Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai intreb si eu ceva...dupa ce am montat arcurile(singur),am repozitionat bucsele doar pe spate,pe fata mi-a fost lene.e musai sa fac asta si pe fata sau merge si asa? si care ar fi argumentele?

    Comment


    • Salut,parerea mea e ca daca tot stii sa faci treaba, fa-o pana la capat, soliciti bucsele mai putin. Acum parerea mea dupa ce mi-am pus arcuri Weitec am facut si repozitionarea bucselor : masina sigur a coborat cu mai mult de 30mm( pe fata de exemplu mai intra doar 2 degete) ,de scuturat pot zice ca nu scutura, adica ma refer ca nu simti orice denivelare, sta mult mai bine ,se comporta ca si o masina germana asa sa am un termen de comparatie. Am trecut si peste limitatoarele de viteza si e ok nu mai face ca barca ,la demaraje nu mai se ridica fata, ca si inainte,la frane sta mult mai bine pe drum. Eu zic ca se merita e o mare diferenta in bine.

      Comment


      • dezvolta un pic cum mai coboara din repozitionarea bucselor, ca mie nici cu schema suspensiei in fata, nu-mi se leaga smenuiala... ce distanta modifici la masina alta decat cea dintre portfuzeta si oala telescopului?
        si eu am weitek si fara repozitionarea bucselor tot 2 degete erau pana la aripa...
        intrebare: daca mergi majoritatea timpului cu masina incarcata (gen suspensie sport -3cm) tre' sa-i repozitionezi bucsele?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • In primu rand nu eu am facut operatiunea , a facut-o mecanicul , eu din ce am inteles bucsele dupa repozitionare sunt solicitate mai putin decat daca nu ai face repozitionarea( asta am citit si aici pe forum),fiecare face cum vrea, iar legat de distanta aia de 2 degete , ce ziceam e ca masina a coborat ceva ,desi la arcurile weitec este specificat ca scade garda cu doar 30mm (care nu par mare lucru teoretic) ,dar dupa efectul il observi foarte repede. Seba tu ai avut si H&R? cu ce arcuri iti place mai mult? intreb pt ca initial am vrut sa-mi iau H&R,nu m-am dat cu alte arcuri decat cele care le am pe masina.

          Comment


          • Dupa logica si umila mea parere, nu este nevoie de nici o repozitionare... Adica sa o luam logic, cand se monteaza bascula pe masina in fabrica, se monteaza cu roata jos nu? Deci nu se tine cont de garda la sol a masinii. La fel se intampla in orice service auto.
            Bascula culiseaza sus - jos, odata cu arcul si amortizorul, iar bucsele alea au rol de preluare a socurilor. Chiar nu vad care este rostul destrangerii si apoi strangerii cu roata pusa pe masina...
            Daca gresesc, va rog sa ma lamuriti cum sta treaba defapt si de drept.
            Cu stima.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • am avut eibach si acum am weitek. eibach scutura parca ceva mai tare, ca tinuta de drum, pe drum bun e o diferenta minora intre eibach si weitek. pe drum cu denivelari, weitek-urile parca salta mai putin. in rest, nici o diferenta. oricum scutura ambele. cu hr am mers cu masina lui sorin, jiji, bulan, lau si toate scuturau parca o idee mai tare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • am mers cu un clio (al unui cunoscut) zilele trecute cu vreo 50 000 km.omu nu fereste gropile.masina nici nu se compara la capitolul amotizoare cu loganul meu de 28 000(nu mai stiu cum sa feresc orice gropita).este mai rigida nu face ca barca.
                ma gandesc sa-mi schimb ceva pe la suspensii.
                as vrea sa o cobor putin si sa o fac sa nu mai balanseze ca acum.daca se poate sa o fac putin mai rigida decat clio.
                vreo idee?
                multumesc!
                vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                vand lampa adaptabila la torpedo

                Comment


                • kw reglabile
                  toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                  Comment


                  • zi-i omului si pretul si n-o sa mai vrea sa faca nimic la masina 700-800 oiro...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • salut...hai ca ma bag si eu in seama,ca am stat prea mult pe bara sa citesc doar parerile altora si m-am hotarat sa umblu si eu la suspensie(arcurii sport).am citit tot acest thread si m-am hotarat sa optez pt niste eibach-uri achizitionate de la racing&nick.abea astept sa le montez pe masina sa vad marea diferenta,sper sa nu ma fi inselat in privinta lor...vin cu poze si cu parerea mea despre ele cand le voi manta pe masina,deocamdata nu pot spune nik pana nu vad comportamentul masinii cu arcurile eibach;)

                      Comment


                      • Oricum o sa stea mult mai bine pe sosea fata de cele stock asta e clar. Eu tot Eibach am si sunt multumit dar parca acum o vreau si mai joasa, cine stie poate pe viitor sa mi iau si eu h&r . Numai bine va doresc la toti
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • weekendul acesta am montat si eu arcurile eibach pe masina,am mers ceva cu ele si chiar m-au impresionat masina sta mult mai bine pe strada are un aspect mult mai frumos avend in vedere ca este mai joasa.nu m-as mai intoarce la arcurile stok,nici astea nu sunt chiar atat de dure incat sa nu le suporti sunt perfecte pt drumurile noastre.

                          Comment


                          • cumpar suspensie sport (amortizoare + arcuri). astept PM

                            Comment


                            • Pm si eu astept pentru arcuri h&r

                              Comment


                              • cam 650 lei sunt h&r`urile peste tot..vorbiti cu baietii de la daciashop (dsign si soran)
                                http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google