Galerii evacuare - serpisori Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alexyno View Post
    cu riscul de a fi considerat "musca, care se baga in lapte"...intreb:
    Pentru ce sunt buni "serpisorii" ?, doar nu ptr "good looks"...
    good look unde? sub capota? "serpisorii" sunt iesirile de gaze arse din chiulasa. de la aia se calculeaza toata evacuarea masinii. "serpisorii" pot sa-ti dea cai, sa-ti ia cai, sa ascuta curba de cuplu, sa mute punctul de cuplu mai sus sau mai jos pe grafic. aia daca sunt gresiti, toata evacuarea e compromisa si te poti pisa pe motorul ala cu "serpisori" aiurea. e o intreaga teorie de calculul evacuarilor, unii au facut un rezumat al calculatiei headerelor si au postat documentatia pe net; pt cei interesati, cautati " exhaust header calculation" pe google...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      ag80bik: am resut de evacuare completa cap-coada fara serpisori.. admisie directa de aer....filtru soprt.....3 resoftari....si ce ZIci tu acuma....m-am incanta sa vin la pitesti sa ii fac......
      CristiXP: am vorbit cu NICU de la racing nick si mi-a zis 480 euro serpisori supersprit.....asa ca acuma eu ce sa cred??
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • #18
        La pilot in pitesti 11mil costa serpisorii.Sau ar mai fi o metoda mai ieftina...sa slefuiesti galeria stock.La a2a varianta e cva de munca si nu stiu daca se poate slefuii pana cand devine "oglinda" deoarece galeria este curbata..dar merita incercat daca aveti garaj si ceva scule.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #19
          nu cred ca as merge mai degraba pe serpisori decat pe rectificat galeria..parerea mea
          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

          Comment


          • #20
            galeria se lustruieste, chiulasa se rectifica. lustruirea galeriei se face cu bormasina cu un cap de pasla pe un arbore flexibil sa poti intra pe curburi.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              @ seba - ai dreptate,
              are dreptate oameni buni, galeriile denumite "serpisori" se folosesc la "imperecheat" evacuarile gazelor din cilindri.
              in functie de asta se petrec multe fenomene in interiorul motorului.
              stiu pe cineva care nu a fost multumit de sunetul produs de un BMW M3 E46....lame om dar...a pus pe un "tiunar" sa ii faca o galerie identica dar cu sonor mai puternic.
              evident ca lu tiunar nu i-a iesit galeria nici identica si nici cu sunetul dorit si a pierdut binisor si din aia 340 de cai. asa ca si-a pus el galeria aia calculata de M sport si merge linistit in continuare...
              asta la un 6 in linie de 3.2 l...acuma sa nu aveti impresia ca la logan o sa cedeze psihic planetarele doar cu niste serpisori...deja le aud saracele planetare:
              "o, nuuuu!!! nu galerie sport...o sa ne rupa acum..."

              Comment


              • #22
                Originally posted by MCD View Post
                ag80bik: am resut de evacuare completa cap-coada fara serpisori.. admisie directa de aer....filtru soprt.....3 resoftari....si ce ZIci tu acuma....m-am incanta sa vin la pitesti sa ii fac......
                CristiXP: am vorbit cu NICU de la racing nick si mi-a zis 480 euro serpisori supersprit.....asa ca acuma eu ce sa cred??
                racing nick are la 11 mil ceva facute de ei probabil uite aici .Am cautat in catalog la supersprint si costa 440 euro .
                Last edited by Cristi_Xp; 25 February 2009, 18:10.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  ok merci frumos ..o sa tin cont...ne vedem dupa modificare
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • #24
                    un 5 mil ar fi acceptabil pentru asa ceva... ce e peste e mult ...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Seba View Post
                      galeria se lustruieste, chiulasa se rectifica. lustruirea galeriei se face cu bormasina cu un cap de pasla pe un arbore flexibil sa poti intra pe curburi.
                      dar prin lustruirea galeriei stock se obtine vrun gram de performanta?
                      Dacia GoLan KissFm 1.6

                      Comment


                      • #26
                        miligram
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Am pus serpisori de la pilot....si merg perfect si masina se comporta foarte bine al turati de peste 4500 rot/min....deci la mine nu a fost o pierdere de putere ci un castig de putere....si au costat 12 mil cu tot cu catalizator dat jos ........
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • #28
                            in ture mici cum e?mai are cuplu? sau se comporta lafel ca galeria stock?.In ture ridicate e normal sa traga mai bn din cauza evacuarii mai rapida a gazelor.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #29
                              Ahaaa
                              Cat presupui ca ai castigat din galeria desteapta?

                              Comment


                              • #30
                                2000 de leghe-lumina de aproximari ochiometrice ale kilowatilor inmultiti cu 1.3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google