If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1.4 asta naste pasiuni nu alta! Respect pentru munca depusa!
Parerea mea e ca mai simplu s-ar scoate cu un motor mai "domestic", un k4m cu modificari. Prestige PH1 la 2nd hand gasesti la preturi de PH2 cu motor 1.4. Mai bagi niste bani in ea si poti scoate ceva asemanator cu asta: http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/Umbauengl.html
vezi sa nu scoti F7P din motorul de logan ...
din K4M s-au scos 133 cp de fabrica pe tuingo eres .
Oricum nu se compara motoarele cele 2 ... F7P cu K4M
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Salut, frumos Logan-ul, unu din putinele facute cu gust, am citit toata discutia, interesanta si constructiva, dupa ce am terminat de citit mi-am adus aminte ca am avut un Nissan Bluebird 1.8L 16v turbo 135CP. a fost lovit in spate si l-am vandut pe f putini bani, nu ma gandeam ca se putea face ceva din el, daca intereseaza pe cineva asta e masina ( http://www.autoevolution.com/engine/...-18-turbo.html )
Cred ca nu merita investitia in motorul de 1.4L, mai repede in 1.6L sau 1.6L 16v dar la 16v costurile cred ca sunt cu mult mai mari, sper sa nu ma insel, eu as prefera 1.6L si o conversie turbo, ar putea iesi ceva frumos.
Sper ca discutia sa continue si sa fie la fel de interesanta
pistoanele sunt aceleasi ... doar cursa difera ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
parca pistoanele de pe 1.6 sunt mai scurte, cel putin asa se zicea pe la inceputul threadului, ca cica daca lasi pistonul de 1.4 da in chiuloasa sau cel putin in supape.
pistoanele sunt aceleasi ... doar cursa difera ...
Si pana la urma de ce mai trebuiesc schimbate pistoanele?
Concluzia este batuta in cuie la sigur? Adica pentru a transforma un 1.4 in 1.6 se schimba pistoanele, vibrochenul si bielele cu unele de 1.6 MPI + resoftare => din 75 cp se pot urca teoretic direct in 98 cp, nu? Despre costurile investitiei nu cred ca are rost sa discutam, esenta vreau sa o inteleg.
parca pistoanele de pe 1.6 sunt mai scurte, cel putin asa se zicea pe la inceputul threadului, ca cica daca lasi pistonul de 1.4 da in chiuloasa sau cel putin in supape.
pai daca e cursa diferita intre 1.6 si 1.4 ...cum sa dea in supape?
Si pana la urma de ce mai trebuiesc schimbate pistoanele?
Concluzia este batuta in cuie la sigur? Adica pentru a transforma un 1.4 in 1.6 se schimba pistoanele, vibrochenul si bielele cu unele de 1.6 MPI + resoftare => din 75 cp se pot urca teoretic direct in 98 cp, nu? Despre costurile investitiei nu cred ca are rost sa discutam, esenta vreau sa o inteleg.
am scris eu aiurea ca trebuie schimbate... din ce am discutat cu mai multi sunt aceleasi,cursa difera.
Last edited by Cristi_Xp; 23 August 2009, 17:47.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
atunci sa inteleg ca doar biela e mai scurta si manetonul mai lung? nu de alta dar asa a zis cel care a initiat thread-ul. teoretic este posibil sa fie pistonul mai scurt (boltul sa fie mai aproape de capul pistonului), astfel cilindrul nu trebuie sa fie lungit pentru permiterea cursei mai mari, deci din p.v al fabricantului folosirea altui piston poate fi mai rentabile. rog pe cei care stiu sigur sa ne spuna daca exista diferente intre pistonul folosi la 1.4 si cel de 1.6.
suna interesant dar cred ca pana la urma...ramanem cu visul...ca nu ne riscam motoarele in garantie cu asa ceva....doar poate daca ai bani sa cumperi un alt motor si sa te joci putin cu el...sa experimentezi.... Nu mai scrie gen mIrc
multa durere de cap. un clio de 172 cai e 5000 6000 euro in germania. intradevar faza cu motorul de 1.4 tiganit este valabila dar toata lumea uita ca loganul nu este suficient de ramforsat pentru puteri mari. parca seba a zis. parerea mea ca este o crima sa pui 170 cai pe logan stock fara frane fara suspensii fara rollbar care ramforseaza. uitati ca loganul nu a fost facut pt asa ceva. daca vreti cai si adrenalina aexista alte variante mult mai ieftine decat logan ci cu potential mult mult mai mare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment