Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am interesat de niste preturi si pana la urma am ramas la doua variante dintre care as dori sa aleg: arcuri weitec - 585 ron si arcuri eibach - 650 ron.Voi - dintre cei care au incercat una sau ambele variante,si raportandu-va si la pret,ce ati alege,ca sa pot sa imi fac o parere definitiva si pana la urma ,voi veti fi "vinovati" de alegerea pe care o voi face ,incepand cu data de luni.Multam anticipat ptr raspunsurile voastre

    Comment


    • La modul cum ai pus problema chiar nu vreau sa fiu vinovat pt alegerea ta. Eu sincer am citit forum-ul asta de mi-au iesit ochii pana am ales ce sa iau si mai mult decat atat, am rugat colegii de forum sa ma plimbe cu masinile lor "dotate" cu diferite arcuri. Sfatul meu este sa faci si tu la fel si sa decizi singur cum este mai bine pentru tine.
      Last edited by vitriol; 5 March 2009, 11:39.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Originally posted by cezar82 View Post
        M-am interesat de niste preturi si pana la urma am ramas la doua variante dintre care as dori sa aleg: arcuri weitec - 585 ron si arcuri eibach - 650 ron.Voi - dintre cei care au incercat una sau ambele variante,si raportandu-va si la pret,ce ati alege,ca sa pot sa imi fac o parere definitiva si pana la urma ,voi veti fi "vinovati" de alegerea pe care o voi face ,incepand cu data de luni.Multam anticipat ptr raspunsurile voastre
        H&R ...e acelasi pret cu eibachul...coboara 4.5 cm nu 3 cm
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • H&R si eu; imi place mai mult cum e trantita urasc sa vad spatiu intre aripa si roata...
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • da,dar nu e mai rigida cu h&r?si nu mai zici ca unii mai merg si pe drumuri proaste!dar oricum poate ai dreptate!pana nu mergi cu ele nu ai de unde sa te convingi!bafta si ai grija ce cumperi!
            "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

            Comment


            • toate is rigide... daca va trebuie arcuri sport...suferiti )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • am pus si anvelope cu balon mic 205/45 si am vazut cat de rau poate fi...si am revenit la anvelopele stock...nici nu mai zic ca e rau cu arcuri sport..dimpotriva e raiul
                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                Comment


                • eu inca mai umblu cu rotile de iarna
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • e char asa de rau cu garda de 45? :| eu am pe jantele de 17 215/45/17 daca trec pe 50 ma gandesc ca e prea groasa anvelopa :| voi ce ziceti?

                    Comment


                    • daca mergi doar tu cu masina poti face compromis , dar daca mergi cu familia dupa tine...mai bine nu ei nu prea fac compromisul..si nici jos nu ii poti da
                      "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                      Comment


                      • poi am 19 ani masina e a mea si numai eu o conduc parinti au masina lor stau si ma gandesc si la mine ca nu veru sa imi trancane dinti prin gura erea destul de naspa cand aveam dor jantele 205/45 dar cand ma gandesc ca pun si arcurile desta intreb :|

                        Comment


                        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          ...coboara 4.5 cm nu 3 cm
                          Coborarea garzii la sol cu telescoapele stock,inseamna uzura lor prematura deoarece lucreaza preponderent in pozitia de minim,ca sa nu mai pomensc de loviturile primite la capat de cursa.
                          Toti tunerii recomanda schimbarea suspensiei stock cu una sport amortizor+arc.Utilizarea doar a unui arc mai tare ,este un compromis care in plan general duce la imbunatatirea tinutei de drum a masinii, daca este orientata spre confort.
                          Arc mai tare inseamna socuri mai mari in articulatiile suspensiei ,deci bucsi/pivoti uzati prematur.
                          Last edited by turbojack; 5 March 2009, 20:08.

                          Comment


                          • Bun...si daca pun si amortizoare sport pe langa arcurile sport, nu o sa fie mult mai rigida decat amortizoare stock + arcuri sport?
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • Ce ai scris tu acum a sunat ceva de genul :"iarba e verde". Nu cred ca mai e cineva care a citit acest thread si nu stie despre treaba asta.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Originally posted by turbojack View Post
                                Coborarea garzii la sol cu telescoapele stock,inseamna uzura lor prematura deoarece lucreaza preponderent in pozitia de minim,ca sa nu mai pomensc de loviturile primite la capat de cursa.
                                Toti tunerii recomanda schimbarea suspensiei stock cu una sport amortizor+arc.Utilizarea doar a unui arc mai tare ,este un compromis care in plan general duce la imbunatatirea tinutei de drum a masinii, daca este orientata spre confort.
                                Arc mai tare inseamna socuri mai mari in articulatiile suspensiei ,deci bucsi/pivoti uzati prematur.
                                costul schimbarii acestor bucse/pivoti este minim comparativ cu al unor amortizoare sport...
                                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google