Taie mai intai opritoarele alea inainte sa umbli in amortizoare. E mai ieftin, iti trebuie un cric si un cutter :P
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Nam stat sa citesc toate posturile. Am citit 2-3 pagini si din cate am inteles ca o masina sa nu te "zdruncine " prea tare sa fie cat de cat ok ca comfort ar trebui arcuri eibach cu amortizoare bilstein B8 zic bine? rog sa ma corecteze cineva daca gresesc
Comment
-
1) Ai bani multi si vrei suspensie sport dar care sa nu fie f f f f rigida masina baga arcuri eibach ori weitec ori vogland ori kw cu amortizoare bilstein.
2 )Vrei ca masina sa arate mai bine..sai fie si mai rigida, conduci sportiv si ai bani , iti iei arcuri h&r sau racing nick cu amortizoare bilstein
3) Vrei sa nu te salte masina prea tare si nici bani multi nu ai si iti este frica sa nu uzezi amortizoarele stock , cumparati doar arcurile ( eibach , weitec - 3.0-3.5 cm se lasa masina)
Astea sunt scrise de Thejocker
Comment
-
Sare si cu Eibach pe drumuri cu denivelari (nu e tare rigida dar oricum nici prea confortabila ). Cand merg la tara este o portiune de drum de vreo 20 km in care zici ca sunt handicapat asa topai pe scaunul ala, nu mai zic de aia care stau pe bancheta spate )) O adevarata distractie pt soferul din spate care se uita la ei si la curul masinii meleLast edited by Christnacht; 16 March 2013, 14:49.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Perversu' naibii!
Ce, el nu are? Auzi tu! Sa se uite la a ta!
@Razvanmza
Stai pe patriei sau esti in vizita?Last edited by skd_ozenel; 16 March 2013, 16:05.
Comment
-
[QUOTE=skd_ozenel;1437383]Perversu' naibii!
Ce, el nu are? Auzi tu! Sa se uite la a ta!
) NesimtitLast edited by Christnacht; 16 March 2013, 16:11.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
Comment