Originally posted by dsign
View Post
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Da,am citit si eu,dar asa se trimite kit-ul ...Astia de la bilstein sunt mai darnici la kit-ul b12 ))
Comment
-
-
Eu am auzit ca merg foarte bine si amortizoarele monroe pe gaz cu arcuri sport.De sachs nu am auzit...Multumesc pentru idee dar..e un dar... vreau si siguranta nu numai masina coborata
Comment
-
conduc si un fiat punto pe langa logan si nu se compara la suspensie. gropile le amortizeaza mai lin dar cand franez brusc se apleaca mult mai putin.
nu imi dau seama cum face asta.probabil pe o plaja mica este foarte moale dupa care daca apasarea continua devine rigid.
o asa suspensie m-ar interesa.
care din suspensiiile incercate de voi se apropie de ceea ce am descris?
multumesc!vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Comment
-
@male, Punto are alta constructie la suspensia fata. Atat zic.
Comment
-
Eu la munca conduc un suzuki swift 2007. Plasticul din interior este mai tare decat ala de logan, dar suspensiile sunt mult mai spre "sport" decat spre "confort". Comportamentul este asemanator cu al loganului cu arcuri sport, dar garda la sol este tot inalta. Deci se poate si inalta&tare. de remarcat ca este mult mai "tail happy" decat loganul, iar in viraje luate mai tare fluiera rotile, care sunt "doar" 165/70 r14. franele sunt reglate atat de bine din fabrica, incat mi-a intrat abs-ul fix de doua ori in 2 luni. si a fost noua mult mai scumpa decat un logan full. suspensia pe fata pare tot mcpherson, desi bratul de jos este diferit.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostDeci se poate si inalta&tare. de remarcat ca este mult mai "tail happy" decat loganul, iar in viraje luate mai tare fluiera rotile, care sunt "doar" 165/70 r14.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment