Flashtuning Sau Cip-tuning
Collapse
X
-
Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
RemCAR_SRL@yahoo.com
Masinile fiind noi se face o singura calibrare. Se i-a o masina si se face tunning-ul pe partea de adrement, climatic, si depoluare. Inainte de aceste prestari se pune motorul pe un banc in care se poate vedea consumul, temperatura pe esapament (daca depaseste 850 C se arde in timp catalizatorul),poluarea, etc.
Cum modifi tu calibrarea daca nu stii ce temperaturi ai, de exemplu pe esapament.
Pe partea de agrement, adica cind pui piciorul pe pedala de acceleratie sa nu ai socuri prea mari, sau cind ridici piciorul sa nu ai socuri datorita inchideri clapetei de acceleratie, sau sa nu ai socuri la redarea injectiei cin vii din decelerare, etc poti sa umbli prin intermediul avansului. Dar punind un avans mai mic, cit mai aproape de PMS vei avea o masina care are un "zvic" bun. Adica vei cistiga timp. Dar modificind avansul cum am precizat mai sus in timp vei uza mai repede suporti motor.
Comment
-
Comment