Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Valentin_N View Post
    1.4 asta naste pasiuni nu alta! Respect pentru munca depusa!
    Parerea mea e ca mai simplu s-ar scoate cu un motor mai "domestic", un k4m cu modificari. Prestige PH1 la 2nd hand gasesti la preturi de PH2 cu motor 1.4. Mai bagi niste bani in ea si poti scoate ceva asemanator cu asta:
    http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/Umbauengl.html
    vezi sa nu scoti F7P din motorul de logan ...
    din K4M s-au scos 133 cp de fabrica pe tuingo eres .
    Oricum nu se compara motoarele cele 2 ... F7P cu K4M
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Salut, frumos Logan-ul, unu din putinele facute cu gust, am citit toata discutia, interesanta si constructiva, dupa ce am terminat de citit mi-am adus aminte ca am avut un Nissan Bluebird 1.8L 16v turbo 135CP. a fost lovit in spate si l-am vandut pe f putini bani, nu ma gandeam ca se putea face ceva din el, daca intereseaza pe cineva asta e masina ( http://www.autoevolution.com/engine/...-18-turbo.html )
      Cred ca nu merita investitia in motorul de 1.4L, mai repede in 1.6L sau 1.6L 16v dar la 16v costurile cred ca sunt cu mult mai mari, sper sa nu ma insel, eu as prefera 1.6L si o conversie turbo, ar putea iesi ceva frumos.
      Sper ca discutia sa continue si sa fie la fel de interesanta

      Comment


      • deci pan la urma daca pe 1.4 pun vibrochen, biele si piston de 1.6, iese 1.6 fara alte modificari?
        Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

        Comment


        • Daca schimbi si softu,teoretic da....
          sigpic

          Comment


          • pistoanele sunt aceleasi ... doar cursa difera ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • parca pistoanele de pe 1.6 sunt mai scurte, cel putin asa se zicea pe la inceputul threadului, ca cica daca lasi pistonul de 1.4 da in chiuloasa sau cel putin in supape.
              Last edited by loganar; 23 August 2009, 13:21.
              Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

              Comment


              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                pistoanele sunt aceleasi ... doar cursa difera ...
                Si pana la urma de ce mai trebuiesc schimbate pistoanele?

                Concluzia este batuta in cuie la sigur? Adica pentru a transforma un 1.4 in 1.6 se schimba pistoanele, vibrochenul si bielele cu unele de 1.6 MPI + resoftare => din 75 cp se pot urca teoretic direct in 98 cp, nu? Despre costurile investitiei nu cred ca are rost sa discutam, esenta vreau sa o inteleg.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Originally posted by loganar View Post
                  parca pistoanele de pe 1.6 sunt mai scurte, cel putin asa se zicea pe la inceputul threadului, ca cica daca lasi pistonul de 1.4 da in chiuloasa sau cel putin in supape.
                  pai daca e cursa diferita intre 1.6 si 1.4 ...cum sa dea in supape?

                  Originally posted by aleXpeed View Post
                  Si pana la urma de ce mai trebuiesc schimbate pistoanele?

                  Concluzia este batuta in cuie la sigur? Adica pentru a transforma un 1.4 in 1.6 se schimba pistoanele, vibrochenul si bielele cu unele de 1.6 MPI + resoftare => din 75 cp se pot urca teoretic direct in 98 cp, nu? Despre costurile investitiei nu cred ca are rost sa discutam, esenta vreau sa o inteleg.
                  am scris eu aiurea ca trebuie schimbate... din ce am discutat cu mai multi sunt aceleasi,cursa difera.
                  Last edited by Cristi_Xp; 23 August 2009, 17:47. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • atunci sa inteleg ca doar biela e mai scurta si manetonul mai lung? nu de alta dar asa a zis cel care a initiat thread-ul. teoretic este posibil sa fie pistonul mai scurt (boltul sa fie mai aproape de capul pistonului), astfel cilindrul nu trebuie sa fie lungit pentru permiterea cursei mai mari, deci din p.v al fabricantului folosirea altui piston poate fi mai rentabile. rog pe cei care stiu sigur sa ne spuna daca exista diferente intre pistonul folosi la 1.4 si cel de 1.6.
                    Last edited by loganar; 23 August 2009, 18:54.
                    Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                    Comment


                    • suna interesant dar cred ca pana la urma...ramanem cu visul...ca nu ne riscam motoarele in garantie cu asa ceva....doar poate daca ai bani sa cumperi un alt motor si sa te joci putin cu el...sa experimentezi....
                      Nu mai scrie gen mIrc
                      Last edited by andy_x3m; 15 February 2010, 09:14.
                      sigpic

                      Comment


                      • multa durere de cap. un clio de 172 cai e 5000 6000 euro in germania. intradevar faza cu motorul de 1.4 tiganit este valabila dar toata lumea uita ca loganul nu este suficient de ramforsat pentru puteri mari. parca seba a zis. parerea mea ca este o crima sa pui 170 cai pe logan stock fara frane fara suspensii fara rollbar care ramforseaza. uitati ca loganul nu a fost facut pt asa ceva. daca vreti cai si adrenalina aexista alte variante mult mai ieftine decat logan ci cu potential mult mult mai mare.

                        Comment


                        • da', mai, dar cu clio eres nu te poti lauda la fraieri ca ai 1.4empetrei si trage ca una de 140 de cai
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • sau cum am mai vazut pe aici pe forum. inversezi cifrele si vei avea 4.1 si 6.1 si atunci se justifica

                            Comment


                            • de curiozitate ai facut un dyno ?

                              @ Marx - sigur ai citit semnatura mea

                              Comment


                              • Originally posted by Loganu View Post
                                de curiozitate ai facut un dyno ?

                                @ Marx - sigur ai citit semnatura mea
                                da asa e la tine am vazut. sa nu te superi ca am cerut drepturi de autor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google