Galerii evacuare - serpisori Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deja vorbim filozofii....eu zic un 5 caluti curati...trage bine si de jos...
    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

    Comment


    • #32
      un 5 caluti la serpisori, un 15 caluri la resoftare, un 5 caluri la admisie si uite asa ajunge loganu 1,4 sa faca praf un 16V
      sigpic

      Comment


      • #33
        poa sa fie si 80-90 cp dar sa ii aibe de la turatii mici ... intr`un aspirat trebuie investiti bani multi pentru un castig de cp foarte mic.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          Originally posted by sinx View Post
          un 5 caluti la serpisori, un 15 caluri la resoftare, un 5 caluri la admisie si uite asa ajunge loganu 1,4 sa faca praf un 16V

          Comment


          • #35
            citat
            , un 15 caluri la resoftare
            parca la un 1,4 se castiga 10% din putere

            Comment


            • #36
              teoretic... practic depinde cat e de cald afara
              nu conteaza cati cai sunt...conteaza de la ce ture ii ai si pana unde.
              Last edited by Cristi_Xp; 9 May 2009, 03:09.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                mcd calutii aia curati sunt masurati pe dino sau dupa aprecierea ta?
                vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                vand lampa adaptabila la torpedo

                Comment


                • #38
                  Dupa aprecierea mea.....dar o sa o duc si pe dyno sa vad exact ce si cum...pana atuncea eu raman de parere ca masina mea are in jur de 90 cai putere:scosi din 3 remapari, evacuare complecata, serpi,admisie aer fortat si un sofer nebun
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • #39
                    asta cu sofer nebun...are dreptate, nu iese nebuneala la nici un test

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by MCD View Post
                      Dupa aprecierea mea.....dar o sa o duc si pe dyno sa vad exact ce si cum...pana atuncea eu raman de parere ca masina mea are in jur de 90 cai putere:scosi din 3 remapari, evacuare complecata, serpi,admisie aer fortat si un sofer nebun
                      io as zice ca nici 90 cp nu sunt ... dar daca iti place sa crezi... fie
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        mcd eu sunt la inceput cu chestiile astea asa ca te intreb : cum adica admisie aer fortat???
                        vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                        vand lampa adaptabila la torpedo

                        Comment


                        • #42
                          apropo de ce 3 remapari ?

                          Comment


                          • #43
                            si eu cochetez cu ideea de a pune serpi..... dar io zic ca-i scump.
                            beat me if you can !!!

                            Comment


                            • #44
                              daca ii pui serpii asiguri o racire a motorului deci un randament mai bun... nu ca serpii ar sufla in motor si ar raci ceva.... dar elimini masa de fonta care o ai acum lipita de motor si care nu transfera caldura ... mai degraba o inmagazineaza.... si tine cald motorul

                              scump scump dar am sa ii pun....

                              bre voi cei cu ideea de a slefui actuala galerie... credeti ca se baga cineva sub masina sa vada daca lucesc sau nu serpii vostri ? astia scumpi stiam ca is din inox si permit efectuarea transferului termic mai rapid

                              thx 2 Lupu de Galati 4 know how
                              IS 10 LNC Facebook

                              Comment


                              • #45
                                nu ca ar avea vreo legatura caldura cu rolul serpisorilor ,cat despre slefuit se poate slefui ... da in chiulasa gaurile de la evacuare...si culmea... cu cat e mai "smooth" suprafata... cu atat gazele circula mai repede...
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google