boss...Nu ai vazut cutii de viteze picate la 3000 km ? Nu am zis ca sunt de la ele..dar e bine sa le verifici . Si e doar parerea mea..asteptam si alte pareri de la cunoscatori ;)
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Juristule, arcurile tale au venit cu un furtun de cauciuc care inveleste primele doua spire jumate? Le-ai dat cumva jos? Daca nu au venit cu furtunul ala sau daca le-ai dat jos eu zic ca zgomotul ala apare pt ca ating spirele intre ele (fiind foarte apropiate). Din alta parte nu prea vad de unde ar putea fi. La mine nu se aude absolut nimic.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
intrebare; daca ar fi sa schimb si amortizoarele stock cu sport..si sa zicem ca nu am bani decat de 1 pereche ori fata ori spate care e recomandata si de ce? de ce fata sau de ce pe spate..."Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
Unii ziceau sa pui pe fata.Acum nu stiu exact motivul...parerea mea ar fi ca mai bine pe spate fiindca loganul e inalt de fund si e si mai usor pe spate daca nu ai bagaje sau persoane in spate si astfel tinde sa topaie...sa ma contrazica cineva daca gresesc.sigpic
Comment
-
inseamna ca latimea anvelopei e problema; 205/60/15 este identica cu roata stock; la 205 cu suspensii si eu simteam la viraj brusc o bataie..si aveam 205/45/16; poate mi s-a parut totusi"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
205\60\r15 e mai mare ca stock cu 6mm.Incearca sa pui 205\55\r15 si nu o sa mai atinga.Last edited by al!n; 17 March 2009, 23:47.
Comment
-
Cred ca (dupa ce am mai studiat) sau revin pe fata la anvelopele stock sau la 195/60/15 caci problema mea e cu latimea cauciucului si nu as vrea sa trec la talon mai mic pana nu plombeaza astia strazile
Am fost la un drum putin mai lung si am fost bucuros de noile arcuri deoarece eviti mai usor gropile )
Comment
Comment