racingnick
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
-
De s-ar mai face repozitionarea bucselor la schimbarea arcurilor stock cu cele sport daca la o suspensie pe aer bucsaraia masinii ar suporta toate nivelele de coborat si ridicat ? Joaco p-astaToţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.
Comment
-
Pentru ca sa aibe ce discuta pe forum niste ignoranti ca voi
Manualul de reparatie pt orice masina de pe piata spune ca bratele / bucsele se strang cu masina pe roti, in pozitia ei normala, astfel ca atunci cand vor fi solicitate sa lucreze in domeniul in care au fost proiectate sa o faca. Daca voi strangeti bucsele cu rotile suspendata, cand puneti masina pe sol acestea voor fi gata rasucite.
La suspensiile reglabile (mecanic, pneumatic, hidraulic) respectivele bucse se vor defecta/dezlipi/rupe/uza mult mai repede.
Nah, acuma, dupa cum stim, romanul se pricepe la toate, inclusiv la mecanica auto. De fapt, MAI ALES la mecanica auto romanul e AS!
Dar de ce mai schimbi placutele de frana? Ca franeaza bine si fier pe fier !
Eu unul imi doresc sa stapanesc cat mai bine tona asta de fier si pentru asta respect in primul rand indicatiile fabricantului masinii.
Comment
-
Am vrut sa punctez faptul ca o suspensie pe aer nu este pentru o masina folosita zi de zi si iarna de iarna cum am mai vazut filmulete de genu "cine zice ca suspensiea pneumatica
nu-si face treaba iarna". Comon...cauciucul ala de la bucse se olareste cel mai bine la frig.
Stim domnule design despre repozitionrea bucselor si geometria care se face dupa fiecare operatie mecanica facuta la articulatia rotilor. Am avut de la cine invata. De la voi si va multumesc pe aceasta cale in special domnului Streulea pentru timpul acordat fiecarei filmari.Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.
Comment
-
Cine-si pune suspensie pe aer, n-o pune pentru a face taximetrie sau sa utilizeze masina in conditii extreme. O face din pasiune si atat. In plus, cine-si permite o suspensie pe aer, isi va permite ca odata pe an sa-si schimbe bucsile daca este necesar. In 11 ani de cand am masina in care a mers cu toate suspensiile posibile, de la cele flextuning pana la airride de 4 ani de zile, nu am schimbat decat o singura data toata articulatia si asta din cauza unui capat de bara.sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Deci,totul pana la bani si pasiune. Fiecare dupa posibilitati.Restul sunt vise pentru uni. Stai linistit ca iti cunosc masina prin fiecare etapa care a trecut si-mi place ochiului ce vad.Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.
Comment
-
Eu vorbeam generalitati si concret despre masina mea vis-a - vis de picatul bucselor. Mentionez ca masina a facut pe perne aprox 65K km lejer. Azi m-am hotarat sa-i schimb toate pernele dupa 4 ani de zile - sa fie totul safe. Am fost surprins - arata impecabil dupa atata timp.sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Eu am incetat sa postez intrucat mi-am tot auzit tot vorbe aiurea. Nu mai este acea comunitate Logan Club pe care o stiam eu, de acum 7/8 ani, cand lumea se bucura de orice realizare a altuia. Acum este un haterism de prost gust care ma face sa stau in banca mea. Asta ca si raspuns la intrebarea tasigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Adica "Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta".Hai sa revenim la "Suspensie Sport, De Care Si De Ce?". Ce sti despre arcurile sport marca Ta-Technix,merita cumparate ?Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.
Comment
Comment