Originally posted by bolo
View Post
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
orice inafara de ce scrie in talon e ilegal, corect.
dar am intrebat la RAR si TÜV, si in romania si in germania ( pe mine ma intereseaza mai mult inafara tarii ) mi-au zis ca 185 sau 195, la logan, nu e o diferenta asa de mare, si inchid ochii, adica "hai ca mere", sau la orice alta masina, din 205 la 215, la fel "mere".
eu nu vreau sa ma risc inafara tarii, atata tot, si am vazut ca e o diferenta intre 185 si 195 de stabilitate, asa ca raman la 195
imi pare rau ca nu am masurat inainte de lasarea la sol, dar acum are intre 640 si 645 ( mm ) la toate rotile, de la pamant la buza aripii, luni schimband suspensia ( se va mai lasa un pic? )Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
da, taloanele "europene" cica, nu au trecute dimensiunile rotilor, masele pe axe, cate locuri parca, si poate mai sunt cateva lipsa...
dar sa nu-mi ziceti ca intr-adevar credeti ca dup-aia poti pune ce dimensiuni vrei, ca pe talon nu scrie, chit ca pe CI scrie, si nu tre s-o porti la tine....
e aiurea noul talon asta, atata timp cat pe un talon din strainatate is trecute toate datele posibile, iar politia, daca vrea sa te arda, in romania, tot te arde, poate da prin statie si sa intrebe pentru masina Dacia, tip Logan, berlina, ce dimensiuni is in calculatorul nostru, si tot te arde...in afara la fel, da prin statie si intreaba datele masinii respective, pot sa o faca si o fac oricum, atata timp cat pe talon nu scrie un lucru atat de important!!!Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
eu as pune 195/55r15 sau 205/55r15...arata mai bine lasata si cu roti ceva mai mici decat lasata si cu roti "umflate". cum dimensiunile /55 sau /60 sunt mai greu de gasit, am ales 195/50r15. si-am dat vitezometrul inapoi cu 10-12km/h ca sa nu minta la afisareDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pune si tu o poza, seba, sa vedem cum arata cu 195/50/15, din lateral toata masina ar fi superb.
mie mi-e frica sa nu aiba pneul prea mic, si sa iau vreo groapa sau ceva de pe un drum unde nu am mai fost sau sa-l iau din neatentie, prin romania oricum apar si peste noapte gropi...Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
dom'le, ai vazut masina la intalnire la sibiu in 18-19 septembrie 2008. aia gri, de caras-severin, ce urla ca dracu, lasata de nu se vedea in parcare. acum n-o mai am, deci poze gasesti la sectiunea de intalniri sibiu. mai mult, rebe cred ca fost cea care a facut si a postat pozeleDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Si eu vreau sa fac acelasi lucru sa declar pierdut sau ma prefac ca l-am uitat in buzunarul de la camasa si am spalt-o!!!! Da intr-adevar nu e trecuta nici o dimnesiune in taloanele noi! Sa zicem ca e un punct in plus pt noi!
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdom'le, ai vazut masina la intalnire la sibiu in 18-19 septembrie 2008. aia gri, de caras-severin, ce urla ca dracu, lasata de nu se vedea in parcare. acum n-o mai am, deci poze gasesti la sectiunea de intalniri sibiu. mai mult, rebe cred ca fost cea care a facut si a postat pozeleAttached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
uite cu arcuri h&r si telescoape bilstein(atunci cind a fost suspensia sport pe troaca)
fata 185/65/15 si spate 205/60/15Attached FilesLast edited by virtualmansorin; 19 February 2009, 11:32.toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
Originally posted by Seba View Posteu as pune 195/55r15 sau 205/55r15...arata mai bine lasata si cu roti ceva mai mici decat lasata si cu roti "umflate". cum dimensiunile /55 sau /60 sunt mai greu de gasit, am ales 195/50r15. si-am dat vitezometrul inapoi cu 10-12km/h ca sa nu minta la afisare
Parerea mea ca pentru uz normal zi de zi cele mai indicate la drumurile romaniei raman cele cu talon 65,deci un 195/65/15 sunt ideale pentru un logan cu suspensia schimbata si numai ramane nici golul ala intre aripa si anvelopa.
Sau cine vrea sa scape de golul dintre aripa si anvelopa dar cu confort mai scazut poate opta pentru varianta 205/55/16"Last edited by SUPERCAR; 19 February 2009, 12:06.
Comment
Comment