Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dupa ce am citit 30 de pagini de la ora 1 la 2:49 AM, am ajuns la concluzia ca daca mergi omeneste cu masina nu dauneaza arcurile weitec sau eibach nu?
    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

    Comment


    • NU dar in schimb schimba total comportamentul masinii, parca e alta

      Comment


      • dupa jumatate de an de utilizare autovehicul logan dotat cu arcuri HR pot spune ca am invatat sa sughit la timp..adica inainte de a lua o denivelare ca altfel riscam sa imi stea in gat
        e rigida masina cu HR plus ca daca iti pastrezi stilul de mers , adica in graba treci cu viteza peste tot, canale, denivelari mai mici, incep sa apara greierii in masina, mai bate un geam in portiera etc. In rest arata frumos si tinuta de drum e excelenta in afara orasului.
        "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

        Comment


        • Daca u te plangi cu H&R pe amortizoare stock...eu ce sa mai zic cu amortizoarele intarite la blana si arcuri cat o palma..+talon de 40)
          La cei cu amortizoare sport se simte orice pietricica si denivelare?sau sunt acceptabile?
          AG 16 Y M A

          Comment


          • am avut si eu talon de 45..intradevar e rau de tot...la tine e si mai rau
            "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

            Comment


            • Originally posted by al!n View Post
              La cei cu amortizoare sport se simte orice pietricica si denivelare?sau sunt acceptabile?
              Se simte orice denivelare din asfalt...mai ales cum avem noi drumurile,eu cel putin le simt pe toate cu roti 195/55/15 daca as fi avut talon mai mic gen 45 in mod sigur numai circulam cu ea decat daca locuiam in germania,franta sau alte tari civilizate cu asflat de calitate

              Comment


              • Inseamna ca e cam aceiasi mancare de peste..ma gandeam sa dau amortizoarele mele scurtate si intarite si sa pun sport..dar ma las bagubas.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • Eu deja ma gandesc serios sa le dau jos si sa montez inapoi amortizoarele stock ale masinii, pentru ca am observat ca nu ajuta deloc si ce rost are sa le tin...doar ca iau curbele ceva in viteza si nici atunci nu imi place ca ma arunca din scaun
                  Poate franeaza ceva mai bine(fata de una cu amortizoare stock) in rest nu prea isi au rostul daca te folosesti de masina zi de zi...sau ai nevoie sa ma mergi in alte orase(ca de exemplu in delta) unde drumurile lasa de dorit,pline de gropi si denivelate...mai mult te incetineste si consumi si mai mult combustibil...sau poti sa mergi tare si sa iti lasi rotile pe colo sau ce se mai rupe de pe articulatii.

                  Comment


                  • eu am H&R cu amostizoare stock si pot sa zic ca i-mi place la nebunie cum se comporta masina, nu regret deloc ca am ales asa ceva mai ales ca le-am luat din germania la 120e.
                    adevarat e mai rigida masina dar m-am invatat si chiar nu le-as schimba cu altele.
                    am vrut sa intreb alti posesori de H&R, la mine a coborat masina 6-6,5 pe spate si 5-5,5 pe fata, asa e sau am masurat gresit?
                    sa fie asa din cauza arcurilor stock care erau noi masina avand numai 8000km?
                    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                    Comment


                    • Am si eu o intrebare...de curand am pus niste arcuri weitec.Masina a coborat cam 3.5cm dar mi se pare stock fata de ce aveam eu inainte -7cm.Am vazut ca la weitec stau lipite 3 spire fata-spate.Oare daca tai 2 spire din alea 3 lipite masina isi va schimba comportamentu va fi mai rigida sau va fi lafel,dar mai joasa?o spira are cam 1.3cm grosime deci ar mai cobora cam 2.6.Stiu ca nu e bine sa tai din arcurile sport,dar as vrea parerea unora care au incercat.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • nu e nimeni interesat de o suspensie KW reglabila pe duritate?

                        Comment


                        • daca tai din spirele lipite, nu-i bai. dar ce faci cu fata? ca acolo n-ai spire lipite si arcul isi modifica comportamentul daca tai din el...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • weitec are 3 spire lipite pe fata
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • La fel si Eibach. Eu totusi sunt sceptic cu privire la taiatul arcurilor, mai ales ca e vorba de amortizoare stock.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • evident ... nu o sa mai fie asa tari si pierzi din stabilitatea garantata de producator
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google