Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai buna decat ma asteptam avand in vedere ca sunt putini cei care le au si in plus ce a patit Sorin cu Vogtland de C2
    Va multumesc tuturor de sfaturi si de incurajari.Maine o sa pun si pozele promise

    Comment


    • Si eu astept pozele ca la primii bani intrati in cont o sa cumpar si eu niste arcuri,inca nu m-am decis de care...
      1 point 6 litre 8 vsigpic

      Comment


      • Eu la primii bani o sa-mi iau talpa la antena de la statie si o sa-mi fac unghiul de fuga ca am inteles ca e necesar iar cand o sa strang destul o sa iau si telescoape sport dar va las pe voi sa ghiciti marca

        Comment


        • H&R

          apropo..in stilul ca imaginile spun multe am atasat si eu poze
          1.H&R, roti stock
          2.H&R, 205/45/16
          3. suspensii stoc, roti stock
          Attached Files
          Last edited by Seba; 27 February 2009, 16:44.
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • Originally posted by Juristul2000 View Post
            Eu la primii bani o sa-mi iau talpa la antena de la statie si o sa-mi fac unghiul de fuga ca am inteles ca e necesar iar cand o sa strang destul o sa iau si telescoape sport dar va las pe voi sa ghiciti marca
            Vrei sa pui si amortizoare Bilstein? parerea mea sa nu regreti...cel mai indicat inainte sa faci lucrul asta fa o plimbare cu un logan cu aceste schimbari pe care vrei sa le faci si vezi cum ti se par.

            Comment


            • Supercar, sa inteleg ca nu le recomanzi?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • In nici un caz Bilstein ci tot Vogtland caci ei au kit complet arcuri + amortizoare si costa 1200 ron amortizoarele
                De aceea am ales in primul rand Vogtland deoarece au kit si nu trebuie sa stau apoi sa potrivesc

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  Supercar, sa inteleg ca nu le recomanzi?
                  Nu prea recomand,ca devine mult mai rigida masina fata de schimbarea arcurilor,cand schimbi si amortizoarele deja e cu totul altceva...masina de familie de zi cu zi numai devine.
                  Zic din experienta si cunoscand drumurile de la noi din tara, chiar nu se merita sa transformi o masina care acum o consideri destul de confortabila de care te folosesti zi de zi intr-una asa de rigida.
                  Plus ca trebuie sa mergi cu grija mult mai mare odata cu aceasta schimbare.
                  Si ca sa fiu si putin optimist...recomand aceasta schimbare si de amortizoare cu altele mai semisport rigide doar daca circuli mai rar cu masina(masina de weekend) sau pe drumuri foarte bune adica fara gropi la tot pasul in sosea.

                  Comment


                  • Sa inteleg ca cel mai bun compromis pe care il poti face este doar schimbarea arcurilor si pastrarea amortizoarelor stock? Si in cazul asta nu mai e nici barca, dar nici "caruta" asa cum obisnuiesti tu sa zici.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • ok, dar eu am amortizoarele Bilstein...pe ulei, doar ca is noi...cumva de astea vorbiti sau de cele pe gaz? si arcurile weitec.
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • Cred ca cele de care are Supercar sunt pe gaz... Din cate stiu eu amortizoarele sport sunt pe gaz.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          Sa inteleg ca cel mai bun compromis pe care il poti face este doar schimbarea arcurilor si pastrarea amortizoarelor stock? Si in cazul asta nu mai e nici barca, dar nici "caruta" asa cum obisnuiesti tu sa zici.
                          Corect,exact asa gandesc,cine are familie,copiii sau e singura masina din casa si se vrea sa fie masina de zi cu zi sa poti sa o bagi in orice fel de drumuri nu se preteaza amortizoare sport pe ea.
                          Ce am facut eu la masina mea e doar pentru mine si doar eu singur ma folosesc de ea,parinti mei au si ei un logan si acela e stock fara nici o modificare la partea de suspensie,si cand ii mai deplasez eu cu masina mea(foarte rar) imi tot aud reprosuri ca am facut masina caruta,drumurile in constanta find foarte proaste,sau cand ma duc la bunici mei in delta un drum care cu masina stock a lor il fac in 2 ore jumate cu a mea il fac in 3 ore jumate asta din cauza drumurilor proaste din zona aia.
                          Last edited by SUPERCAR; 27 February 2009, 00:47.

                          Comment


                          • e un singur model de amortizoare... sunt ceva ulei sau gaz+ulei ... iar dati nastere la mituri urbane ca unele sunt pe gaz altele pe ulei altele pe xenon )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Sunt pe ulei si ale mele,Bilstein pe ulei de alea de care aveti si voi si toata lumea de pe forum,faimoasele amortizoare bilstein pentru logan de 1100 ron sau 1200 setul complet.

                              Comment


                              • Am luat si eu azi, arcuri H&R, de la Reising Nic.
                                Sa vad, poate le montez in weekend-ul asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google