Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. daca incarci masina cu 4 persoane si bagaje o sa ramai fara cursa la amortizoarele spate si dispare comfortul pasagerilor.
    2.o sa se uzeze amortizoarele mai repede decat cu arcuri stock, dar mai repede nu inseamna 1-2 ani..
    3.toata tinuta de drum este imbunatatita. Sta foarte bine pe viraje, la franare se comporta mult mai bine, numai vine masina peste tine parca, la accelerare la fel, nu se ridica de bot si ajuta la accelerare.Cand bate vantul cu putere nu ai senzatia ca se misca toata caroseria ca atunci cand ai suspensia stock.
    4.nu stiu.
    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

    Comment


    • 1. Daca reusesti sa schimbi si amortizoarele va fi mai bine (nu stiu sigur, asta s-a tot discutat) si asta voi face si eu cand vor pica astea care sunt. Mic avantaj cand schimbi arcurile - se schimba locul unde lucreaza pistonul amortizoarelor si se vor intari aproape ca atunci cand erau noi. La mine dupa pus Eibach, amortizoarele erau aprox 80% eficienta. Cu doua-trei persoane e ok. De la doi grasi de 90-100 kg si doi slabi de 50-60kg incolo se lasa prea jos si la damburi/denivelari o sa vezi pasagerii din spate cum de topaie urecile in oglinda. Doar doi in masina e ceva ... altceva....te unge pe suflet cum se lipeste pe viraje fara sa mai incline, vei fi tentat sa te dai inca un pic, inca un pic...vei simti foarte repede limitele anvelopelor daca nu sunt bune.
      Eu evit sa o mai incarc si cand o fac merg cu grija.
      Simti bubuielile la fiecare groapa si damb. Nu mai netezeste mare lucru.

      2. Efecte negatve - ce scrartaia inainte, ce greierasi aveai...inmulteste cu 10
      Am reglat toate usile de abia se inchid, schimbat mastic la fete de usi, bagat folie in usi si dynamat la greu.
      Uzura usor mai rapida la articulatii si amortizoare. cat de rapida....nu stiu. Am 6-7 luni si vreo 12.000 cu ele...fara probleme. Ce aveam bube aveam dinainte.

      3. Franare mai stabila, mai buna. Directie la fel. Cand treci pe langa tiruri la viteza nu mai ai emotii asa mari. MARE plus pe care l-am simtit mai ales cand aveam si 195/55/R15 - e frumos sa vezi asfaltul de aproape si sa cobori in sus cand te dai jos din masina.

      Daca reusesc sa trec la 4x4 fara sa dau loganul o sa il duc la maxim dpdv suspensie - arcuri HR cele mai joase + amortizoare si bucsaraie schimbata. Cauta-l pe crististreulea care face tutorialele pentru Logan, e din Tm si are tot ce vrei sa probezi sa te convingi.
      iei un bax de doze la 0.5 si va intelegeti voi

      Comment


      • Multam fain de raspunsuri

        Comment


        • Salut, as vrea sa-mi cumpat bilstein b4 pe eibach. Mi-a spus cineva ca ar exista 2 tipuri de b4. unele sport si unele normale. Voi ce stiti? Multumesc

          Comment


          • salut,
            am citit mai multe ce s-au discutat pe aici si va zic asa din propria experienta fara alte pareri.
            folosesc masina zilnic si fac multi km cu ea... in ultimele 6 luni am facut in medie 4k km pe luna dar pana acuma 5k km eram "pe stockuri", adica arcuri si amortizoare stock si masina o avut 78k km de cand cand zic (acuma 6 luni). am trecut acuma pe h&r desi initial am vrut eibachuri fiind student la cj si batand saptamanal sb-cj si de multe ori 4 in masina (nu merg cu 5 in masina de principiu' decat daca chiar este nevoie) si ma gandeam ca is mai decente eibach-urile mai ales ca nu aveam si nu am de gand sa schimb amortizoarele deoarece nu vreau sa "ma rupa" la drum masina. m-am schimbat spre h&r povestind intr-o seara cu viki (vgroza) si mi-o zis simplu', nu coboara suficient si ai vrea sa fie putin mai low. cand am pus h&r-urile le-am pus cu alte amortizoare pe fata (monroe dar stock si cu mai putini km dar doar pentru a-mi pastra cealalta suspensie fata completa sa o pot pune repede sus daca mai am nevoie pentru diferite recunoasteri sau asa), flanse noi si rulmenti noi (rulmenti flanse) si pe spate am pastrat amortizoarele de serie. sunt mega incantat de compromis desii multi zic ca nu e ok dar vreau un compromis sa pot merge normal nu sa trebuiasca sa fiu non stop atent la fiecare denivelare la drum sau asa. masina se comporta bine, inclusiv cu 4 persoane +bagajele aferente in masina, chiar daca intradevar "topaie" cei din spate. nici asa nu pot zice ca e low masina, pe borduri ma urc in continuare dar doar pe cele mici si cu grija. am atins de 2 ori cu ea pe dedesubt, de ambele ori nesemnificativ si atunci o data un carton de pe drum si alta data cand m-am dat jos de pe o bordura si atunci am sters-o putin. ce is acuma curios la iarna este sa vad cum e prin zapada afanata de gen 5-6 cm cum se comporta si de "blocuri" de gheata ce mai intalnim pe drum. in rest va recomand combinatia daca vreti sa ramana o masina de uz zilnic si pastrand un oarecare confort.
            si cu h&r-urile am mers si cu 185/55/15 si atunci e nevoie de putin mai multa atentie, dar acuma cu 185/65/15 e flex.

            Comment


            • Salutare. Am citit majoritatea paginiilor de pe aici si vad ca parerile sunt cam impartite. As vrea sa imi iau niste arcuri sport si sunt foarte indecis in legatura cu alegerea : H&R sau Eibach? Pe amortizoarele stock! Masina nu circula foarte mult(ca idee are 20k din 2009) nu circula cu mai mult de 3 oameni in masina si rar rar de tot cu masina full (5 persoane). Nu as vrea nici sa sar la fiecare dambulet de pe asfalt dar nici sa mai fie barca la fel ca acum. Anvelopele pe care le voi folosii sunt in continuare 185/65R15. Deci,pareri?

              Comment


              • Fara sa modifici sau sa schimbi amortizoarele ai 3 variante:
                1. O lasi asa ca oricum mergi sub 5000 km/an
                2. Arcuri eibach care la mine au coborat 3,5 cm initial dar s-au mai lasat inca 0,5cm in cateva luni. Daca mergi in 2-3 persoane totul e frumos, in 5 persoane (mai bine facute ,nu la 50kg/persoana) sau 3 persoane si ceva bagaj vei avea suspensia teapana pe spate, la gropi pur si simplu amortizorul se aseaza pe acele bucse, nu mai are unde sa se conprime si topaie spatele.
                3. Arcuri H&R care coboara 4,5 cm (eu cred ca si astea se aseaza in timo si ajung la 5 cm) si vei intampina exact aceleasi problene ca la eibach dar la incarcatura mult mai mica. Poate spun cei care au asa ceva si folosesc masina in mod obisnuit, nu doar mergand 2 persoane la serviciu dimineata.

                Eu avand eibach si folosind masina frecvent cu 5 persoane si cateodata si portbagaj plin nu am suportat sa vad cum topaie cei din spate asa ca am scurtat amortizoarele de pe spate cu 5 cm. Inainte sa modific cursa ramasa era de 3 cm iar acum e de 8 cm si nu mai topaie deloc spatele.
                Last edited by bad_hrc; 20 November 2013, 19:10.

                Comment


                • ce ai scurtat la ele?

                  Comment


                  • Indiferent de arcuri, daca pastrezi bucsile standard de cauciuc de pe tija de amortizorului, scurteaza-la daca vrei sa ai suspensii ;)
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • Originally posted by bad_hrc View Post
                      Fara sa modifici sau sa schimbi amortizoarele ai 3 variante:

                      3. Arcuri H&R care coboara 4,5 cm (eu cred ca si astea se aseaza in timo si ajung la 5 cm) si vei intampina exact aceleasi problene ca la eibach dar la incarcatura mult mai mica. Poate spun cei care au asa ceva si folosesc masina in mod obisnuit, nu doar mergand 2 persoane la serviciu dimineata.

                      Eu avand eibach si folosind masina frecvent cu 5 persoane si cateodata si portbagaj plin nu am suportat sa vad cum topaie cei din spate asa ca am scurtat amortizoarele de pe spate cu 5 cm. Inainte sa modific cursa ramasa era de 3 cm iar acum e de 8 cm si nu mai topaie deloc spatele.
                      Multumesc de raspuns. Masina merge foarte rar si cu 3 oameni apai cu 5. Cred ca o sa raman pe H&R. pe spate oricum am undeva la 10 cm distanta intre cauciuc si aripa si asta cu 185/65 + ca am si subwooferul care e greut.Deci cred ca probleme de frecat cu ea nu o sa fie doar de cursa la amortizor

                      Comment


                      • Fa urmatoul test: la un amortizor spate lasa protectia aceea si bucsele de plastic de pe tija jos de tot si vezi exact ce cursa ai, scazi 5 cm si aflii ce cursa vei avea cu h&r. Dupa cum am zis la mine mai erau 3 cm cu eibach. Cu jante stock nu cred ca are ce atinge prin aripa, probleme apar cu jante cu et mai mic.

                        Originally posted by skd_ozenel View Post
                        ce ai scurtat la ele?
                        Am dus amortizoarele spate la un meserias si i-am cerut sa scurteze tubul amortizoarelor cu 5 cm si inca vreo 2-3 cm din tija in asa fel incat sa nu bata in cap.
                        Last edited by bad_hrc; 20 November 2013, 23:45.

                        Comment


                        • Originally posted by cosy_ws16 View Post
                          Multumesc de raspuns. Masina merge foarte rar si cu 3 oameni apai cu 5. Cred ca o sa raman pe H&R. pe spate oricum am undeva la 10 cm distanta intre cauciuc si aripa si asta cu 185/65 + ca am si subwooferul care e greut.Deci cred ca probleme de frecat cu ea nu o sa fie doar de cursa la amortizor
                          cum adica ai 10 cm intre anvelopa si aripa ?!
                          H&R sunt beton. vezi topicul cu masina userului alessandro. trebuie sa tai primele doua inele, de jos in sus, din protectiile amortizoarelor (stock) de pe spate,
                          repozitionezi bucsele si totul e foarte bine.
                          eu eram mega super reticent fata de arcurile sport. am aproape 2 ani si n-as mai reveni la cele stock. daca le vrei ti le vand.
                          de unde esti din Hunedoara ?
                          ai mei sunt pe langa Orastie, si poate iti arat la vara, daca vrei. cred ca vin si de craciun.
                          am uitat ceva important. de atunci am amortizoarele din fabrica, nescurtate, si tocmai am facut revizia la Dacoserv militari. n-au nici pe dracu'. ba chiar zicea mecanicul ca sunt beton.
                          Last edited by B997NDL; 21 November 2013, 00:39.

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            cum adica ai 10 cm intre anvelopa si aripa ?!
                            H&R sunt beton. vezi topicul cu masina userului alessandro. trebuie sa tai primele doua inele, de jos in sus, din protectiile amortizoarelor (stock) de pe spate,
                            repozitionezi bucsele si totul e foarte bine.
                            eu eram mega super reticent fata de arcurile sport. am aproape 2 ani si n-as mai reveni la cele stock. daca le vrei ti le vand.
                            de unde esti din Hunedoara ?
                            ai mei sunt pe langa Orastie, si poate iti arat la vara, daca vrei. cred ca vin si de craciun.
                            Aproximativ atat este distanta intre cel mai inalt punct al anvelopei si pana unde incepe aripa (ce-i drept nici nu am stat sa masor,o fi undeva marja la 1cm - 1,5 cm dar tot e mare locul). Sincer nu as vrea sa ma apuc de taiat din ele vreau sa ma raportez la ce se intampla doar la modificarea arcurilor si atat.

                            LE: sper ca ai citit ca pe spate. ) si sunt din localitatea Hunedoara.

                            Comment


                            • Hai la Deva sa iti arat cum e cu Eibach.
                              Daca ai sa ajungi si pe la vreo intalnire, ai sa vezi cum este si cu H&R.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by rudy_grf View Post
                                Hai la Deva sa iti arat cum e cu Eibach.
                                Daca ai sa ajungi si pe la vreo intalnire, ai sa vezi cum este si cu H&R.
                                Momentan sunt la munca la intrare in deva. Unde ne putem intalnii?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google