Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumpar

    Cumpar arcuri sport..logan..35mm sau 45mm...
    URGENT..
    dati ad la petre_sti sau lasati PM
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • racing nick , pe fata 4.5 pe spate 6.5
      o vrei rigida ?

      Comment


      • Originally posted by Juristul2000 View Post
        GAta am descoperit susrsa scartielii, freaca surubul cu care este prinsa bara de aripa de cauciuc.Naspa se pare ca va trebui sa schimb gumele 205/60/15 cu ceva cu talon mai mic sau cu 195/60/15 sau naiba stie
        poti sa pui cu incredere si 195/65/15. Nu atinge pe nicaieri(am arcuri H&R)

        Comment


        • Nu ma risc si am sa pun 195/60.15 ca sa fiu sigur , multumesc oricum de sfaturi

          Comment


          • Eu am 195/60/15 cu arcuri H&R si nu atinge nicaieri...e f buna dimensiunea asta

            Comment


            • Si dupa anumite calculatoare de dimensiuni nici nu e mare diferenta fata de stock deci asta va fi

              Comment


              • Gata am schimbat cauciucurile cu 195.60.15 si nu mai freaca asa ca e super

                Comment


                • Amortizoare mai tari cu arcurile stock, nu o merge?
                  Caci mie unul imi convine garda la sol asa inalta, insa ar trebui ceva stabilitate.
                  Sau poate niste arcuri cu amortizoare mai tari, insa garda la sol pastrata.
                  Asa cum este la Octavia. Ca tot cocotata e si aia.

                  Comment


                  • tu pe bicicleta te simti mai stabil decat pe skateboard? mergi pe santier de vrei garda inalta? serios, cezar, stabilitatea cu arcurile sport o castigi si din faptul ca-ti coboara centrul de greutate, nu doar ca se intaresc arcurile. desi banuiesc ca ti-e cunoscut acest aspect, nu vad rostul sa pastrezi garda. poti sa pui eventual eibach-uri, care nu coboara asa mult, eu am mers pe forestier in cheile carasului cu suspensia sport pe urme de tractor si n-am frecat-o. dar incet, incetisor si pe loc
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • imi poate spune si mie cineva ce scule trebuie pentru schimbarea arcurilor? ma refer la dimensiunile cheilor,inalalelor si ce o mai trebui.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • Amortizoarele Bilstein B4 pentru logan coboara garda sau nu? sunt sport sau au doar rigiditatea amortizoarelor germane? si arcurile bilstein cum sunt adica Bilstein B3 Federn cred ca sunt. Multumesc frumos.

                        Comment


                        • Renault daca ai fi citit ce am scis noi pe acia ai fi vazut ca din amortizoare,nu scade garda la sol, ci vinovate pt acest lucru sunt arcurile.
                          Alin uite ce am gasit eu cu un mic search http://www.loganclub.ro/forum/schimb...are-t8800.html
                          aici ai tot ce ai nevoie (multumim dle Streulea)Spor

                          Comment


                          • @Juristul2000 stiu ca am gresit imi pare rau. Defapt am vrut sa ma refer la arcurile bilstein ca eu la ei pe site am vazut mai nou si arcuri pentru logan
                            Last edited by Renault; 5 April 2009, 20:36.

                            Comment


                            • Sunt Ok sunt useri care au arcuri Eibach si amortizoare Bilstein aici.Eu am Vogtland si sunt foarte multumit
                              PS: arcuri Bilstein nu stiu daca are cineva pe aici deoarece sunt relativ noi
                              Last edited by Juristul2000; 5 April 2009, 20:57.

                              Comment


                              • Originally posted by Renault View Post
                                Amortizoarele Bilstein B4 pentru logan coboara garda sau nu? sunt sport sau au doar rigiditatea amortizoarelor germane? si arcurile bilstein cum sunt adica Bilstein B3 Federn cred ca sunt. Multumesc frumos.
                                Ai grija cu amortizoarele bilstein ca sunt sensibile la gropi(Adica daca ai luat chiar si 1 groapa sau 2 mai serioase sunt sanse mari sa le deformezi si nu iti va mai calca rotile drept pe asfalt(unghiul de cadere).
                                Sunt cele mai ieftine dar din punctul meu de vedere si cele mai proaste...adica nu mi se pare normal ca doar din 1 groapa sau 2 ceva mai adanci luate cu 50 - sau 60km/h sa fie deja deformate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google