Cred ca cel mai usor pot face comparatie cei care au avut un tip de arcuri si le-au schimbat- vezi Cristi, Mareom etc ei ar fi cei mai abilitati dar ajungem la ce a spus Thejocker cu capara mea care da cel mai alb si mult lapte
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Originally posted by iooon_cug View Postsunt 11 pagini scrise pe acest thread si daca vine cineva care vrea o parere...,chiar daca le citeste toate 11 pagini, nu intelege mare lucru! propun sa se faca un mic tabel in care sa se dea note pt fiecare firma de arcuri su ceva de genu :-??
de exemplu :
nume pret(estimativ) "cat coboara" rigiditate de unde poate fi cumparat
eibach 150 Euro ??? 35 mm ???
exemplu care l-am dat e unul ne prelucrat....e ceva ca o idee...
ce spuneti nu ar fi mai de folos???Cumpar volan de Duster
Comment
-
Nu poti sa dai un sfat la rigiditate cand tu ai arcurile de "2 zile" pe masina!
La mine s-au simtit super rigide primele zile dupa care s-au mai ameliorat umpic.
Pana se "lasa" si ele umpic. Aici poti puncta doar dupa ce rulezi km buni cu ele si sa ai un om impartial sa il plimbi cu 2 masini una stock si una sport.
Apoi sa vezi pareri!
Comment
-
Originally posted by VanDiesel View Postapropo de cauciucuri; eu am HR si e trantita bine acum masina; intre roti si aripa incape un deget; daca imi pun 205/55/15 diametrul rotii scade cu aprox 0.6"=1.5cm; implicit inseamna ca se va mari distanta intre aripa si roata cu 1.5cm? adica iar va arata barca?"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
Daca diametrul roti e mai mic cu 1.5 mm atunci distanta dintre aripa si roata va creste cu 0.75mm si garda la sol va scadea cu inca 0.75mm.
Barca nu are cum sa mai arate, mai ales ca ai cele mai "joase arcuri".Last edited by vitriol; 17 February 2009, 22:26.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
se va vedea gaura dintre roata si aripa.Am mai spus si o mai spun,pentru un aspect cat de cat ok ... fie se pun arcurile care coboara cel mai mult,dar masina va arata urat la talonul stock.Daca se pun gume cu talon mai mic,iar o sa existe un pic diferenta intre roata si aripa.Dupa parerea mea ,ca sa arate bine,si talon cat de cat mic,si gaura dintre aripa si roata sa dispara,pentru o masina stock ar trebui roti pe 16.Pentru body kit trebuie 17.
prima - 205/55/16 suspensie stock
a doua - 205/55/16 arcuri eibach
a 3a - 205/45/16 arcuri eibach + amortizoare bilstein
a4a - 185/65/15 arcuri H&R + bilstein
a5a - 205/45/16 arcuri H&R + bilstein
a6a - 205/40/17 H&R + bilstein
a7a - 185/65/15 H&R+bilstein
a8a - stockAttached Files- im000102001ge1.jpg (112.7 KB, 429 views)
- im0001084hc.jpg (1.21 MB, 514 views)
- IM000487.JPG (1.14 MB, 435 views)
- 194.88.148.4f0.jpg (559.4 KB, 421 views)
- 194.88.148.4.jpg (1.16 MB, 403 views)
- 194.88.148.47.jpg (447.2 KB, 282 views)
- P1080484.JPG (1.04 MB, 302 views)
- im000088gg8.jpg (93.9 KB, 279 views)
Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2009, 23:15.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Scz de offtopic dar sunt interesat de jantele din primele 3 poze...cat si de unde?
On : si la mine urmeaza arcuri pentru inceput si cred ca o sa merg pe H&R,la eibach nu mi se pare diferenta mare intre primele 2 poze.
Toate sunt Dotz Daytona,in afar de alea stock.Last edited by Cristi_Xp; 18 February 2009, 10:28.1 point 6 litre 8 vsigpic
Comment
-
Multumim Cristi de poze. Ar fi bune si niste poze cu jante pe 15, daca are cineva 205/55/15, 205/50/15 cu/fara arcuri, cu/fara amortizoare sport, sau alte combinatii pe 15"
pun si eu cateva exemple
poza 1 arcuri stock, 185/65/15
poza 2 h&r, 185/65/15
poza 3 h&r, 195/65/15
Comment
-
si eu am la fel, 195/65/15...sincer arata bine, si sunt legale ( pana pun de 16" ).
sincer nu as vrea sa pun talon mai mic, din cauza gropilor din romania, si am mai auzit de la voi aici ca daca las rotile stock, in pneu, confortul e mai bunicel, asa ca raman la astea
aaa, si eu nu am H&R, am Weitec!Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Sorine, ca sa pastrezi dimensiunea rotii stock si eu as merge pe 205/60/15. Uite si un logan cu jante si anvelope 205/60/15.
Masina asta o stii si tu ca i-ai dat cu polish pe portbagaj la o intanlire saptamanala.Attached FilessigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Intrebare: de ce sunt mai legale 195/65/15 decat 205/60/15 - ultimele au doar o diferenta de 3 mm fata de originalul de pe logan 185/65/15.Eu am 205/60/15 si arata super masina, iar acum dupa ce o sa montez arcurile o sa arate si mai bine asa ca .....
PS: cand spui legale te referi la alte masini nu la Logan nu?
Comment
Comment