Flashtuning Sau Cip-tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kristikapa View Post
    Flash tuning, OBD tuning, si restul denumirilor inseamna acelasi lucru. De fapt aceste denumiri provin de la numele unor firme care fac chiptuning (resoftare).
    Invers, firmele si-au luat denumirile in urma acestor procedee. Despre diferentele dintre procedee poti citi AICI.

    Comment


    • #17
      Eu nu stiu diferentele intre ele dar stiu ca mi-am remapat masina la unul din partenerii lui Jeff de aici din Oradea si sunt ultra multumit, baietii stiu ce fac iar pretul e super bun, iar masina parca e alta

      Comment


      • #18
        Remaparea nu duce si la o uzura mai ridicata a motorului?
        :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

        Comment


        • #19
          Depinde cum o faci... in mod normal n-are motorul nici pe dracu'...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
            Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
            Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
            RemCAR_SRL@yahoo.com

            Masinile fiind noi se face o singura calibrare. Se i-a o masina si se face tunning-ul pe partea de adrement, climatic, si depoluare. Inainte de aceste prestari se pune motorul pe un banc in care se poate vedea consumul, temperatura pe esapament (daca depaseste 850 C se arde in timp catalizatorul),poluarea, etc.
            Cum modifi tu calibrarea daca nu stii ce temperaturi ai, de exemplu pe esapament.
            Pe partea de agrement, adica cind pui piciorul pe pedala de acceleratie sa nu ai socuri prea mari, sau cind ridici piciorul sa nu ai socuri datorita inchideri clapetei de acceleratie, sau sa nu ai socuri la redarea injectiei cin vii din decelerare, etc poti sa umbli prin intermediul avansului. Dar punind un avans mai mic, cit mai aproape de PMS vei avea o masina care are un "zvic" bun. Adica vei cistiga timp. Dar modificind avansul cum am precizat mai sus in timp vei uza mai repede suporti motor.
            Last edited by RemCAR; 18 March 2009, 20:20. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              vorbestene despre remapare la motoare sa vedem ce efecte negative are....
              1.2 TSI

              Comment


              • #22
                Poti sa aduci putina lumina asupra problemelor care se discuta aici?

                In memoria calculatorului nu exista o contorizare a numarului de interventii(scriere, rescriere) care se fac asupra lui si care o pot vedea cei din service, aceasta ducand la o eventuala pierdere a garantiei?

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google