Filtru Sport Simota Montat Pe Logan 1,4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pare cam mare, i-ai facut proba s avezi daca iti incape sub capota? Ce firma e?

    Comment


    • #17
      Originally posted by ady_p View Post
      Asta v-a fi pe masina mea, in primavara. Acum n-am nici timp, nici chef si e si frig afara.
      daca vrei sa se potriveasca cu teava aia fara sa o tai si sa o sudezi va trebui sa tai capota si sa montezi o nara cum pusesera pe papucul diesel dupa ce isi dadusera seama ca nu le intra motorul de renault. Dupa ce reusesti sa o montezi ar fi minunat sa pui si poze pt ca sunt chiar curios unde a intrat cu un cot asa de mare..........

      Comment


      • #18
        Vezi ca si tie o sa-ti ia aer din radiator cel mai probabil la forma ei
        si chiar pare foarte mare
        e cam stramt sub capota cu toate ca vezi pana jos

        Comment


        • #19
          filtrul s-a vandut cu 240 roni a mai ramas doar partea metalica de prindere(teava galvanizata facuta pe masura motorului de 1,4) pt cine este interesat o vand cu 50 de lei. pe kit-ul de prindere se poate pune si un filtru ieftin mai de piata....

          Comment


          • #20
            m-ar interesa

            M-ar interesa pe mine partea metalica....e ca o flansa adaptoare ce vine pe gura admisiei nu? Numi mai trebuie decat traseul de inox de 70 si filtrul nu?Poti sai faci o poza sa o vad te rog.

            Multumesc anticipat, Catalin
            Last edited by Seba; 16 February 2009, 16:10.

            Comment


            • #21
              In poze pare exagerat de mare teava dar nu e chiar asa. Incape super bine, am facut proba. N-am vrut sa-l montez atunci pentru ca nu aveam acel kit de prindere pe care si l-a bricolat bogdaneuronet si nici materiale din ce sa-l fac la indemana. Apropo, nu-l vinzi si pe ala ? Ti-l cumpar eu. Ma intereseaza partea ce ai facut-o din platbanda si prinsa de suportii filtrului vechi. Lasa-mi un PM daca o mai ai si vrei sa mi-o vinzi.
              sigpic
              Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

              Comment


              • #22
                @initiator, tubulatura trebuia sa o faci putin mai lunga, pentru a ajunge filtrul cat mai aproape de baterie, si asa va veni aer rece pe el.

                Comment


                • #23
                  cat a costat filtrul SIMOTA ?

                  ce bolovan is acuma am vzt la inceput cat o costat .

                  filtrul asta cum se curata sau la cate zeci de mii se schimba ( kit de reparatie sau cum ? ) ?
                  Last edited by MariusTm29; 16 February 2009, 16:33. Reason: Automerged Doublepost
                  ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                  Comment


                  • #24
                    Impreuna cu filtrul, ar trebui sa vina si un kit de curatare.

                    Comment


                    • #25
                      se gasesc kit de montaj foarte usor de pus (idiot proof) dar cel mai bun sistem e cel cu filtru rotund, mai american asa, are chiar si furtun pentru pozitionat bine gura de aer.... dar sa vedem cat costa si unde-l gasim in tara....

                      Comment


                      • #26
                        cum montez si eu un filtru sport pe logan si undei bine sal pozitionez

                        Comment


                        • #27
                          Tubulatura de aluminiu(inox) din corpul clapeta care sa se finalizeze cu filtru sport in grila din fata a masinii.
                          Iar parerea mea este sa nu te agiti prea tare cu filtru sport, nu obtii decat un sunet mai sportiv, plus un cal rapciugos.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google