Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca va place sau nu si daca scade garda cu 0.5 cm o data cu repozitionarea basculelor

    Comment


    • Originally posted by vitriol View Post
      Seba, mi-e si frica de ce vor comenta colegii de forum dupa ce vor citi ce o sa zic acum.
      Arcurile Eibach relaxate sunt mai moi decat cele stoch. Cine nu crede poate incerca sa apese pe amandoua si sa vada care din ele se comprima mai mult cu aceiasi forta. Eu cred ca Eibach-urile sunt gandite sa se intareasca in momentul cand sunt comprimate cu greutatea masinii, cele 3 spire pe fata si 4 pe spate se anuleaza practic cand sunt lipite (de asta coboara si garda la sol), lucreaza doar restul care probabil ca sunt mai tari.
      Ar fi trebuit sa fac poze cand arcul stock era la nivel cu Eibach-ul ca sa nu mai existe dubii dar eram prea murdar pe maini si faceam aparatul varza. Eu chiar nu am rabdarea lu' Cristi Streulea cu mutatul camerelor cu spalatul pe maini si tot ce implica un tutorial.
      Cand am montat Eibach-ul pe amortizor am tinut apasat si tata a pus surubul. Daca am reusit sa-l comprim cu mainile inseamna ca este mai moale decat cel stock.
      Salut Vitriol: Interesant ce spui. Cateva pareri si de la mine: In niciun caz arcurile nu se pot intari singure, ele sunt supuse aceluiasi tratament termic. Nu poti baga in cuptor (dau exemplu) doar spirele 3,4,5 sau 6 (cele active) ale aceluiasi arc. Problema cred ca este in alta parte. In momentul in care ai asezat masina pe arcurile sport, ele fiind mai moi se comprima mai mult decat cele stock, creste numarul spirelor de asezare, scade numarul spirelor active => rigiditate mai mare. Apropo, cum ai simtit masina, este mai rigida ?
      Mai apare inca ceva in joc aici, si anume amortizorul - odata ce arcul are o cursa mai scurta, amortizorul iti va prelua socurile mai mari.
      Cu bine,

      P.S. Vreau si eu arcuri ))
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • Fara indoiala ca este mai rigida. Dupa doua luni de mers cu suspensia asta chiar uit cateodata ca am arcuri. Imi aduc aminte cand ma mai urc intr-un logan stock si aproape ca imi vine rau de la valuri.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Tu esti un fericit . A mea mai are de asteptat, deocamdata face mini valuri . Se-aseaza foarte frumos cu 195/50/15. Totusi as opta pentru H&R cu Bilstein macar pe fata.

          P.S. Nici nu mai vorbesc cu tine ca tu ai arcuri
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • ai facut o alegere foarte buna. combinatia 195/50R15 si h&R cu bilstein e suspensia perfecta pt un drum perfect. o sa-ti vizitezi mai des dentistul, dar na, orice placere costa adevarul e ca la drum bun, sta foarte bine masina in varianta expusa de tine.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • mai buna era 205/40/17 sk8er boy
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • pai tu, cu "scandura", ce dracu' sa mai zici acu? las ca pe drum bun e ok. si unde nu e drumul bun, mergi mai incet, altfel patesti ca subsemnatu'...decolaaaammmmm
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • noi de azi pe masina

                  sper sa va placa

                  a lasat 3.4 cm pe spate si 3.1 pe fata
                  Attached Files
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • Foarte frumos! Sa stai pe ele cu placere. ;)
                    Care sunt primele impresii?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • momentan ma obijnuiesc cu masina ... sa nu decolez cu ea ... sa incep sa o simt iar ... momentan nu ii simt reactiile si nu trag de ea, acum cam topaie pietrele la rinichi

                      primele impresii ... la demaraj ... nu se mai lasa pe spate si pleaca mai bine, centrul de greutate ramanand pe rotile din fata, la franare la fel ... stabilitate evident mai buna momentan, mai multe ... dupa ce o simt
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • kit Suspensie VOGTLAND

                        Are cineva montat kitul de suspensie VOGTLAND ? si aici vb de amortizoare + arcuri. M-ar interesa sa stiu cat de rigida este masina cu acest kit.

                        Merci

                        Comment


                        • salutare boishilor,eu am pus janta 7j si anv 205/65/15 arata bine masina,arcurile sunt stock,ce sfaturi imi dati?..inca o problema,parca scoate un zgomot de cand am pus aceste roti
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • ce inseamna boishilor?
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • Cred ca primul "i" e de vina.

                              Comment


                              • baga niste poze mai mari...ca sa vad exact cum da 205/60/15
                                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google