Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mixstudio View Post
    Eu nu am facut o repozitionare a bucselor ...mecanicul a spus ca nu e nevoie. Oricum am constatat ca arcurile sunt la fel de inalte si de groase ca cele stock.
    in cazul ala coboara cu fix 0 (zero) centimetrii garda la sol

    Originally posted by mixstudio View Post
    Problema asta cu arcurile o vad ca atunci cand masina e plina de pasageri si coboara garda la sol....atunci se mai face repozitionare de bucse??? Poate gresesc dar sa vina cineva cu un argument solid.
    masina ta a ramas la fel de inalta? esti sigur? repozitionarea trebuie facuta daca mergi si cu masina incarcata, pt ca se schimba unghiul de lucru al bucselor din articulatiile puntilor/bratelor. daca mergi doar cu masian goala, nu e necesar, ca diferenta de 4cm e "acoperita" de cursa bucselor in pozitia originala (e ca si cum ar fi masina incarcata), dar daca o si incarci e bine s afaci repozitionarea bucselor, sa nu le suprasoliciti (unghiul de rasucire e mai mare si cel putin teoretic se pot "duce" mai repede).

    Originally posted by mixstudio View Post
    Pai teoretic...difera materialul din care sunt facute.
    Singura treaba care am observat-o a fost ca spiralele de la baza arcului sunt putin mai adunate decat cele originale.
    deci totusi sunt mai scurte si da, difera si materialul, dar faptul ac sunt mai scurte face masina sa coboare, altfel ar fi la fel de cocotata, dar mai rigida pe denivelari. asteapta 1-2 zile sa se lase telescoapele, arcurile si bucsele si mai vorbim, pune loganul tau in parcare langa alt logan si uita-te atent, ar trebui sa fie mai jos decat ala stock.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Am precizat mai sus ca masina a coborat intre 30 si 35 mm. De altfel am atasat si poze.

      Comment


      • 30-35 mm ca asa zice producatorul ? sau asa ai masurat tu ?sau asa ti se pare dupa ochi ?)
        multi vad ca afirma chestii de genu... eibach sunt mai moi ... nu strica amortizoarele stock.Weitec sunt un pic mai dure...H&R sunt cele mai dure,dar cati ati avut ocazia sa mergeti cu masini echipate cu toate variantele?La rigiditatea masinii contribuie si dimensiunea cauciucurilor,cu cat talonul este mai subtire cu atat mai neplacut mersul pe denivelari,piatra cubica ...etc etc Daca coboara mai mult nu inseamna ca tre sa fie mai dure neaparat,am pus pozele alea mai sus,masina are arcuri H&R de mai mult de 1 an de zile,si n-au omorat nici un amortizor.Eu am luat H&R pentre ca astea coboara cel mai mult,si comparativ cu eibachurile dinainte ,cu amortizoarele Bilstein pot sa spun ca la fel imi clantane dintii la un talon 205/45 sau 205/40 cu ambele variante de arcuri,si trec liniile de tramvai in viteza 1a.Pe dimensiunile stock ale rotilor confortul este mai mare,iar pe zone cu denivelari mai ales cei care aveti amortizoarele stock sa nu-mi spuneti mie ca masina nu sare ca o broasca beata ca nu va cred,mai ales ca la amortizor nu lucreaza toata cursa.Parerile spuneti-le dupa 2-3 zile de mers cu masina,pana se lasa amortizoarele,imediat dupa e o senzatie de maxim confort.
        Last edited by Cristi_Xp; 14 February 2009, 12:36.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Spuneam de 30-35cm in urma unei masuratori.

          Comment


          • Si pana la urma care sunt cele mai comode arcuri sport, care stie sa spuna ceva concret?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • alea pe care scrie DACIA )
              Eu prin sport inteleg rigid...confortul tinde catre minim...
              Pentru confort...la orice arcuri sport,sa ramaneti la talonul de fabrica la roti ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • asta inseamna ca la mine, dupa ce luni le montez, avand 195/65/15", o sa am un confort mai mare , fata de unu care are tot Weitec si amortizoare Bilstein dar are talon 40 - 45. Precizez ca voi avea un confort mai mare, adica tot rigida va fi, dar nu o sa ma zgaltaie sa ma lase fara rinichi? si sa ma astept abea dupa 2-3 zile sa simt ce ar trebui sa simt, adica rigditate, stabilitate in curbe si etc? intreb sa stiu la ce sa ma astept, am citit aici tot, dar sunt asa de multe pareri, ca nici nu stiu la ce sa ma astept, iar ce ma ingrozeste, e faza cu topaiala ca o broasca in curbe daca is ceva denivelari, io asteptandu-ma sa fie stabila si sa nu am probleme in curbe...si inca ceva, trebuie sa reinvat acum sa merg cu loganul, cu suspensia rigida? cineva zicea ca suspensia sport nu iarta...asta inseamna ca o voi putea forta un pic, dar nu la maxim, altfel pierd controlul mult mai repede, derapand?
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • Deci, pana la urma, din lipsa de sponsori, se merita arcuri H&R cu amortizoare stock?
                  Chiar asa de rau "sare ca o broasca beata" by Cristi Xp?
                  Sunt chiar asa de nasoale, nu se pupa bine, intre ele?
                  Intreb si eu, pentru ca vreau sa schimb arcurile, pentru inceput si voi pastra amortizoarele stock.
                  Intreb, pentru ca nu am reusit sa-mi fac o parere.
                  Fiecare isi lauda ce are el, ba ca merge combinatia dorita de mine (momentan), ba ca nu ar merge.
                  Doresc o "asezare" a masinii pe drum, mai buna, stabilitate in curbe, mai buna (imi plac serpentinele) si voi merge cu anvelope standard.
                  Nu voi trece la alte dimensiuni de anvelope, din motive de legalitate.

                  Comment


                  • eu am avut eibach pe masina. comparativ cu masina lui cristi_xp sau a lui gigi (mareom) a mea imi parea ceva mai "soft". mentionez ca aveam acleasi gume cu jiji, 195/50r15. jiji are h&r, cristi la fel. cand cristi a avut eibach, la fel mi s-a parut a fi o idee mai moale decat actualele h&r ce le are pe masina. dar comparatia cu masina lui cristi e fortata, el avand si telescoapele schimbate. eu cu jiji am avut telescoape stock, aceleasi gume dar arcuri diferite si a mea parca era ceva mai moale. zic "parca", pt ca timpii pe circuit erau oarecum aceeasi si pe denivelari sareau ambele daca atacam brutal. cu toate astea, a lui jiji pe denivelari parca statea ceva mai bine, in ciuda acelei senzatii de rigiditate crescuta. in scmb la drum lung iti scotea rinichii comparativ cu eibach-urile. daca va intrebati "chiar trebuie sa ma re-invat cu masina?" raspunsul e "da". luati-o incet si-o sa vedeti de ce. acelasi lucru l-a zis si jiji si sorin (virtualmansorin), suspensia rigida nu iarta. bad_wolf parca a mers cu masina mea la sibiu. intrebati-l cum i s-a parut, comparativ cu una stock? sau n-a apucat sa-i dea in goarna cum trebuie? bolo, ai vazut-o si tu, nu mai stiu daca ai apucat sa mergi cu ea, ca n-ati vrut toti sa participati la "porti deschise pentru blana"
                    Last edited by Seba; 15 February 2009, 03:51.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • suspensia sport nu e pentru drumurile noastre,de aia pe drumuri cu denivelari tre mai multa atentie,si viteza redusa...Pe o curba cu denivelari...poate sa te arunce chiar de pe o banda pe alta...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • In mare, am inteles.
                        O sa iau H&R, ca am inteles ca sunt cele care coboara garda cel mai mult.
                        O sa mai strang din coor, sa fac rost de bani de amortizoare si le voi schimba impreuna.
                        Multumesc frumos.

                        Comment


                        • Eu chiar de aceea nu am luat HR caci dupa mine coboara mult prea tare pt ce avem noi in scumpa noastra tarisoara.

                          Comment


                          • pai si alea te arunca de pe sosea daca is denivelari stai linistit )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Mie imi place cum se aseaza la drum cu ...vogtland.

                              Comment


                              • Deci sa inteleg ca si cu arcuri sport tzopaie pe denivelari si face ca toti dracii nu?Atunci ce diferenta mai e intre arcuri stock taiate si arcuri sport inafar ca cele sport costa o galagie de bani.Alea sport sunt mai rigide decat cele stock taiate?
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google