Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am o nelamurire, am h&r pe spate am 61 de la pamant la buza aripii,iar pe fata am 62,8...o fi ca nu am facut inca repozitionarea bucsilor?

    Comment


    • fa-o.
      se mai lasa putin

      Comment


      • Daca vreti sa se potriveasca amortizoarele de Clio pe Logan puteti cauta o suspensie pentru Clio 2 1.2 16v, alea au amortizorul cu 52mm distanta intre gauri.
        sigpic
        ^Logan turbat (WIP)^

        Comment


        • Cine are suspensia Voghland? cum e? cat e de rigidă?
          Aut Caesar aut nihil!

          Comment


          • Razvanamza are, i-a legatura cu el.
            sigpic

            Comment


            • am si eu arcuri vogtland.... nu sunt atat de dure ca H&r si coboara 3 cm. pt inceput sunt bune
              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

              Comment


              • dar oricum, spre deosebire de suspensie stock, cu cat mai dura e?
                Aut Caesar aut nihil!

                Comment


                • ohoho, destul. de fapt, o vei simti mai mult pe curbe. dezavantajul acestei suspensii este ca lasa spatele foarte inalt. eu avand GPL, am "compensat" cu greutatea suplimentara, asa ca stau aproape la fel de jos ca HR , numai ca mai pe moale. ti-o recomand cu toata inima, dar sa stii ca pe drumuri nasoale e un calvar. calvarul este si mai mare daca pui HR

                  Comment


                  • da, ca o fi vreuna de asta reising uannabi ca pufu pe gropi si katana pe curbe.
                    ce mama dracu...??
                    prima data cand a mers in spate frate-miu m-a si intrebat ce i-am facut de scutura asa si se simt toate alea de pe drum...
                    nu poti sa le ai pe toate ori treci ca barca pe valuri prin hartoape ori incet de te fugaresc melcii
                    dar pe de alta parte inteleg toate dubiile...si eu eram la fel...si acum mai am momente cand ma gandesc sa renunt la ea, dar la prima curba imi da cu like

                    Comment


                    • Multumesc mult pentru sfaturi! m-am decis! maine o comand))))
                      Aut Caesar aut nihil!

                      Comment


                      • asaaa!!!
                        dar sa nu vii dupa aia si sa zici ca ai taiat anvelope sau ti-a sarit pivotul din bascula in mers pentru ca ti-am zis noi ca e meseriasa.

                        Comment


                        • Daca vrei mai moale de ce nu iti comanzi Eibach?
                          sigpic

                          Comment


                          • Nu. Chiar am vrut mai dure! Însă nu chiar prea dure, să nu pot merge prin oraș
                            Aut Caesar aut nihil!

                            Comment


                            • eibach am eu si chiar nu mi se pare moale...comparativ cu am dat jos cand am pus-o.
                              nu stiu celelalte cum sunt comparativ cu ea. dar daca ziceti ca asta e cea mai moale dintre alea tari va cred.

                              Comment


                              • mie nu mi se pare asa de mare un calvar doar cu arcuri vogtland, tinuta de drum era mult mai buna ca cea stock iar la gropi sau drumuri de tara era acceptabil .. mai calvar mi s-a parut cand am pus amortizoarele blisten B8 fara reglatul acelor bucsi

                                oricum nu m-as mai intoarce prea curand la suspensia stock...curbele sunt o placere nu se mai lasa masina ...ce mai o placere

                                curios sunt daca cineva si-a comandat tot kitul de la vogtland( amortizoare+ arcuri)
                                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google