maestre,decat sa fi fost acid la intrebarile mele,mai bine pareai mai destept ca mine si raspundeai.Fii sigur ca am citit toate comentariile de aici,dar m-as fi asteptat,sa primesc succint niste raspunsuri si cu siguranta m-as fi dumirit ptr totdeauna.Poate reusesti s-o faci chiar tu...Merci
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Nu stii cand sunt acid...am vb chiar cu calm.
repet raspunsurile:
1. Uzura mai mare a amortizoarelor stock
2.este decizia ta si banii tai
3. weitec
4. depinde ce vrei sa faci cu ea
Sper sa te multumeasca!sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Cezar cel mai bine este sa te dai cu fiecare din ele.Vad ca esti din Timisoara, poti ruga colegii timisoreni care au, sa te dea o tura la intalniri si uite asa decizi singur.
Sunt convins ca o sa te ajute careva, pe mine au vrut si sunt din Oradea dar, nu a fost sa fie(lipsa de sincronizare) Bafta
Comment
-
Multumesc frumos ptr raspunsurile voastre Am sa mai reflectez inca odata asupra acestor posturi legat de suspensie si am sa iau o decizie cat mai rapida.Oricum in pole position vor sta arcurile weitec pe amort stock,pentru moment.Apropo,un nou pret la acetse tipuri de arcuri la logtuning.135 euroi/set.Eu zic ca merita in conditiile acestea.Si inca o intrebare.Stiti vreo firma care comercializeaza in Timisoara arcuri h&r si amortizoare bilstein,ca am inteles ca la logtuning,doar arcuri weitec se pot gasi momentan
Comment
-
Ia vezi acia: http://magazin.loganclub.ro/11-arcuri-sport-hr.htmlLast edited by Cezar; 2 March 2009, 12:56.
Comment
-
HR sunt un negru deschis...cel putin asa is ale mele
Originally posted by cezar82 View PostAm inteles pct de vedere al juristului si ii multumesc ptr raspuns.Vreau sa imi raspundeti la cateva intrebari,v-as ruga eu frumos :
1.dc pun h&r pe amort stok,ce probleme pot aparea?
2.sa pun mai bine h&r sau weitec pe un amort stok?
3.cu care e mai confortabil?h&r sau weitec?
4.isi merita banii o suspensie completa pe logan?
Multumesc anticipat ptr raspunsuri
1.probabil in 100 mii km se duc amortizoarele
2.nu prea conteaza... ori te tin 95 mii ori 100 mii amortizoarele tot dracu ala e
3.cu nici care
4.daca mergi tare pe drumuri bune da...daca mergi cu familia si nu vrei sa ii dai pe toti cu capul de tavan la fiecare groapa nu prea.Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Am montat si eu arcurili. Pentru cei care inca isi mai pun intrebari daca merita sau nu sa pui arcuri sport, le raspund eu: categoric DA, merita! Pur si simplu ai impresia ca mergi cu alta masina.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Ba da,Seba.E destul de evidenta,"caderea pe ganduri".L-am intrebat pe Vitriol,din pct lui vedere,dc se vede foarte clar diferenta de cum era inainte si cum ii acuma masina,adica se observa DIN PUCTUL LUI DE VEDERE,ACEI -3.5 SAU -4.5 CM(ca nu stiu ce arcuri si-a pus.
Apropo,Seba,am inteles ca stii cum as putea sa imi schimb iluminatul bordului si in interiorul masinii cu ajutorul ledurilor.Dc ai vreo idee,ti-as fi tare recunoscator.Scuze de offtopic
Comment
-
Sambata, am montat arcurile H&R, pe amortizoare stock.
Cu ocazia asta am trecut la anvelopele de vara, cele de iarna intrand la naftalina, pana la urmatoarea iarna.
Ca impresie, sta mult mai bine pe sosea, pe curbe, le-am testat doar prin Bucuresti, deabia astept concediul, cu serpentinele lui.
Parca e lasata mai mult de cei 4.5 cm.
Sincer, imi pare rau, ca nu le-am luat mai demult.
Pun si doo poze, una de anul trecut, din vara, cu arcuri stock si una facuta sambata la intalnire, la Polivalenta (cu ocazia asta, ii mai multumesc inca odata lui Vitriol, pentru poza), sa va faceti o idee despre cat s-a lasat.
Comment
Comment