If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tot am citit pe forum de OBD flash tuning si cip-tunning, pentru o crestere a puterii masinii.Cine imi poate explica si mie diferenta dintre cele 2 mentionate, care este cel mai indicat, si daca se poate efectuata de 2 sau mai multe ori la masina.
Imi cer scuze daca s-a mai vb,astept explicatii de la cineva care stie.
Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Flash tuning, OBD tuning, si restul denumirilor inseamna acelasi lucru. De fapt aceste denumiri provin de la numele unor firme care fac chiptuning (resoftare). Procedeul in sine este acelasi. Se poate face chip tuning de mai multe ori. Nu este nici o problema.
Last edited by kristikapa; 8 November 2008, 21:26.
Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.
In legatura cu acest chip tuning sau remapare...Dintre cei care au facut asa ceva pe masina lor, imi poate spune cineva daca acesti 8-10 CP pe care i-au dobandit la aceasta operatie au marit consumul de combustibil? Yo sincer as crede ca nu pt k nu este o modificare majora si acesti CP in plus ar ajuta loganul sa-si "traga" si mai bine greutatea..
Din experienta pot sa iti spun ca in urma resoftarii consumul scade cu aproximativ 0.5L % in conditiile in care un schimbi stilul de condus. Unii clienti au observat o scadere chiar un pic mai mare dar la motorul de 1.6.
Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.
Eu am 1.4 MPI..Oricum am auzit si varianta ca ar creste consumul odata cu puterea masinii iar cei care au zis asta au mai spus si ca: "cei care zic ca va consuma mai putin se insala" ,dar sincer asa cred si yo ca masina consuma mai putin dupa remapare...Oricum loganul este prea greu pt motorizarea slaba de care dispune (mai ales pt 1.4 MPI) iar aceasta resoftare chiar il ajuta
Nu as avea nici un motiv sa mint. Chestia e verificata de mine pe masina parintilor dar si de alte cateva zeci de persoane carora le-am facut resoftare. Nu vorbesc din auzite. Dar sa nu uitam: trebuie sa se pastreze acelasi stil de condus. Daca iti faci resoftare este normal sa te simti tentat sa ii dai talpa mai tot timpul pentru ca simti ca masina poate...De aceea e cam greu sa pastrezi acelasi stil.
Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.
Yo i-am dat "talpa" la loganu meu numai cand am fost singur,daca mai am si pasageri deja se simte greutatea lor dar mi-as face resoftarea asta tocmai pt ca loganu meu este o masina de familie si mai tot timpul este cam plina si as vrea ca in momentele acelea sa traga mai bine, sa am putina putere in plus ca se simte diferenta cu 5 persoane in masina..
Eu consider ca merita. Cum ziceau si altii: "nu sunt multi cai in plus dar se simte". Ai si AC? De ce nu o faci? Vad ca esti din Pitesti. Din cate am inteles pe acolo sunt ceva baieti care se ocupa de asta.
Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.
Am 1.4 Ambiance...N-am AC si e mai bine ca mai cantarea si instalatia aia ceva..Stiu ca merita da yo astept sa vad daca se plange cineva de remapare adica cum afecteaza motorul pe termen lung
@kristikapa- sa zicem ca fac o data resofare....Castig acei 10 cai.Si peste un timp mai fac odata resofare,dar la altcineva. Mai castig si atunci 10 cai? SAu doar astae un procedeu pt 1 data??.
Inca ceva....Discutiile de mai sus,sunt off-topic.
Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Remapare: Se modifica datele din calculatorul masinii,si se obtine o crestere de putere.
Chip-tuning:Alt calculator, modifica parametrii care ies din calculatorul de fabrica.
@cristi3775 Daca faci o data resoftarea castigi o anumita putere, sa zicem 10cp. Daca dupa un timp mai faci o data acest lucru nu poti sa mai castigi inca zece cai. Eventual poti sa pui un soft mai bun sau unul mai slab si o sa observi o oarecare diferenta fata de softul anterior. Oricum la motoarele aspirate fara modificari hardware cresterea obtinuta prin resoftare se invarte in jur de 10%.
@Andrey dci Esti pe aproape... Mai exact resoftarea se face prin interfata de diagnoza a masinii pe cand chip-tuningul presupune demontarea calculatorului de motor, citirea softului si scrierea unuia modificat. Acesta din urma se practica la masinile mai vechi care nu permit rescrierea unui soft prin mufa de diagnoza. Dar ambele metode au ca scop rescrierea softului din calc de motor.
Last edited by kristikapa; 10 November 2008, 01:09.
Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.
De asemenea, avem o alta promotie: pret special pentru primii 5 membri ai forumului, la orice model de Logan fie el benzina sau diesel. Detalii in PM sau YM: obdtuning, va rog.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment