welcome to the club
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
si in gandul meu ."faceti-as...dregiti-as de canutza om sucit" Glumesc !
Ps. e normal sa ma bucur ,ca doar pe H&R de la Nicu am comision ) De la Eibach n-am )sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Si uite si pozele cu arculetele mele, cam slabutz aparatu da se vede ce e de vazut
Cea rossie este cu suspensie stock si cauciucuri la fel iar a mea cu arcurile Vogtland si cauciucuri 205/60/15
Astept critici constructiveLast edited by Juristul2000; 27 February 2009, 19:37.
Comment
-
Originally posted by Thejock3r View Postwelcome to the club
Sa vedem cum e vremea, cum e portofelu' si poate le arunc zilele astea pe masina.
Iar tie, Juristule, sa le stapanesti sanatos, imi place cum arata masina cu ele (cu suspensia si cu jante+anvelope).Last edited by xew; 27 February 2009, 19:38.
Comment
-
Fratilor,am citit si recitit toate parerile voastre de aici.Dar,va rog eu din suflet,haideti sa lamurim odata si ptr totdeauna urmatoarea problema.Asta dc vreti si nu ma injurati cu totii.De ce sa montam doar arcuri sport pe amortizoare stock si de ce sa montam o suspensie sport completa?Multumesc anticipat ptr raspunsurile voastre si de ce nu si ptr ,sper eu,putzinele injuraturi
Comment
-
Am inteles pct de vedere al juristului si ii multumesc ptr raspuns.Vreau sa imi raspundeti la cateva intrebari,v-as ruga eu frumos :
1.dc pun h&r pe amort stok,ce probleme pot aparea?
2.sa pun mai bine h&r sau weitec pe un amort stok?
3.cu care e mai confortabil?h&r sau weitec?
4.isi merita banii o suspensie completa pe logan?
Multumesc anticipat ptr raspunsuri
Comment
-
S-au facut 2 milioane de comentarii pe baza arcurilor sport in acest topic si inca nu ai gasit raspuns la intrebarile tale? Poti incepe prin a citi de la inceput acest topic sau macar ultimele pagini si vei gasi singur raspunsurile.sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Azi mi-am montat si eu arcurile H&R si am ramas cu amortizoarele stock si cu anvelopele, dimensiunea standard.
Ce pot sa spun, sunt multumit.
Este mai stabila, este mai putin confortabila, decat inainte cu totul stock.
Nu am avut ocazia sa merg cu alt Logan, care are suspensia schimbata (doar arcuri, sau arcuri si amortizoare).
Deci, eu, nu ma pot pronunta asupra altor tipuri de arcuri.
Poze, inca nu am facut, dar daca vei urmari topicul cu intalnirile de la Polivalenta, vei vedea si ceva poze facute de Vitriol, printre ele, sunt si cele cu masina mea "lasata" mai jos.
Comment
Comment