am o nelamurire, am h&r pe spate am 61 de la pamant la buza aripii,iar pe fata am 62,8...o fi ca nu am facut inca repozitionarea bucsilor?
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
am si eu arcuri vogtland.... nu sunt atat de dure ca H&r si coboara 3 cm. pt inceput sunt bunesigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
ohoho, destul. de fapt, o vei simti mai mult pe curbe. dezavantajul acestei suspensii este ca lasa spatele foarte inalt. eu avand GPL, am "compensat" cu greutatea suplimentara, asa ca stau aproape la fel de jos ca HR , numai ca mai pe moale. ti-o recomand cu toata inima, dar sa stii ca pe drumuri nasoale e un calvar. calvarul este si mai mare daca pui HR
Comment
-
da, ca o fi vreuna de asta reising uannabi ca pufu pe gropi si katana pe curbe.
ce mama dracu...??
prima data cand a mers in spate frate-miu m-a si intrebat ce i-am facut de scutura asa si se simt toate alea de pe drum...
nu poti sa le ai pe toate ori treci ca barca pe valuri prin hartoape ori incet de te fugaresc melcii
dar pe de alta parte inteleg toate dubiile...si eu eram la fel...si acum mai am momente cand ma gandesc sa renunt la ea, dar la prima curba imi da cu like
Comment
-
mie nu mi se pare asa de mare un calvar doar cu arcuri vogtland, tinuta de drum era mult mai buna ca cea stock iar la gropi sau drumuri de tara era acceptabil .. mai calvar mi s-a parut cand am pus amortizoarele blisten B8 fara reglatul acelor bucsi
oricum nu m-as mai intoarce prea curand la suspensia stock...curbele sunt o placere nu se mai lasa masina ...ce mai o placere
curios sunt daca cineva si-a comandat tot kitul de la vogtland( amortizoare+ arcuri)sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
Comment