lasam pe alta data )
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • #75
                                Placerea cea mai mare este sa scrie 1,4 mpi pe spate si sa da-i rusine la alte marci mai ales pa viraje si cand deschizi capota ,"surpriza motor de logan"
                                mi-ar place si mie un motor de rs 2,0 dar cred ca iti imaginezi cat costa unul si fara instalatie si calculator degeaba il iei si sincer vorbind de 1 an n-am mai facut nimic la ea ca nu mai am timp nici sa respir

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google