Galerii evacuare - serpisori Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    euromarket eu am venit cu ideea de slefuit deci eu trebuie sa si raspund:
    1-slefuirea se face pe INTERIOR deci nu se vede ca luceste sau nu,se face cu smirghel de la o o rugozitate mai mare la foarte mica.
    2-serpii sunt in compartimentul motor,nu sub masina
    Asa cum a zis si XP ori ca e din inox ori din fonta tot se incalzeste,cel mai bine ar fi ca serpii sa se imbrace in banda termoizolanta.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #47
      nu se incalzesc ei asa tare ca sa trebuiasca izolati ... alta ar fi problema la turbo ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        Daca v-a uitat la thread CEL MAI TIGANIT LOGAN acolo sa o vedeti exact de cele 3 resoftari, ce e admisie aer...imi puneti intrebari acolo
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • #49
          nici vb, acolo este vb de inscrieri in campionat.
          Aveti intrebari, i le puneti pe topicul sau.
          MCD, daca nu ai topic la my ride, fa-ti unul.
          Ms de intelegere.

          Comment


          • #50
            K cezar...
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • #51
              fuge tare MCD m-am dat eu cu el pe kisselef si m-a facut pe la 130-140 nu stiu m-ai departe pt ca omu insista si nu m-am riscat,eu avand 1.6 resoftat.pana la 100 la ora am avut o roata avantaj si dupa aia venea cate putin.oricum nu m-a asteptam sa traga asa bine.bravo lui .respect
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • #52
                cei care va puneti serpisori in ideea ca raciti mai bine motorul, mai intai cititi o carte de dinamica fluidelor, sa vedeti cum circula un gaz, o sa vaveti surpriza neplacuta ca circula cel mai bine cand e fierbinte...cu ocazia asta o sa va dati seama de ce se izoleaza cu azbest galeriile de evacuare. ideea e ca esapamentul trebuie sa aiba efectul invers intercoolerului, aplicat gazelor de evacuare. ma rog, fiecare isi tiganeste masina cum crede de cuviinta, apoi veniti si intrebati de ce cu diametru de 60 la evacuare nu mai trage motorul, de ce trebuie izolata galeria de evacuare, de ce sa fie neteda pe dinauntru...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Eu am citit 3 carti inainte sa fac serpi pe logan si din toate am inteles ca e bine sa pui serpi de casa nu anaconde sau clopotei...

                  mai bine citeste dracu' ceva pt bac... bafta!
                  Last edited by Seba; 23 June 2009, 11:12.
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • #54
                    cu reptile cred ca trage cel mai bine

                    ...iar tu nu mai raspunde cu "quote" cand te referi la ultimul post; va e lene sa mergeti in josul paginii sa dati "quick reply"?
                    Last edited by Seba; 23 June 2009, 11:13.
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • #55
                      la un post doctorant #52 raspunsuri in antiteza, cred ca de la turbo
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Seba View Post
                        cei care va puneti serpisori in ideea ca raciti mai bine motorul, mai intai cititi o carte de dinamica fluidelor, sa vedeti cum circula un gaz, o sa vaveti surpriza neplacuta ca circula cel mai bine cand e fierbinte...cu ocazia asta o sa va dati seama de ce se izoleaza cu azbest galeriile de evacuare. ideea e ca esapamentul trebuie sa aiba efectul invers intercoolerului, aplicat gazelor de evacuare. ma rog, fiecare isi tiganeste masina cum crede de cuviinta, apoi veniti si intrebati de ce cu diametru de 60 la evacuare nu mai trage motorul, de ce trebuie izolata galeria de evacuare, de ce sa fie neteda pe dinauntru...
                        am gasit si eu la un moment dat o banda termoizolanta pentru evacuare cu explicatia:"gazele circula mai rapid prin evacuarea fierbinte decat prin evacuarea rece"
                        Atunci logic si normal cum ar fi???
                        1.serpisori mariti ex.:diametru 60 si raciti prin schimbarea din fonta in inox?
                        2.serpisori protejati sa nu piarda caldura care o au si sa circule gazele rapid?

                        intreb pe cineva care are habar despre ce vorbeste.
                        si eu miam calculat pe logan de 1.6 8v resoftat+chiulasa rectificata+catalizator scos+intermediara scoasa si inlocuita cu accelerator de gaze+finala reconstruita goala+bujii bosh super 4 cu 4electrozi+filtru sport direct pe blocul de admisie undeva la vreo 120-130 de cai.....si pe dyno surpriza 108 cai la volanta si cuplu de 153 Nm.
                        Deci daca e sa vorbim din imaginatie si eu imi pot imagina ca am 150 de cai.da pe dyno te dezamagesti singur daca esti visator de fel.
                        DACIA - CJ 58 ARD

                        Comment


                        • #57
                          Ideia e ca din cat ai facut la masina ai scos foarte bine...nu cred ca trebuie sa fii dezamagit sunt 18 CP in plus.....
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • #58
                            cate grade deschidere au supapele de evacuare inainte ca pistonul sa fie impins in jos, in punctul MORT INFERIOR? am nevoie sa fac o mica calcula ), am gasit un site si am nevoie de chestia asta
                            Calculate Header Tube Length and Diameter - by Wallace Racing Home of Pontiac Powered Firebirds,Trans Ams,Pontiac Powered Dragsters,Pontiac Power Rules!

                            as dori daca se poate sa ma informeze cineva cu mai multe detalii, poate chiar si un manual de reparatii de Logan ar fi ideal (astfel o sa pot afla singur raspunsurile fara sa mai deranjez pe cineva)

                            Comment


                            • #59
                              chiar nu cunoaste nimeni detaliile acestea?

                              Comment


                              • #60
                                e grea treba asata cu serpisori home made,din ce am inteles,ori profi,ori lustruita galeria de evacuare,nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google