1,4mpi Fara Catalizator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,4mpi Fara Catalizator?

    1,4mpi fara catalizator?este posibil? daca da as vrea sa stiu mai multe .Am inteles ca la motoarele euro4 sunt doua sonde lamda si atunci nu prea se poate scoate catalizatorul. De asemeni am vazut pe forum ca sunt ceva solutii pt scoaterea catalizatorului dar nu erau explicatii(se pune o rezistenta ca sa pacaleasca sonda).As vrea pe cat posibil un raspuns competent de la cineva care a facut chestia asta.


    ps. masina este cump in februarie 2008(euro4) si i-am facut o remapare care ma multumeste dar parca tot mai are nevoie de ceva putere.

  • #2
    La ITP te-ai gandit ce vei face?Musai va trebui sa pui catalizatorul la loc sau sa decartezi ca sa treaca cu vederea cei de acolo
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Il dai jos si se aprinde un bec in bord .. Ia legatura cu kopatz sau Cristi_XP de pe forum , iti vor da mai multe detalii
      mai sigur cristi ca el e mai mult pe forum
      Its just a car ...

      Comment


      • #4
        Daca ai reusi sa dai un semnal oscilant cu valoarea medie de 410mV, ar fi chiar excelent. Poti incerca sa copiezi semnalul de la lambda1 printr-un divizor rezistiv pe firele de la lambda2 si atunci ecu chiar e pacalit de nici nu banuieste ce se intampla
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Nu exista un soft care sa mearga pe 1.4 fara catalizator?

          Comment


          • #6
            Originally posted by csebalyn View Post
            Daca ai reusi sa dai un semnal oscilant cu valoarea medie de 410mV, ar fi chiar excelent. Poti incerca sa copiezi semnalul de la lambda1 printr-un divizor rezistiv pe firele de la lambda2 si atunci ecu chiar e pacalit de nici nu banuieste ce se intampla
            divizorul de care trebuie sa fie? De cat sa fie rezistenta?

            Comment


            • #7
              Prea multe detalii sonda lambda da semnal intre 100mV si 900mV. Eu zic ca un divizor cu rezistentele 100/470 ar trebui sa fie ok. Fa un test, daca nu merge, ia un 12V, trece-l printr-o dioda si divizeaza tensiunea de 0,65V a diodei ca sa obtii un 410mV. Ca idee de baza, pt dimensionarea rezistentelor, tii cont ca U iesire=Uintrare * R2/(R1 + R2). Indiferent de valorile tensiunilor, formula e valabila. grija sa nu pui altceva la masa decat semnal de masa, altfel adio diode, rezistente sau interfata port analogic ecu injectie. daca nu stii ce ai de facut, mai bine nu te baga, cauta pe cineva cu un soft cu lambda2 dezactivat.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Octavian___30 View Post
                Nu exista un soft care sa mearga pe 1.4 fara catalizator?
                daca mere ala de 1.6 te pot ajuta...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Daca mere ala de 1.6, xp sau anca16v te pot ajuta...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Mai...Ce sunteti rai...
                    Daca stiti ceva, ziceti si la mine.
                    Este soft care sa mearga pe 1.4 fara catalizator? Softu 1.6 merge pus pe 1.4 sau cum.....??? ....

                    Comment


                    • #11
                      LOgic nu ar trebui si nu ar avea cum sa mearga pt ca sunt diferente foarte mari nu de da te vad pe la pitesti cu masina ...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google