Am niste amortizoare semi-sport Bilstein(modelul asta http://www.***********.ro/gpl/romani...hmr/100-g.html) cumparate de la Racing Nick Bucuresti si am o problema cu ele si nu cred ca sunt singurul.
Problema e ca sunt schimbate de curand,au vreo 3 luni iar luna trecuta am facut o geometrie computerizata la reprezentanta rent car constanta si au gasit o chestie si anume unghiul de cadere pe rotile fata nu e tocmai ok,la una din roti(cazul meu cea de pe partea soferului) nu iese cum trebuie,calca stramb si drept urmare in timp se toceste anvelopa pe interior din cauza ca roata nu calca drept pe asfalt.
Vreau sa stiu cati din cei care ati montat astfel de amortizoare cu tot cu arcuri Einbach sau H&R,etc ati facut o geometrie computerizata la masina dupa montarea lor pe masina?
Stiu ca sunteti pe forum cativa care aveti pe masina asa ceva,cu ajutorul vostru poate reusesc si eu sa ii dau de cap problemei ca tind sa cred ca e un defect de fabricatie,cel putin asa vin banuiesc si nu e normal,chiar nu mi se pare normal,e al 2-lea set care il schimb pe fata si din cate stiu nu am dat in nici o groapa de cand le-am montat,nu am fost la raliu cu masina,nu fac cerculete,si am mers foarte calm.
Atasez si 2 poze cu foile de care au iesit de la geometrie inainte si dupa ce le-am schimbat,la distanta de 2 luni.
Problema e ca sunt schimbate de curand,au vreo 3 luni iar luna trecuta am facut o geometrie computerizata la reprezentanta rent car constanta si au gasit o chestie si anume unghiul de cadere pe rotile fata nu e tocmai ok,la una din roti(cazul meu cea de pe partea soferului) nu iese cum trebuie,calca stramb si drept urmare in timp se toceste anvelopa pe interior din cauza ca roata nu calca drept pe asfalt.
Vreau sa stiu cati din cei care ati montat astfel de amortizoare cu tot cu arcuri Einbach sau H&R,etc ati facut o geometrie computerizata la masina dupa montarea lor pe masina?
Stiu ca sunteti pe forum cativa care aveti pe masina asa ceva,cu ajutorul vostru poate reusesc si eu sa ii dau de cap problemei ca tind sa cred ca e un defect de fabricatie,cel putin asa vin banuiesc si nu e normal,chiar nu mi se pare normal,e al 2-lea set care il schimb pe fata si din cate stiu nu am dat in nici o groapa de cand le-am montat,nu am fost la raliu cu masina,nu fac cerculete,si am mers foarte calm.
Atasez si 2 poze cu foile de care au iesit de la geometrie inainte si dupa ce le-am schimbat,la distanta de 2 luni.
Comment