Ce imbunatatiri(dotari) ati adus masinii voastre??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este o idee excelenta!
    insa este improvizatie incompleta! fa-i ceva, vopseste-o, JUPOAIE-I ETICHETELE CU CODUL DE BARE!
    sfat:
    cauta termocontractibil de dimensiuni mari(mansoanele de medie tensiune-cand vezi oameni de la electrica cere-le termocontractibil de la mansoanele mixte-fii sigur că ăia nu vor bere, vor tărie).
    sau daca vre-i sa-i dai "aer" de furtun, bandajeaza-l intr-o banda dintr-aia panzata....
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • O poate imbraca in autocolant, ca ar arata cool.
      Si sa arunce extinctorul, ca doar ingreuneaza masina.
      Apoi blana cat cuprinde!

      Comment


      • in cel mai rau caz se deformeaza de la temperatura... doar sa n-ajunga pe galeria de evacuare, ca la k7m/k7j galeria este in fata motorului....
        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

        Comment


        • Daca vorbim de izolat cu ceva ignifug are sens discutia, dar faptul ca nu da bine la ochi ca si design cand teava aia are rol functional ...

          Cezar: teava aia are sanse sa ia foc la fel de mult cat are sanse sa se aprinda si cablajul masinii, care e izolat si nu prea.
          sigpic

          Comment


          • Teava aia se va deforma sigur. Ba chiar ia si foc. Este un plastic extrem de prost. Printre cele mai proaste as zice... Plus ca nu-i facut pt nimic peste 40 grade.

            Comment


            • Da, ca de aceea se topeste scurgerea daca torni apa clocotita in ea.

              Comment


              • Poate ca tine.Plasticele alea sunt sau nu panarame,depinde de producator.Totusi ...arata ca o buda.Sper sa nu se supere posesorul.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • Nu se supara, ca nu o mai are. Asa cum am zis mai sus ... unii dintre noi confunda foarte tare design-ul cu functionalitatea.

                  Traseul ala costa vreo 30 de ron in comparatie cu un traseu de inox care costa vreo 250, iar in plus, traseul de inox are prostul obicei sa se incinga foarte tare si sa imi duca aer cald in motor.

                  @Cezar - iti dau 3 persoane(cunoscutie tie) pe care sa le intrebi cat de tare li s-a deformat traseul ala intr-o vara.
                  sigpic

                  Comment


                  • OK, nu se deformeaza, se potriveste, e ieftin si bun, am inteles...DAR FA-I CEVA, nu o lasa asa ca arata urat! bandajeaz-o sa para furtun, si nu in ultimul rand, jupoaie-i etichetele alea cu codul de bare...
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • Nu stiu daca ai inteles sau nu si sincer nici nu imi pasa.

                      De la "nu imi place ca arata ca c..." la "ia uite ce perla a scos Raul" si hai sa facem misto de el ca are scurgere de WC e cale lunga.
                      Poate ca lui nici macar nu ii pasa cum arata atat timp cat isi face treaba foarte bine.
                      La teorie toti suntem buni, dar din pacate practica ne cam omoara.
                      sigpic

                      Comment


                      • ce influenta are acel "furtun"? acel furtun mai mult incurca...
                        rolul acelei prelungiri, este ca nu are loc sa puna filtrul de aer in "gura" clapetei...
                        nici ca-mi pasa, nici ca ma deranjeaza, doar ca sincer, imi place cand vad inovatii dar cand le vad facute in scarba(etichetele cu codul de bare), ma "lehamitește"...
                        Last edited by mariannn; 14 November 2014, 12:35.
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • Si pana la urma ce a facut colegu': imbunatatire sau "tiuning"?

                          Comment


                          • Originally posted by yrman View Post
                            Nu se supara, ca nu o mai are. Asa cum am zis mai sus ... unii dintre noi confunda foarte tare design-ul cu functionalitatea.

                            Traseul ala costa vreo 30 de ron in comparatie cu un traseu de inox care costa vreo 250, iar in plus, traseul de inox are prostul obicei sa se incinga foarte tare si sa imi duca aer cald in motor.

                            @Cezar - iti dau 3 persoane(cunoscutie tie) pe care sa le intrebi cat de tare li s-a deformat traseul ala intr-o vara.
                            Voi faceti ce vreti, ca pe mine nu ma intereseaza.
                            Insa nu te da rotund, ca eu am de ceva timp firma de constructii si stiu ce se intampla cu aceste materiale cand ajung la temperaturi crescute.
                            Eu am fost printre putinii, si sunt printre putinii ce ofera garantie pe VIATA la lucrari. Pai tu crezi ca dau ca boul acele garantii? Stiu tot despre materialele acelea, pt ca de aceea dau garantie: sa NU REPAR!

                            Pt cumatrul ce zice de apa clocotita: apa fiarta are pana in 100 grade. Galeria are mult mai mult.
                            Oricum, romanul se pricepe la orice, ca doar de aceea are rezultate

                            Inca o intrebare pt "cunoscatori" - la ce temperatura incepe sa se deformeze cauciucul ce adera la limita de imbinare? Ce se intampla cu el daca se duce?
                            Dar plasticul acela la ce temperaturi incepe sa se deformeze si implicit sa nu mai aiba adeziune corecta intre piese => aer fals (sau scurgeri in constructii)?
                            "Las-o BHA ca merge asEa!"

                            Hai sa o dau scurt :" O COCALARIE OBOSITA"! Mai bine punea un traseu de hota!
                            Last edited by Cezar; 14 November 2014, 17:56. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Corpul clapeta sare de 100 grade????? Are u sure?

                              E singurul loc unde intra in contact cu motorul ... in rest e la minim 10 cm distanta de orice piesa metalica a motorului.

                              Tevile alea sunt din polipropilena ignifugata ... Sansele sa se aprinda de la aerul incins din jurul motorului sunt asa de mari ca nu o sa mai pot dormi la noapte de grija.

                              Ultima oara cand am masurat temperatura scurgerii de wc atasata motorului avea vreo 43 sau 45 de grade celsius dupa in drum de vreo 50 km-intraurban la o temperatura exterioara de 25 de grade.

                              Traseu de hota nu ai cum sa pui pentru ca se deformeaza ...
                              sigpic

                              Comment


                              • Nu am prea facut imbunatatiri masinii mele.....dar as face una majora care sa-mi scada consumul de combustibil, care mi se pare cam mare.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google