Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la mine va fi kitul intreg. vine in 3 saptamani...
    Aut Caesar aut nihil!

    Comment


    • de unde ai luat kitul si cat te costa????

      eu am luat arcurile mai intai si cand am vrut sa comand si amortizoarele mi-au zis ca vin decat cu arcurile si nu pe bucati
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • aici la noi in chisinau este o firma, care lucreaza cu producatorii. mi-a costat 400 euro kitul
        Aut Caesar aut nihil!

        Comment


        • Iegzista cineva care s-a trezit cu anvelopele tocite pe interior dupa ce a pus arcuri sport?
          Azi am pus frane ventilate si am gasit anvelopele muci cu ocazia asta.
          Fata cel putin are o portiune de 2-3 cm pe interior unde e muci. E un inceput si pe spate dar nu asa grav. Am facut geometrie si e bine totul. De la service au zis ca e de la anvelope ca sunt uzate si pe duca si de aia se tocesc asa. Acuma imi fac probleme, daca nu e asa, dau banii pe unele noi si mi le rade si pe alea????
          Anvelopele sunt kumho ecsta spt ku31 195/55 R15
          Last edited by skd_ozenel; 22 June 2013, 14:03.

          Comment


          • mda, schimba service-ul unde facii verificarea si reglajul de geometrie. Singura modalitate prin care se uzeaza inegal anvel;opa este prin utilizare necorespunzatoare sau prin geometrie dereglata...
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • utilizare necorespunzatoare ...care ar fi aia ca merg cu ea parca duc oua...
              ce e drept e ca ele erau luate de la inceput un pic pe interior.
              de service nu cred ca e problema ca am fost la doua

              Comment


              • Pai utilizare necorespunzatoare ar fi :
                - curbe atacate cu viteze mari = uzura pe exterioare
                - incarcaturi peste limitele admise = uzura pe interioare

                Altfel, uzura inegala pe anvelope se datoreaza strict geometriei proaste.

                De fapt, cele 2 situatii de mai sus duc si ele la modificari ale geometriei rotilor, insa inteleg ca la tine nu e cazul.

                Recomand compararea fisei de geometrie cu valorile recomandate de fabricant, orice mica deviere trecuta cu vederea de catre operatorul service (ca "merge, bre, si-asa") duce in timp la uzura.

                Spuneam de service, sa-l schimbi. De ce? Exista amatori care considera ca atat timp cat masina are reglaj doar pt convergenta, ala este singurul paramteru pe care-l iau in considerare, restul fiind doar niste valori care umplu ecranul ala colorat!

                Uzura pe interior poate veni de la convergenta deschisa sau cadere inchisa, pentru intelesul tau :

                - convergenta deschisa, cu masina privita de sus \ / , unde fata masinii este catre sus, practic mergi cu roata stg virata catre stg si cea dreapta virata catre dreapta.
                - cadere inchisa, cu masina privita din fata, rotile stau asa / \, fapt benefi pentru stabilitatea pe curbe, dar cu repercursiuni la mersul rectiliniu (uzura ope interior, instabilitate pe suprafete cu aderenta diferita)

                Inca putin si ti-am facut un mic curs de geometrie roti. Scoate o fisa de geometrie si posteaza aici
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • nu am luat fisa. motivul verificarilor de geometrie a fost una bucata cap de bara cu joc pe dreapta anul trecut si una anul asta.
                  singurele lucruri deplasate erau asa
                  - anul trecut era convergenta - masina tragea dreapta de obicei cand franam. adica fura volanul din maini, daca nu eram atent. daca franai fara mana pe volan de proba, vira singura. se auzea o bataie usoara de tot pe dreapta si ma gandeam ca e caseta. m-am dus la service, am povestit si omul a dat o tura. fara sa se uite zice: ai cap de bara dreapta dus si anvelope tocite neuniform, o sa o bag pe rampa. a schimbat capul de bara, a facut geometria. anvelopele nu se vedeau prea tare luate.
                  - anul asta a dat caldura am pus jantele de vara, anvelopele nu erau luate cum sunt acum.
                  - we asta ma duc sa schimb franele la alt service, asa s-a nimerit, fara vreun motiv.
                  in timp ce le schimba, trecea pe acolo omul de la itp. gluma de service - dorele ia fa-i o verificare la asta. si zice ala pai nici nu trebuie ca nu are voie se mai circule cu anvelopele alea, arcurile au primele spire inmuiate si lasate . ma uit si imi pica fata. o dunga de doua degete pe interior, de zici ca am mers pe sina de tramvai.
                  dupa ce schimba franele zic sa traga de roti preventiv ca na, vine concediul, alea-alea.
                  alta gluma de service - auzi, dar tu faci taximetrie? eu - e ce? pai ce stai cu capul ala de bara pe stanga asa? eu - da ce are?
                  in fine, pun mana si ma conving ce era acolo.
                  il schimba.
                  face geometria - convergenta praf pe fata si roata stanga spate cu convergenta inchisa.
                  regleaza, aduce tot pe verde si cu aceleasi valori stg-dr.
                  zice la final: dupa ce iti schimbi cauciucurile sa vii sa iti fac iar geometria ca acum e reglata pe anvelopele astea si sunt uzate neuniform.
                  daca le schimbi sa te intorci sa o verificam iar si daca e sa o refac ca s-ar putea sa se schimbe cu unele noi.
                  pe langa faza cu anvelopele, am ramas masca de la faza cu roata stanga spate. si eu chiar incerc sa menajez masina, nu bag greutate aiurea, feresc gropi si canale, etc.
                  ori a dat buleala cand a pus capetele pe roti si a masurat prost aparatul, ori...nici nu vreau sa ma gandesc.
                  masina oricum merge mult mai bine acum pe drum in linie dreapta, nu mai are tendinta sa mearga ca pisatul boului dupa sleaurile de camioane.

                  Comment


                  • ei, acum poti sa pui anvelopele de spate pe fata si sa mergi la un alt reglaj.

                    In principiu n-ar mai trebui sa-ti toceasca aiurea de acuma.

                    De aceea este nevoie ca la fiecare schimb de ulei sa se faca si o verificare amanuntita pe frane, directie si articulatie, ca sa poti descoperi la timp astfel de greseli si sa ai timp sa le corectezi. Se pare ca n-ai auz fin la d-astea, altfel te deranja bataia capului de bara (face zgomot urat cand dai in gropi)
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • cum ziceam, le cam feresc.
                      si tocmai mi-am dat seama ce s-a intamplat.
                      Anul trecut, prima inlocuire de cap de bara s-a facut prin septembrie la partea dreapta.
                      pana atunci, intr-un sezon, anvelopele nu aveau nimic.
                      dupa inlocuirea aia (cu reglajul aferent), au mai mers putin dupa care masina a fost trasa pe dreapta pentru iarna. s-a mai mers cu ea doar cu anvelopele de iarna.
                      Anul asta abia le-am pus de maxim doua luni si sunt deja muci.
                      Inclin sa cred ca primul reglaj de geometrie s-a facut pe genunchi si aiurea.
                      combinat cu capul de bara de pe stanga de anul asta, m-a lovit fix in ficat.

                      Comment


                      • Iti pot face o recomandare pentru un geometrist pertinent in zona Stad Lia Manoliu / Diham. Inainte de a verifica din nou geometria, fa-i verificare de articulatii, repara orice joc.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Cu ce ar merge mai bine bilstein b4? cu h&r sau eibach?

                          Comment


                          • Daca vreau sa schimb kitul de suspensie trebuie sa cumpar doar arcuri si amortizoare sau trebuie sa iau si bucsi si flanse ? Mentionez ca masina este stoc .

                            Comment


                            • Originally posted by cyuri View Post
                              Cu ce ar merge mai bine bilstein b4? cu h&r sau eibach?
                              Eu le am cu H&R. Nu stiu daca merg mai bine sau nu, dar cu cauciucuri bune, nu slick-urile de le am eu pe masina acum, e lipita de asfalt si-n curbe.
                              sigpic
                              Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                              Comment


                              • Originally posted by abulache View Post
                                Daca vreau sa schimb kitul de suspensie trebuie sa cumpar doar arcuri si amortizoare sau trebuie sa iau si bucsi si flanse ? Mentionez ca masina este stoc .
                                Doar daca vrei sa te dai la curse... Poate nici atunci. Lasa bucsile si flansele pt cand s-or strica, pui atuni unele bune, eventual de origine.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google