e mult mai stabila si mai rigida....se schimba enorm de mult comportamentu masini din toate punctele de vedere...numai e barca
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
-
-
Eu dupa schimbul arcurilor, h&r, am urmarit mersul masinii si nu am observat sa traga stanga sau dreapta.
Merge normal.
Deci eu unu, nu ii voi face unghiurile.
Simt ca nu e nevoie.
In schimb, sa stau cu sufletul impacat, am repozitionat basculele.
Nu stiu daca trebuia sau nu, dar eu le-am repozitionat.
Comment
-
Pentru cei care inca mai au dubii daca trebuie sa nu facuta geometria dupa ce schimbi arcurile le atasez fisa de la geometria facuta dupa ce am avut problema cu pierderea de ulei si a fost demontat cadrul motor si caseta de directie si fisa de la geometria de dupa schimbarea arcurilor. Uitati-va cu ce valori am plecat din service in septembie si cum s-au schimbat masuratorile dupa ce am schimbat arcurile.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostPentru cei care inca mai au dubii daca trebuie sa nu facuta geometria dupa ce schimbi arcurile le atasez fisa de la geometria facuta dupa ce am avut problema cu pierderea de ulei si a fost demontat cadrul motor si caseta de directie si fisa de la geometria de dupa schimbarea arcurilor. Uitati-va cu ce valori am plecat din service in septembie si cum s-au schimbat masuratorile dupa ce am schimbat arcurile.
1.Se vad doua diagrame diferite,asta insemnand ca nu au fost facute cu acelasi aparat.Fiecare aparat de geometrii are niste erori de masurare.
2.Intervine in timp uzura la utilizare care modifica geometria.O bordura sau o groapa atacata mai energic poate aduce modificari de geometrie.
3.Daca la schimbarea arcurilor a fost demontata fuzeta prin demontarea pivotului din suruburile de fixare in brat si nu din ax,este clar ca de acolo rezulta modificari ale unghiurilor.
4.Alte arcuri vor genera cu siguranta o alta garda la sol ,deci si o usoara modificare a geometriei rotilor fata.
Comment
-
Originally posted by turbojack View Post3.Daca la schimbarea arcurilor a fost demontata fuzeta prin demontarea pivotului din suruburile de fixare in brat si nu din ax,este clar ca de acolo rezulta modificari ale unghiurilor.
Daca desfaci orice surub care are legatura cu fuzeta, se va modifica geometria rotilor. Nici mie nu imi tragea stanga sau dreapta dar aparatul spune altceva. Cu alte cuvinte chiar daca nu simti nimic in directie o sa-ti dai seama ca ai geometria dereglata dupa 10 000km cand o sa vezi ca anvelopele nu s-au uzat uniform.
Am uitat sa zic, la Auto Soft daca geometria e ok nu platesti decat 15 sau 20 de lei. In alta parte nu stiu cum e...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostPentru cei care inca mai au dubii daca trebuie sa nu facuta geometria dupa ce schimbi arcurile le atasez fisa de la geometria facuta dupa ce am avut problema cu pierderea de ulei si a fost demontat cadrul motor si caseta de directie si fisa de la geometria de dupa schimbarea arcurilor. Uitati-va cu ce valori am plecat din service in septembie si cum s-au schimbat masuratorile dupa ce am schimbat arcurile.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Intrebare:Vreau sa montez un set de arcuri sport, dar pe fata de sub bara pana la sol am 13,5 cm pot oare sa mai cobor masina? Cu cat coboara cu un set de arcuri H&R(fata si spate)?
Va rog din cei care aveti asa ceva pe masina sa-mi raspundeti.
Multumesc anticipat.
Masina este cea din poza de la avatar.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
4.5 cm coboara... depinde si de dimensiunea rotilor si a cauciucului daca incape sau nu.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment