Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci eu trag de aici urmatoarele concluzii: ca trebuie "sa citim dracului niste almanahe" ca nu le avem cu limba asta a noastra si 2 ca arcurile sport Eibach si amortizoarele Bilstein nu sunt calculate pt Logan ci pt o masina mult mai grea si doar potrivesc si pe Logan.Voi ce parere aveti?

    Comment


    • sunt calculate pt logan, dar nu pt drumurile din romania. pana una-alta sunt cele mai bune arcuri pt logan, nu cred ca de prosti le pun nemtii pe loganurile de cupa.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Cristi, asa e cand cunosti mai multe limbi straine...Cred ca si tu gresesti cateodata...am sesizat greseala dar nu cred ca mai era nevoie de un post ca sa corectez.
        Si by the way ..eu stiu ca se foloseste trebuie si nu "tre".
        Juristule confortul e bun ...stai linistit!
        Last edited by mixstudio; 17 February 2009, 13:32.

        Comment


        • pana la urma, eibach sau weitech...e vreo diferenta intre ele asa de mare, sau doar brand?
          Life is short...play more!
          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

          Comment


          • Originally posted by mixstudio View Post
            Cristi, asa e cand cunosti mai multe limbi straine...Cred ca si tu gresesti cateodata...am sesizat greseala dar nu cred ca mai era nevoie de un post ca sa corectez.
            Si by the way ..eu stiu ca se foloseste trebuie si nu "tre".
            Juristule confortul e bun ...stai linistit!
            doar ca tre ala e un o expresie care se foloseste in anumite zone ale tarii unde se vorbeste limba romana,pe cand "comfort" e un cuvant care nu exista in limba romana
            eibach nu are nici o legatura cu weitec ...
            Weitec este un brand al KW.Cat despre suspensii ,eu stiu ca pe circuit se foloseste H&R ,alea de cupa ADAC sunt mult mai trantite de cat coboara eibachul...
            Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2009, 14:04.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • stiam ca sunt firme diferite, dar singura diferenta, in rest, ar fi doar ca unele sunt un pic mai tari decat celelalte nu? ceva de genu...acum depinde de proprietarul masinii cum le simte, mai tari sau mai moi...vorba vine.
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • Originally posted by bolo View Post
                pana la urma, eibach sau weitech...e vreo diferenta intre ele asa de mare, sau doar brand?
                Nu e nici o diferenta,e doar brand.
                PS.Ai facut geometria computerizata pe masina dupa ce ai schimbat suspensia?

                Comment


                • Daca se schimba doar arcurile trebuie facuta geometria?

                  Comment


                  • Da, trebuie facuta geometria.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • facand tot la service Dacia, am facut tot, inclusiv geometria...nu numai ca am schimbat si arcurile si amortizoarele, si trebuia facuta automat geometria, dar am schimbat si capu de bara dreapta, si aici iar trebuia facuta automat geometria...
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • din cauza geometriei poti sa ai vibratii mici in volan la viteze mari ?
                        eu unul daca depasesc 140km imi vibreaza finutz volanul.
                        am facuta echilibrarea acuma 1 luna.
                        stiti prin bucuresti un service care sa faca la pret decent geometria ?

                        Comment


                        • sunt 11 pagini scrise pe acest thread si daca vine cineva care vrea o parere...,chiar daca le citeste toate 11 pagini, nu intelege mare lucru! propun sa se faca un mic tabel in care sa se dea note pt fiecare firma de arcuri su ceva de genu :-??
                          de exemplu :
                          nume pret(estimativ) "cat coboara" rigiditate de unde poate fi cumparat
                          eibach 150 Euro ??? 35 mm ???

                          exemplu care l-am dat e unul ne prelucrat....e ceva ca o idee...


                          ce spuneti nu ar fi mai de folos???
                          0.9 tce SL plus

                          Comment


                          • Mi s-ar parea cam aiurea ! Fiecare isi lauda propriile arcuri si in legatura cu preturile , la cum variaza cursul leu/euro/dolar s-ar putea sa dam informatii eronate.
                            Eibach , Weitec , Vogtland - scade garda 30-35 mm
                            Racing Nick - scade garda 40 mm
                            H&R - scade garda 40-45 mm

                            Cam astea ar fi in mare marcile si cat coboara ele. Cat de rigide sunt , cred ca pe prima pagina am punctat cum trebuie si numai cine nu vrea nu intelege despre ce este vorba. Comparatiile le poate face doar cineva care merge cu toate tipurile de arcuri , in aceleasi conditii , cu aceeasi motorizare sa fie masina si cu aceleasi cauciucuri, ceea ce e cam greu de indeplinit. Pana la proba contrarie , nu ne ramane decat sa dam cu presupusul dar stim cu siguranta caci cu cat lasa masina mai jos cu atat e mai rigida masina.
                            sigpic

                            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                            Comment


                            • apropo de cauciucuri; eu am HR si e trantita bine acum masina; intre roti si aripa incape un deget; daca imi pun 205/55/15 diametrul rotii scade cu aprox 0.6"=1.5cm; implicit inseamna ca se va mari distanta intre aripa si roata cu 1.5cm? adica iar va arata barca?
                              "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                              Comment


                              • Originally posted by Thejock3r View Post
                                dar stim cu siguranta caci cu cat lasa masina mai jos cu atat e mai rigida masina.
                                nu prea e corect...aia ar insemna ca daca tai din arcurile stock masina e rigida...si din contra nu e asa...
                                Nu poti stii ce material e in alea ce coboara 4.5 si alea ce coboara 3 cm ...
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google