Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc frumos de informatie dar Manroe ca si rezistenta (structura lor) sunt mai bune decat Bilstein? Pe tine cat te-au tinut Manroe pe gaz aproximativ. Si ce alte marci de amortizoare ai recomanda pe gaz dar sa nu fie sport doar ceva mai rigide decat cele stock cu vreo 30-40%. Multumesc

    Comment


    • Nu pot sa-ti recomand fara sa am instalate pe vreun Logan, ar insemna sa-mi dau aiurea cu parerea, ceea ce ti-am spus era valabil pentru Dacia veche.
      In orice caz cand voi instala imi voi pune Bilstein, sunt singurii care produc amortizoare pentru MCV, Van, Pickup si eu nu am decat dinastea.
      Masinile le-am vandut cu Monroe in functiune, asa ca nu stiu cat au mai tinut.

      Comment


      • Ok multumesc frumos de informatie. Probabil ca am sa imi iau si eu totusi Bilstein. Multumesc inca odata.

        Comment


        • exista riscu sa se fisureze oala amortizorului din cauza ca masina e prea lasata sau prea rigida?.e mai joasa cu 6cm masina.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • daca ii dai mult cu telescopul in cap si mai e si incarcata, bine nu i-o fi la bucata aia de tabla. in conditii de mers normal, nu cred ca are ce sa se strice.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • cu masina incarcata merg destul de rar.....maxim 2 persoane in spate si cateva bagaje din cand in cand..mai mult circul prin oras sau la drumuri scurte.
              Last edited by al!n; 7 April 2009, 11:40.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • Salut.In urma schimbarii arcurilor de fabrica ,nu trebuie modificata si pozitia limitatorului de franare pe puntea spate avand in vedere ca garda la sol s-a micsorat cu 3.5cm (cu arcuri Eibach )???? Din cate stiu acest limitator are rolul de a "doza" franarea(in functie de incarcare autoturismului) si a realiza o franare mai usoara pe puntea spate, fata de puntea fata realizandu-se astfel pastrarea traiectoriei autoturismului in momentul franarii.Mentionez ca am varianta fara ABS.Desi nu inteleg pe deplin cum functioneaza acest repartitor(am inteles ca mai e ceva si cu presiunea in circuit) cert este ca pozitia lui este acum ca si cum autoturismul ar fi incarcat

                Comment


                • probabil ca ar trebui repozitionat. dintre cei pe care-i stiu eu din timisoara cu suspensii sport, doar crististreulea nu are abs, restul toti au abs si la ei nu exista acel repartitor. vorbeste cu crististreulea pt lamuriri, daca i s-a schimbat ceva la masina de cand si-a pus arcuri sport...mie nu mi s-a parut, dar el trebuie sa stie mai bine
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • parerea mea si din auzite... nu cred ca dauneaza cu nimic, doar ca poate s-or duce sabotii mai repede pentru ca repartitorul ala simte ca ar fi cam incarcata masina si da franare si la puntea spate...
                    oricum la ITP in februarie cand am fost, m-a socat tipu de acolo, ceva de genul :
                    e totul ok, numai frana pe spate, ca la toate loganurile fara ABS tine numai o roata si aia defectuos... :|
                    am ramas pur si simplu masca, am intrebat da nu se poate face nimic? la care el : nope! scurt si la obiect... :|
                    oricum a vazut ca intra si frana pe puntea spate mai repede decat normal, dar cand a vazut pe dedesubt suspensia schimbata, a zis ca e ok, nu e bai, doar ca sabotii nu o sa fie folositi doar la frana de mana ci si la franarea mai violenta, nu la o franare normala
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • da, iar in cazul unei franari mai tari, presupun ca nu ti-ai dori sa se blocheze doar o roata de pe spate in timp ce alealalte 3 se invart linistite. regleaza-ti franele pana nu te-mburzi cu roaba serios, fa un reglaj la franele de pe spate. nu-i defel placut sa-ti fuga curu' pe franare, decat eventual la viteza mica
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • eu te cred, stiu ce zici dar, la dacia am intrebat si au zis ca nu stiu cum ca s-ar regla...decat sa schimb sabotii, iar de fugit de cur nu mi-a fugit pana acuma la franari de am lasat jumate din cauciucuri pe asfalt...sau nu era in curba si atunci se simtea?
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • in curba pe partea cu roata care franeaza bine, acolo o s-o simti daca insisti. eu zic sa nu insisti
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Sa inteleg ca frana pe spate la logan e "varza " din proiectare ??? Si astia la ITP stiu dar zic ca "asa e toate" ?

                            Comment


                            • Nu stiu daca s-a mai discutat,ca nu am gasit...eu mai intreb o data... cu arcurile care coboara garda cu 45 mm(H&R) e mai rigida masina decat cele care coboara 30-35 mm?Multumesc!
                              sigpic

                              Comment


                              • Si 3 intrebari pentru BOLO:
                                1)nu au comentat nimic de schimbarea suspensiei la ITP ?
                                2)in urma testarii pe stand, a reiesit ca frana pe spate tine mai bine dupa schimbarea suspensiei ?
                                3)masina e echipata cu celebrele Kormoran?
                                Multumesc .

                                Teoretic ar trebui sa fie mai rigida ,plus ca amortizoarele de fabrica nu vor mai lucra in parametrii.
                                Last edited by darksid3; 10 April 2009, 10:42. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google