E o rusine sa fii "daciot"?Nu suntem cu nasu' pe sus,asa,dintr-odata?
Ce Poate Imbunatati Producatorul La Logan?
Collapse
X
-
Nu e rusine sa fi "daciot", nu asta era ideea. Am zis-o ca in multe posturi am vazut cum se aguta sa le ia apararea celor de la dacia, desi e evident ca nu are dreptate tot timpul.
si nu, d-fens, nu se pune problema de a fi cu nasul pe sus...
si eu am luat masina care mi-am putut-o permite. Si am fost multumit de ambele. Dar sa nu-mi spuna cineva ca nu se poate imbunatati nimic fara costuri suplimentare majore si ca pretul va sari mult, pt ca nu-l cred. De 6 ani lucrez in industria auto si stiu cam care sunt costurile reale de productie ale unui subansamblu si cand mergi la producator sa-l iei vorbesti singur 3 zile cand iti da pretul. Nu cred ca ar fi cineva care n-ar da 1 euro in plus ca sa-i mearga stergatoarele la spritarea parbrizului sau 15 euro in plus pt martorul de centura. Sau 5-10 euro pt butoane geamuri cu impuls...Apropo, inclusiv dacia ia piese la suprapret pt ca le permite furnizorilor acest lucru, sa castige si aia o paine mare. Oricum nu plateste dacia, platim noi toti. Cand dai 120 de euro pe un bord ce copsta real vreo 70-80, te gandesti ca nu-i teapa, asa-i? Si cand vine nea renaou si-ti zice ca nu putem face aia ca nu mai e low-cost, nu-l trimiti direct in 3.14zda ma-sii? Cand stii clar ca "aia" e un ***** de fapt si nu-l fac pt ca si-ar concura propriile modele si nimic mai mult? Voi chiar nu vedeti nimic dupa aparente? Luati tot as cum vi se spune? Inclusiv, tu, ionut, aka tuitii, esti printre ei...Chiar asa scumpe sunt subansamblele de dacia? Ia de ex prestige si ambiance: diferenta de motor, clima, geamuri electrice, un gunoi de mp3 (oricare de 100 de euro din real/selgros ii da clasa la ala de la dacia), 4 motoare pt geamuri, fac astea 3500 de euro? Cat costa un set de discuri fata pt logan? Un set de zimmermann-e gaurite si ventilate e sub 100 de euro. Si n-au mah de unde sa faca economie? Hai lasati-o dracului...Nu zic ca loganul pt scopul in care-a fost facut nu e masina buna, dar revin: sigur nu se poate mai ieftin? Mai ganditi-va...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
In primul post din topicul asta scrie clar ca vorbim de imbunatatiri cu costuri minime...Daca am ajuns la discuri, climatronic, motoare de 150 cp este clar ca am luat-o pe aratura.
P.S. Repede ai mai postat ma seba...eu dadeam replica la postul dinaintea ta si "poc" 50 de randuri ale tale...Last edited by Ionut; 26 November 2008, 18:43.
Comment
-
Ar trebui sa o fabrice cei de la BMW,VW si nu cred ca am mai discuta desre mici.mari imbunatatiri,dar asta e,o face Renault,doar nu credeati ca francezi vor face o masina mai tare decat a lor ...am logan si ma mandresc cu el.
Comment
-
Cu orice imi apartine ma mandresc...inca odata spun cu riscul de a ma repeta,facand un raport calitate,pret,intretinere...loganul este ok,am si o masina "straina" ,alt confort,alta putere,alt aspect,dar si alt pret,in fine,credeam ca aici este logan club...Last edited by danielriz; 11 March 2013, 11:09.
Comment
-
Varianta asta noua de Logan e tot ce trebuie pentru o masina low-cost. Poate car fi fost bine sa renunte la alte chestii si sa mai adauge airbag-uri ( vezi Kia, masina la 9000 si umpic de euro are vreo 10 airbag-uri)
Noul Logan are ESP ceea ce este super bine, daca mai avea cum am scris si mai sus, mai multe airbag-uri era chiar fantastic.
In loc de nota 10, dau un 9Last edited by Christnacht; 11 March 2013, 11:19.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Super!
Nu inteleg chestia asta, a te mandrii cu un obiect, dar fiecare cat poate...cica e si mare pacat, asa spune ortodoxia, iar romanul (mandru pana la Dumnezeu) cica e mare ortodox.
Sa fiu si ontopic, producatorul trebuie sa ramana cu masina asta in zona low-cost si sub masinile ce poarta (mandre ) sigla Renault.
Pe Logan Club gasesti si oameni obiectivi...(cu diverse pareri si opinii) E un forum PUBLIC, intr-o tara libera. Asta o stiai? O stii acum...Last edited by PCH; 11 March 2013, 11:17.
Comment
-
Copy/paste dintr-un post mai vechi (19 iul 2007)
CE NU VA PLACE LA LOGAN?, ce ati schimba ?
Schimbari cu cost 0 (doar re-proiectare, productie in acelasi cost)
-schimbat culoare mocheta (gri, eventuale bej, in ton cu bordul si fetele de usi), negrul fiind extrem de greu de intretinut;
-schimbat fete usi, cotierele in interiorul usii, spatii de depozitare inclusiv pe usile spate;
-reglaje scaune pe exterior;
-stergator dreapta cu cursa marita;
-decupaj filtru polen;
-schimbat sistemul de balamale la usa portbagaj;
-scaune si bancheta spate mai joase;
Imbunatatiri cu cost mic
-insonorizare podea, tavan, usi si perete antifoc;
-avertizor nivel lichid spalator parbriz;
-planseu rigid roata de rezerva; roata montata invers; cofraj suport scule, triunghi, cric;
-carlige de ancorare in portbagaj;
-oglinzi exterioare mai mari, corect rabatabile;
-lampi pe portiere, la interior;
-tetiere cu inclinare reglabila;
-tubulatura climatizare pe spate standard;
-scaunele fata cu buzunare standard;
Imbunatatiri cu cost mediu
-bancheta spate rabatabila, eventual fractionat, si cu cotiera rabatabila;
-cotiera centrala fata din fabrica, mutat frana de mana spre fata;
-torpedou legat de climatizare (refrigerat/incalzit);
-esapament cu element flexibil;
Comment
-
materialele din interior.mie a inceput sa mi se cojeasca volanul dupa un an an si 4 luni,iar de vreo 3 saptamani ma tot chinui sa schimb volanul pe garantie si tot cauta fel de fel de motive sa nu il schimbe.mie cel putin asa mi se pare normal,cand se constata asa ceva si se vede ca e materialul ,,nasol" sa il schimbe si sa imbunatateasca calitatea lor.
Comment
-
Conform cu brosura asta
renault vinde in brazilia un 1,6 MPI 8 valve de 98 de cai pe benzina (bine, benzina la ei e 22% alcool nu 5 % ca la noi) cu raport de comprimare de 12:1.
Uite o imbuntatire care din pacate nu ajunge la noi din motive de combustibili.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment