Problema La Amortizoarele Bilstein?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema La Amortizoarele Bilstein?

    Am niste amortizoare semi-sport Bilstein(modelul asta http://www.***********.ro/gpl/romani...hmr/100-g.html) cumparate de la Racing Nick Bucuresti si am o problema cu ele si nu cred ca sunt singurul.
    Problema e ca sunt schimbate de curand,au vreo 3 luni iar luna trecuta am facut o geometrie computerizata la reprezentanta rent car constanta si au gasit o chestie si anume unghiul de cadere pe rotile fata nu e tocmai ok,la una din roti(cazul meu cea de pe partea soferului) nu iese cum trebuie,calca stramb si drept urmare in timp se toceste anvelopa pe interior din cauza ca roata nu calca drept pe asfalt.
    Vreau sa stiu cati din cei care ati montat astfel de amortizoare cu tot cu arcuri Einbach sau H&R,etc ati facut o geometrie computerizata la masina dupa montarea lor pe masina?
    Stiu ca sunteti pe forum cativa care aveti pe masina asa ceva,cu ajutorul vostru poate reusesc si eu sa ii dau de cap problemei ca tind sa cred ca e un defect de fabricatie,cel putin asa vin banuiesc si nu e normal,chiar nu mi se pare normal,e al 2-lea set care il schimb pe fata si din cate stiu nu am dat in nici o groapa de cand le-am montat,nu am fost la raliu cu masina,nu fac cerculete,si am mers foarte calm.
    Atasez si 2 poze cu foile de care au iesit de la geometrie inainte si dupa ce le-am schimbat,la distanta de 2 luni.
    Attached Files
    Last edited by SUPERCAR; 13 November 2008, 22:15.

  • #2
    Am facut si eu geometria rotilor cand aveam bataia aia,dupa ce am schimbat arcurile si amortizoarele,dar a iesit beton,am rulat de atunci aproximativ 7000 km si nu se observa nimic,eu am schimbat rulmentii de sus,palierii cum le spun mecanicii,de acolo era problema.O sa caut hartia aia cu datele geometriei rotilor,sa faci o comparatie.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      Deci de acolo ar putea fi problema,rulmentii de sus,palierii sa dea domnu sa ai dreptate ca ma exasperat suspensia asta.

      Comment


      • #4
        Pai numai eu stiu de cate ori am montat si demontat arcuri si amortizoare,de imi venea sa le arunc,se poate sa fie si de acolo,cu toate ca aia trebuiau sa controleze toate jocurile si apoi sa se apuce de reglat.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #5
          De ce le-ai montat si demontat nu iti iesea la geometrie cum trebuie rotile?

          Comment


          • #6
            Pai aveam o trepidatie in volan,rotile erau echilibrate,am vrut sa depistez de unde provine si am facut teste,cu amortizoare,fara,problema era ca,cu amortizoarele si arcurile masinii nu trepida,ajunsesem la capatul meseriei si am zis sa schimb si palierii ca restul erau beton,bucsi,pivoti,capete de bara,rulmenti si am reusit.Acum pe elevator schimb arcuri fata-spate si amortizoare, in 45 min.
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • #7
              Alo, nea Cosmine, doar ce-ti spusei in seara asta ca deviatia nu-i de la palieri...

              Am schimbat acei palieri cu gindul ca deviatia vine de acolo, dar palierii mei de 100 000 km erau ca si noi, n-aveau nici pe dracu. Totusi, am pus unii noi.

              Ia sa pui rotile drepte si sa te uiti la masina, daca nu cumva se vede roata din stinga cum sta mai aplecata...
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #8
                Pai si dece sta roata stanga mai aplecata ? Cand ati prins amortizoarele in alea doua suruburi care nu ies din cauza etrierului, le-ati pus pe aceeasi pozitie,eu le-am semnat prima data si apoi le-am scos.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #9
                  Pai ce treaba au suruburile care prin amortizorul?...Nu le-am semnat le-am pus la intamplare...Sa fie cauza de aici ar fi prea tare

                  Comment


                  • #10
                    Pai alea sunt fixe dragilor, nu mai au gaurile largi ca pe timpuri.


                    Sa va fie clar, la Logan unghiul de cadere NU SE REGLEAZA, el este fix. Daca nu iti iese unghiul in parametri, atunci trebuie verificate pe rind bascula, portfuzeta si amortizorul...

                    Inlocuirea s-a facut in service Mitsubishi, am siguranta ca baietii stiu ce fac (lucreaza aproape in fiecare zi la cite un evo sau CZT, asa ca am incredere in ei)
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Daca lasi suruburile slabe si misti de roata,aceasta se misca exact cat sa strice unghiul de cadere,cam 1mm,exista o toleranta acolo.
                      LOGAN--> <--TOYOTA

                      Comment


                      • #12
                        Am mai observat o chestie,la masinile stock piulita de sus care strange amortizorul in cap acolo de sub capota motorului are cateva spire vreo 3 sau 4...La mine acum e stransa mult mai tare piulita aia...Vreo 8 spire...Conteaza cumva sau influenteaza cumva chestia asta unghiul de cadere al amortizorului?
                        Dan.gutu poti sa imi numeri si mie numarul de spire maine de sus la piulita care strange amortizorul,ca vreau sa vad la ce cuplu ai strans tu piulitele,ma gandesc sa nu fie de aici problema.
                        Last edited by SUPERCAR; 14 November 2008, 00:21.

                        Comment


                        • #13
                          Bataie dupa 120km/h. Dupa ce am facut geometria nu am mai avut probleme.
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • #14
                            La mine pe partea cu problema de partea soferului are 6 filete sus in capul amortizorului pana la piulita...Iar pe partea cealalta la pasager unde e ok are 5 spire filetul amortizorului(deci e strans mai putin).
                            Ma gandesc sa fac geometria din noua dar inainte sa slabesc putin piulita de pe partea soferului sa fie egal cu celalalt cate 5 spire,poate problema sa vina de aici.
                            Or avea si astea un anumit cuplu de strangere nu se strang asa dupa ureche.

                            Comment


                            • #15
                              Cum ti-am zis si in mesaj, eu am 5 filete ramase,eu am strans la simtul mainii,pana a mers putin greu, dar se vede treaba ca le-am nimerit la fel,nici nu am dat importanta la chestia asta.Se poate sa fie si asta buba,daca unul este strans mai tare.
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google