Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arcurile mele eibach nu tin minte sa fi avut spire lipite pe fata. vitriol, ai ceva model mai nou? ca si la hr am vazut oarece schimbare, astea mai noi coboara mai mult, desi sunt aceleasi cod cu cele de acum 2 ani...
    oricum, atata timp cat tai din arcuri doar spirele lipite, nu faci decat sa cobori garda la sol. la spirele normale sa nu va puneti sa le faceti tuning cu flexul
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • mai ales ca PE SPATE RISTI SA LE PIERZI PE DRUM si faci o barcuta mai aproape de sol
      sigpicMy ride

      Comment


      • Nu stiu ce model sunt Seba, le am din februarie.
        Haideti sa va explic cum vad eu treaba, e adevarat, nu este o parere de inginer. Avand in vedere ca inaltimea arcurilor sport relaxate este aceiasi cu a celor stock (tot relaxate), daca tai o sipra sau mai multe, in momentul cand vei ridica masina pe cric sau chiar si la un hop (cunosc eu un drum intre Cernavoda si Mihail Kogalniceanu care e plin de hopuri din astea care nu le vezi pentru ca e umbra pe sosea de la copaci) e posibil ca arcurile sa iasa din talere (pe fata) sau din suport (la cele de pe spate).
        Oricum, eu nu vad cu ochi buni nici un "home made" din asta cu modificat fara nici un fel de baza tehnica, mai ales ca e vorba de taiat.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • fratilor......... eu am Eibachuri de 2 saptamani si m-i se pare ca fata e putin mai sus decat spatele....adevarul e ca am muzica de vreo70 kile + rezervorul plin nonstop..... la voi e tot asa?
          astea coboara 40 mm.
          va rog frumos spuneti-mi pareri.
          multumesc frumos.
          beat me if you can !!!

          Comment


          • la mine erau invers... botu cobora un pic mai mult ca si spatele de aia am taiat 2 spire din ele ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Parca u taiasei doar pe spate nu...?Cum se comporta cu ele taiate?.Tot 2 spire ma gandeam si eu sa tai dar si pe fata si pe spate.Stiu de faza cu ,caderea arcului.Am vazut eibach taiat juma de spira pe fata care cand ridicai pe cric,ii dai un pod de palma si iese dupa taler,sus.Totusi nu stai sa freci masina pe cric mereu.
              Last edited by al!n; 4 August 2009, 20:04.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • se comportau ideal pe drum neted. in curbe denivelate au ajutat la doua daune totale arcurile alea. acum sunt la streulea pe masina, norc ca asta nu-i da capetii, ca nu se stie...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • sigur arcurile erau de vina
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • sa sti ca arcuriile!asta e,pare rau

                    Comment


                    • Cred ca din cauza ca le-ai taiat, masina mea nu are tendinte sa topaie pe drum denivelat

                      Comment


                      • prea perfomante arcurile astea tale ... 99% din posesori spun ca topaie... la tine nu
                        Super reducere pana in 31 sept la arcurile weitec... aproape 1 mil
                        arcuri sport
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Si cu suspensia stock topaia pe drum denivelat asa ca nu-i mare problema. E adevarat ca e diferenta intre topaituri...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • mai conteaza si distributia dintre volan si pedale.....if u know what i mean!!!
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment


                            • Bine ca nu topaie cu Weitec, daca am zis ca nu topaie nu topaie.Ce dracu ori e masina ori e iepure.
                              Unde mai pui ca in Oradea sunt ff bune drumurile


                              PS: si daca vrei sa stii arcurile MOV nu topaie
                              Last edited by Juristul2000; 31 August 2009, 22:43.

                              Comment


                              • nu topaie la tine, la restul lumii cu arcuri sport fara telescoape inseamna topaituri...a ta e mai speciala. clar, tu trebuia sa-ti fi luat sandero...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google