Trapa Logan...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    frumos dar cred ca este mult de munca

    Comment


    • #62
      Am gasit o trapa electrica de Golf 3...as cam vrea sa o iau,intrebarea mea ar fi daca se si potriveste la Sandero? Dimensiuni nu stiu...trapa costa 200 lei si arata bine. E genul ala care intra sub tabla,cum are si msa.silviu28.
      Daca s-ar potrivi si as gasi pe cineva cunoscator sa-mi monteze,m-as baga. Am cerut o oferta de pret de la Webasto,mi-au zis ca in functie de versiune si marime,trapa poate costa intre 217 - 480 E + TVA ia montajul inca 200 -500 E. E prea mult asa...nu mai zic nimic de faptul ca sticla culiseaza peste tabla.Mi se pare urat.

      Deci,intrebarea: s-ar potrivi trapa de Golf 3 pe Sandel?
      Last edited by sanderizer; 21 April 2010, 21:11.

      Comment


      • #63
        Pai crezi ca sandero are alt plafon? Cu modificari si un bun meserias, se face. Oricum trapa nu e originala dacia asa ca automat se potriveste pe orice daca sti sa o montezi.

        Comment


        • #64
          Mie imi pare draguta trapa din primul film. Totusi pare special facuta pentru masina respectiva. Mi-a placut si antifonarea (desprinsa la cald, cu spaclu).
          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
          sigpic

          Comment


          • #65
            foarte interesant,m-ar aranja si pe mine o trapa dintr-asta!

            Comment


            • #66
              Toate trapele sunt de la Webasto, cea din clipul 1 este hollandia 700 iar cea din celelalte 2 sunt hollandia 300,montate pe loganul unui tip din Ungaria.Respectivul da mai multe detalii privind montarea si costurile pe forumul unguresc Logan. Si totusi,iese mult prea scump si mai si culiseaza in exterior...pare mai discret si sigur una care intra sub acoperis. S-ar putea sa cumpar trapa aia de Golf 3 pana la urma...

              Comment


              • #67
                sincer mi se pare interesanta trapa da sincer sa o puna cine trebuie si cum trebuie ca daca o pun cei de la logan asa cum fac si masinile mai bine nu ar pune nu zic ca rautate de cei de la logan da de o jumate de an nu imi merge masina si acum totu e la punct da nu porneste deci nu stiu ce sa mai zic da sa rev la trapa e faian daca e si masina realizata daca nu nu se merita parerea mea

                Comment


                • #68
                  Sharki...daca scrii in stilul asta,nu o sa inteleaga nimeni nimic...mai straduieste-te.Mama ei de limba si gramatica!

                  Comment


                  • #69
                    sincer mi se pare interesanta trapa , da sincer sa o puna cine trebuie si cum trebuie ,ca daca o pun cei de la logan asa cum fac si masinile mai bine nu ar pune... nu zic ca rautate de cei de la logan ,,, da de o jumate de an nu imi merge masina si acum totu e la punct da nu porneste..... deci nu stiu ce sa mai zic da sa revin la trapa ...e fain daca e si masina realizata daca nu nu se merita parerea mea

                    @ Sa inteleg ca tu vrei sa zici ca daca cei de la Dacia pun trapa pe logan nu o pun bine ? si sa o puna o firma specializata ... ai dracu ingineri de la dacia...prosti is aia ma ..Si referitor la problema ta cu pornirea...ce vina au cei de la dacia ca tu ii pui motorina la 2,5 lei / litrul ?
                    Cunosc un logan ( varianta de 65 ) cu 200 de mii de km care alimenteaza de la omv si nu are nici pe dracu ..regim taxi....doar turbo a inceput sa ii se duca...dar asta e

                    Comment


                    • #70
                      am vazut un logan in brasov cu trapa...dar la montajul ei trebuie taiata structura aia de rezistenta....si eu nu as compromite asta...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #71
                        Intr-adevar se taie acea bara de ranforsare,dar in cazul trapelor webasto se pune alta,mai rezistenta in spatele trapei. Iar in cazul celor care culiseaza sub acoperis,acele trape au un cadru pentru asta,care este mult mai rezistenta,decat bara originala a masinii.Problema e alta:daca meseriasul taie gresit,compromite definitiv masina.Eu pentru asta imi fac griji.

                        Comment


                        • #72
                          si la ce meseriasi sunt pe la noi

                          Comment


                          • #73
                            Schimbi plafonul pana taie bine. Crezi ca ei n-au un sablon ceva? Crezi ca taie dupa ochi? Eu as avea incredere in ei dar acum n-am nici bani de trapa si nici nu-mi trebuie. Am ac.

                            Comment


                            • #74
                              prea tare e cu trapa...dar banuiesc ca e mult de munca.....oricum

                              Comment


                              • #75
                                Cred ca o toleranta de 5-10 mm tot trebuie sa fie pe undeva, asta just in case...
                                Totusi, nu as avea curajul sa incerc singur...
                                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google