If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mda pare atat de simplu, deci cata nesimtire pe mecanicii astia atunci.
Semnele de montaj trebuie sa le vad cand dau arcu jos de pe telescop, nu?
O sa chem un prieten o leaca mai priceput ca mine si din doi poate iese un juma de mecanic
Mie mai mult de 1 ora juma' nu mi-a luat!!!
Atat ca am urmarit cu atentie filmuletul lui streulea.
Ca sfat: e bine sa aveti un WD-40 la indemana si un prieten sa va tina de urat!
Mda pare atat de simplu, deci cata nesimtire pe mecanicii astia atunci.
Semnele de montaj trebuie sa le vad cand dau arcu jos de pe telescop, nu?
O sa chem un prieten o leaca mai priceput ca mine si din doi poate iese un juma de mecanic
nu-i prost ala care cere )
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Mie mai mult de 1 ora juma' nu mi-a luat!!!
Atat ca am urmarit cu atentie filmuletul lui streulea.
Ca sfat: e bine sa aveti un WD-40 la indemana si un prieten sa va tina de urat!
Si nu vrei sa vezi si tu Oradea asta ( de sub masina mea ), ca dau si o bere
Intr-adevar pe spate e cel mai simplu. Ideal ar fi ca masina sa fie ridicata pe doua cricuri (stanga-dreapta) .Se desfac pe rand suruburile de la amortizoare doar in partea unde sunt prinse de punte, apoi daca se trage de punte in jos cu un levier sau altceva, arcurile ies foarte usor.
Pentru partea din fata clipul lui crististreulea este cat se poate de relevant.Nu e nevoie de multa inginerie...se desfac suruburile amortizorului in partea de sus la motor dupa care cele de jos cu distantarea etrierului...si gata...treaba e rezolvata.
Uite cum am procedat eu pe spate:
Am ridicat pe 2 cricuri pana aproape dau sa se desprinda rostile de pamant. Apoi am desfacut suruburile ce tin telescopul de punte. Daca nu iasa din prima il rogi pe priten sa ridice/coboare usor la cric pana iasa.Apoi cu grija (seama la conductele de frana) se ridica cricurile simultan pana poti scoate arcul afara, cu mana fara rangi sau leviere!
Bafta
da nu purtati discutiile astea pe tutorialul lui Streulea ?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
eu zic sa terminam aici cu discutiile despre "cum se face". s-a spus, exista filmulet...sa revenim la tipurile de arcuri...
Stiu ca se vorbeste offtopic, dar e constuctiv, va scapa multa lume de niste bani aruncati pe service-uri si mecanici. Este practic o incurajare la lucru individual spre deosebire de alte threat-uri unde una doua se trimite lumea in service.
P.S. Chiar! Cristi ixpe ai putea muta toate posturile in care se vorbeste de cum se desface si cum se face pe topicul lui Streulea?
Poze inca nu ca pana mi-am montat CB-ul s-a facut intuneric dar impresii sunt destule.Masina sta super pe sosea si arata tot asa coboara f frumos exact de cat aveam nevoie- adica sa nu dau cu ea in orice bordura da nici sa nu se vada distanta la roata.Pe fata intra 2 degete doar
Daca suspensia stock ar primi 10 la confort - noile arcuri iau 7,5-8 lejer iar la stabilitate 10 din 10
Nu ma asteptam sa fie chiar asa confortabila
Dimineata fac poze iar seara o sa le uplodez .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment