Nu stiu dar mie tot la ala de 2,0 l -turbo mi-a ramas capul si ma gandesc ce cutie ar merge pe el dar ma interesez sa vad ce indice si cod are motorul si daca s-au mai echipat si alte modele
Logan 1,8 Mpi
Collapse
X
-
Originally posted by EMMY View PostPana la 16,16v probabil te incadrezi in 1500 euro dar mai departe...??!! Daca tu sti un rs de 2,0 la 1500 euro avariat acum il platesc si vb serios, ca la motorul de 1,8-16v-136cp numai vibrochenul care-mi trebuie este atat(nou)ca second nu gasesti !
ps.Te-am mai intrebat o data si nu am primit raspuns ce motor de volvo 1,7 turbo sti ? Un indice,un cod ?? Din cate stiu era ceva pe renault 1,8-16v- turbo
referitor la 1.8 16v ...Cauta pe net,gasesti la 1000 euro toata masinaPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Corect este vilbrochen (cu L ), nu vibrochen ( (uite aici dovada: http://dexonline.ro/search.php?lexemId=61049)
Xp vb despre toata masina in 1000 euro.
Iar din motorul de 1.7 se pot scoate multi cai....mai mult de 170.
Comment
-
-
Simplu din admisie ,evacuare ,soft ...Presiune turbina...Care nu cred ca sar de 1000 euro
pai dai 1000 euro pe toata masina,si vinzi ce ii in plus...Sau daca vrei dai 1000 pe piesa,si plangi )
nu compari RSul care e aspirat cu un turbo...Last edited by Cristi_Xp; 5 December 2008, 20:47.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Intereseaza-te si vezi ce presiune suporta motorul stock.
Eu am gasit info, ca ar rezista si la 0.9-1 bar.
Daca mai schimbi din interne pana in 1.2 bar, ca dupa sar pistoanele.
Faci si un intercooler custom si cam gata reteta.
PS: vezi lancia care a scos din motor de 1.8 (parca) 620 cai (tehnologia triflux)...
Seba stie mai multe
Comment
-
Pe hartie totul este usor cea mai fiabila solutie pentru mine ori un rs 2l il pun sus si in doua zile e gata cu tot cu instalatie ori un motor 2l turbo (daca gasesc variante cu cutia de viteze) si plec de la 175cp ,restul si repet parerea mea sunt bani aruncati si prea multe necunoscute (daca rezista bielele ,pistoanele -alte supape-alta,evacuare ,turbina cine scrie softul si daca vrei sa fie bine scris trebuie sa dormi langa dyno
Comment
-
RSul e aspirat ...Nu obtii mare lucru din el,decat daca il faci turbo,si atunci se incep iar tiganii .Doar meganeul are motorul turbo pe RS.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Un motor de volvo 1.7t il duci usor la 160-170 de cai doar din softeala si presiune in turbo. Tu monteaza motoare aspirate de 170 de cai si o sa vezi ce fain ti-o iei de la o coaja de volvo 440 de acu 20 de ani...2.0T pe logan eu zic ca e aproape o aberatie fara ranforsari, frane schimbate, kit aerodinamic, nu ma refer la kit de la pilot sau prostreet, ci la deflectoare, eleroane, extractoare, difuzoare, ...Maturi, maciuci...O caruta de modificari si doua carute de bani. Vad ca insisti in continuare sa tiganesti un motor de 1.4 decat sa mergi pe varianta unui motor consacrat de cel putin 120 de cai...Treaba ta. Chiar is curios cum iesi mai ieftin si ce te faci daca blocul de 1.4 nu tine la tiganiile ce i le-ai pregatit?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Problema e daca 2.0 T intra acolo?) ca din ce am vazut pozele cu motorul ala de clio rs,nu mai incape mai nimic sub capota...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi-in cazul rs 2l nici nu ma gandeam sa mai pun ceva in plus ci sa-l las asa cum este eventual un cip
cezar-referitor la suporti ai nevoie de unul singur restul sunt pe cutie
seba- referitor la discutie este principiala ca nu ma apuc maine de modificari si orice modificare trebuie facuta cu cap si cu un plafon de investitie ca mai am prieteni ce s-au apucat de un vr6 acum 2 ani si inca nu este gata tot asa de la discutii ca-l pot aduce in 400 cp
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post2.0 t e longitudinal, sigur nu intra....Nu ai suporti la fel..Etc.
Cu alte cuvinte, daca vrei sa faci performante, cumperi un volvo 480 si incepi munca.
Dar fiecare, face cum doreste.
din ce scrie aici sa inteleg ca Megane RS este cu motor longitudinal???
clio RS si megane RS au acelasi motor F4R!
cel de megane are turbina si denumirea F4Rt.
Atat!
si e turbina low-pressure, aspirat are 190 CP - clio RS si cu turbo are 225 - Megane RS. In schimb cu turbo are cuplu de nu sta pe drum...Numai din soft se poate duce in varianta turbo la 290 CP....Dar fara modificari complete totul e doar vorba-n vant. Singurele performante s-ar obtine in linie dreapta...Si atunci nu cine stie ce...
Comment
Comment