Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumos sa le stapanesti sanatos!
    @bolo - arata super bine masina!
    MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

    Comment


    • violet chiar

      Comment


      • cred ca primul lucru care trebuie facut la logan este suspensia,felicitari.

        Comment


        • Originally posted by Juristul2000 View Post
          violet chiar
          de fapt da..sa te bucuri de ele ... vei simti diferenta
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • dne ajuta merci la fel

            Comment


            • Originally posted by Juristul2000 View Post
              Si uite cateva poze cu arcurile mele
              Faine sa le stapanesti sanatos si sa ne zici cum se comporta masina cu ele.
              Azi am mai aflat ceva ... cum ca cica arcurile H&R desi coboara cel mai mult sunt mai putin rigide decat Einbach sau altele.

              Comment


              • will do numai sa vad cand reusesc sa le montez, sper saptamana care vine ca nu mai am rabdara

                Comment


                • Oricum orice arcuri isi merita banii in cazul Loganului
                  @ SUPERCAR - Cine ti-a zis? A facut comparatie ceva?
                  MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                  Comment


                  • Cine mi-a zis,e cineva din constanta care a avut o perioada Weitec pe masina si le-a vandut iar acum si-a luat H&R ca vrea sa coboare mai mult si mi-a zis comparatia asta.
                    Masina lui e cea din pozele de mai jos,fiind echipata cu arcurile vechi Weitec
                    Attached Files
                    Last edited by SUPERCAR; 23 February 2009, 00:24.

                    Comment


                    • Si eu tot weitec am, la inceput mi s-au parut foarte rigide dar si-au mai dat drumu.
                      Is curios cum o sa fie cand pun amortizoarele pe gaz
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • Supercare stiu ca si tu ai avut o perioada H&R si ai revenit la Eibach tu ce ne poti spune? Esti si tu de acord cu afirmatia tipului din Ct?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Am avut si eu H&R dar le-am avut prea putin,tot ce stiu e ca era atat de joasa(eu avand si jenti pe 15" si talon 55,diamentrul rotii fiind mai mic ca la o roata stock de fabrica) masina incat cand o bagam in garaj,garajul avand o panta la intrare imi atingeau pragurile jos si am zis ca nus de mine astea si am luat si niste gropi de sau spart rulmenti in fuzete.

                          Comment


                          • H&R face suspensii de circuit .Clio RS mai nou are din fabrica parca asa ceva .Arcurile nu prea au legatura cu rigidizarea masinii,ele coboara garda la sol ,si rigidizeaza un pic .Rigidizarea se face din amortizoare...
                            Doar pe arcuri sport depinde cum lucreaza amortizorul stock ... care arcul coborand mai jos nu isi face toata cursa,asa ca... mituri urbane si povesti de adormit copii ,pareri ca aia e mai tare ca aialalta ...blablabla
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Cristi are dreptate, am condus masina unui vecin editie mai noua ca si a mea cu amortizoare pe gaz si este mult mai rigida ca si a mea, ambele cu arcuri si amortizoare stock.In plus la masina lui distanta dintre aripi si cauciuc este mai mare ca la mine.
                              Cred ca are a face cu amortizoarele ale mele fiind pe ulei

                              Comment


                              • din pacate cred ca o sa te dezamagesc, dar si-a vecinului tau, daca e stock, tot pe ulei le are eu am avut ambition si prestige si faza cu amortizoarele pe gaz la prestige pt mine e doar un mit. acelasi rahat la ambele masini...nu de alta, dar am aschimbat suspensiile la ambele si stiu ce-am dat jos de pe masina. acelasi tip de telescop...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google