Pt cine este interesat am reusit sa montez un filtru sport simota pe logan 1,4 mpi. Pt ca nu am gasit kit original de montaj am apelat la tehnica specific romaneasca, si anume am improvizat ceva: teava de pvc de 75 cu tot cu cot cumparata de la magazinele de instalatii sanitare(cea gri folosita pt scurgerea de apa) niste pladbanda de 3 mm ,un spay negru si vreo 2 ore de lucru.La imbinarea dintre teava si clapeta de acceleratie am folosit garnitura de cauciuc care era pe carcasa vechiului filtru.Pt stabilitatea clapete de acceleratie am facut din pladbanda un colier cu o tija care se prinde pe vechile gauri. Cost total piese 50 de lei+filtru 260(cu tot cu transport). Sunetul este belea si parca si masina este mai sensibila la acceleratie.
Filtru Sport Simota Montat Pe Logan 1,4 Mpi
Collapse
X
-
Originally posted by bogdaneuronetnu trage aer mai cald ca inainte pt ca filtrul este pus in marginea radiatorului cu gaura de admisie orientata spre far(exact unde era si admisia veche) si oricum filtrul simota are o carcasa de carbon care nu permite patrunderea aerului cald(sau cel ptutin asa spune producatorul.)oricum eu am studiat un pic si instructiunile de montaj de pe pagina simota dar si de la km si tot asta era solutia si la ei(numai ca producatorul folosea o conducta flexibila de silicon sau ceva metalic,de la caz la caz)
era pe site la K&N ceva solutie cu o tubulatura flexibila ,care mi s-a parut mult mai ok aici .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
da, ma rog. Rostul postului nu a fost sa ne contrazicem cu privire la pozitia unui filtru. Eu am incercat sa dau o solutie pt cei care nu pot sa monteze un filtru de tipul celui ales de mine. Cine vrea poate sa faca asa sau poate sa-si puna si in portbagaj filtul de aer.....Iar in ceea ce priveste temperatura aerului care intra in galerie oricum eu cred ca este mai bine asa decat la filtrul stoc.Spun asta pt ca s-a intamplat sa pun mana pe carcasa de plastic de la admisia de aer stoc dupa un drum mai lung si am observat ca era foarte calda(cu alte cuvinte pe acolo trecea ceva aer foarte rece ??????????). Mai vazusem undeva pe forum niste poze asemanatoare cu un filtru pipercros montat pe o teava de inox si ,spre surprinderea mea ,acolo nu s-a discutat despre temperatura aerului ci despre sunet , montaj si alte chestii.Eu am crezut ca pot fi de ajutor cuiva(parca asta era rostul forumurilor,nu?).Rog admin sa inchida acest post iar daca cineva are nevoie de lamuriri sa ma contacteze privat.
Nu mai da quote daca postul este anteriorLast edited by darksid3; 21 November 2008, 13:36.
Comment
-
Acelasi filtru il am si eu montat dar direct pe corpul clapetei,acuma fiecare face cum crede ,orcum sunt avantaje si dezavantaje dar daca si cei de la KM au ales montaju direct pe corpu clapetei acelasi lucru am facut si eu,una peste alta sunetu e misto...Si nu baga in seama pe invidiosi cu filtre stock(na ca team ziso Cristi)...sigpic
Comment
-
Ba da, e cam mult.
Ma gandeam ca poate asta o avea ceva mai ''special''.
Dupa mine vazut ar fi 0,5-1 cp maxim castig, dar e bun si calu' ala (nu stiu ce tot prostesc aia lumea cu x cp castig...In fine).
Mi-ar placea (fara sa punem la socoteala costurile) un 1.6 sau 1.4 modificat la evacuare, de la motor pana in spate, dar super destept facut, am inteles ca se castiga si 15-20 cp din treaba asta, costa mult de tot). Deci nu turbo si alte cele, ''frumos'' aspirat , evacuare super desteapta, un filtru nevinovat pt sound, un remap bun si e ok.
Comment
-
Nu se pot castiga 15-20 doar din evacuare la un motor de 75 respectiv 90 cai.
De la un motor mai mare poti avea pretentia asta...
Cat despre filtru sport...Se pot castiga si 15 cai ( pe un motor v10 aspirat M5).
La motorasele noastre, cresterea de putere e insesizabila, senzatia de crestere fiind de fapt amplificata de sunet.
@bogdan: acum nu trebuie sa te superi, doar ne expunem parerea.
PS: daca il pui prea jos, sa traga aer cat mai rece, ce se intampla cand ploua, si e f multa umezeala?Last edited by Cezar; 21 November 2008, 18:56.
Comment
-
Nu era vorba de suparare.Eu am fost dezamagit pt ca initiativa mea nu a fost primita cum ma asteptam.Eu am incercat sa impartasesc din experienta mea si sa dau si altora o posibila solutie. Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui , nu? Daca cuiva ii place cum a iesit poate sa o aplice, daca nu sa stea cu filtrul stoc sau sa isi monteze filtrul sport si in rezervor daca are chef
Comment
-
Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! A iesit misto. Am si eu unu identic si ca montaj si ca model!Zi-mi te rog cum se numeatse materialul din care ai facut tu suportu pt fixarea clapetei:platbanda? De unde o cumpar? Se modeleaza greu?Merci!
Comment
-
asta se gaseste la orice depozit de materiale de constructii si in functie de dimensiuni(latime si grosime) se modeleaza mai greu sau mai usor.Oricum ieri am avut ceva timp liber si ca sa nu mai rada de mine unii ca am facut admisia de aer din tevi de wc am fost la un strungar si mi-am refacut tot sistemul din teava zincata de 75mm.Am pastrat acelasi mod de prindere dar am aplecat filtrul un pic mai jos(10mm) ca avea tendinta sa loveasca in capota.Cand o sa mai am ceva timp liber o sa ma ocup sa o si vopsesc dar cred ca o voi face tot neagra pt ca mi-a placut cum venea asa.Apropo se schimba un pic si sunetul cand folosesti metal si nu pvc,este mai infundat iar teava zincata nu se incalzeste aprope deloc.Ca si raport calitate pret eu cred ca nu se compara cu inoxul care, in afara de faptul ca arata binisor(asta in functie de cum este lucrat)mie personal mie se pare ca nu prea are ce cauta acolo pret 20 de lei ciubucul meseriasului, fata de cel putin 100-130 pt acceasi lucrare din inox
nu mai cita ultimul post!Last edited by Seba; 24 November 2008, 12:58.
Comment
-
Aha, eu cred ca raman la sistemu meu!Merci oricum! Apropo de incingerea aerului, la mine functioneaza excelent tubulatura invelita in tub de hota! am verificato dupa cateva minute de forja si dupa ce masina mersese vreo 20 min si era rece rece, spre deosebire de restul componentelor metalice de sub capota!Last edited by stiancu; 23 November 2008, 19:16.
Comment
-
Asta v-a fi pe masina mea, in primavara. Acum n-am nici timp, nici chef si e si frig afara.
Comment
Comment