Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina mai rigida dupa repozitionare ?? Ar trebui sa fie invers.

    Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

    Comment


    • Da alessandro, dar el parca a taiat din arcuri pe fata.
      sigpic

      Comment


      • Nu am taiat nimic..am hr noi acum..si da a devenit mai rigida dupa repozitionare cu masina pe sol..la semi incarcat.
        Ndl atunci o las asa cum e acum

        Comment


        • Nu a devenit mai rigida, ci acum lucreaza corect bucsele.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Sa tai si din protectiile alea de pe fata???,

            Comment


            • Salut baieti sunt nou pe aici spunetimi va rog as vrea sa pun niste arcuri sport pe un ph2 taxi in bucuresti ce parere aveti si ce imi recomandati
              Multumesc

              Comment


              • Bine ai venit! Ai atatea pagini cu informatii despre arcuri si tu vii cu intrebarea asta??? Spor la citit!
                MY CLA

                Comment


                • Amortizoarele sint toata chestia la suspensiile astea sport... asa un flex toata lumea gaseste sa taie niste arcuri si pe urma suspensia bate in capul amortizorullui acestea fiind prea lungi.
                  Nimeni nu se indura sa dea 2000 lei pe 4xB8 Bilstein sa faca o treaba adevarata, pune arcuri scurtate si apar tot soiul de probleme, cad arcurile cind o ridica pe cric in spate etc...
                  Amortizoare sport adevarate de firma si niste arcuri bune pentru ele, asta e solutia.

                  Comment


                  • pentru taxi cred ca eibach. eu am h&r si sunt multumit, dar nu trec peste atatea linii de tramvai si borduri ca un taximetrist. s-ar putea sa te lase bucsele, pivotii...etc, daca pui h&r care coboara mai mult decat eibach.

                    Comment


                    • caut si eu niste eibach-uri netaiate. culmea, cu vogtland statea mult mai joasa de bot decat vad la voi cu eibach. dar in provincie sa pui HR (la ce drumuri sunt) iti faci abonament la dezmembrari petru baie de ulei.

                      A pus careva arcuri+amortizoare de symbol? dupa toate codurile gasite, arcurile sunt mai scurte cu 1-2 cm, la fel si amortizoarele.

                      Comment


                      • Logan II 1.5 dCi 90cp
                        Jante 17, anvelope 215/45/17
                        Vreau sa pun un set de arcuri eibach. Atât pt stabilitate cât si pentru estetica( mașina e mai stabilă mai ales in curbe cu anvelopele 215)
                        M-a interesează dacă are cineva eibach pe diesel si cum sta mașina
                        Marea dilemă e dacă afectează Garanția mașinii ( din ce am înțeles orice modificare neautorizată de ei duce pierderea garanției ). Tre sa ajung la revizie peste 4000 km deci cred ca Aștept după
                        Multumesc anticitat
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • Nu-si da seama mecanicul la revizie ca ai arcurile schimbate, amortizoarele daca pui sport care sint galbene isi da seama, daca tii amortizoarele originale n-ai nici o grija.

                          In schimb jantele si cauciucurile s-ar putea sa bata la ochi, este diferenta vizibila de diametru intre 15" sii 17", treaba nasoala e ca-si da seama nu numai mecanicu la revizie dar si politia rutiera, si acolo e cu talon ridicat + amenda de rigoare ( 900 - 1800 lei sau jumate din minim in 48 ore ... )

                          Comment


                          • Originally posted by Madutzu25 View Post
                            Logan II 1.5 dCi 90cp
                            Jante 17, anvelope 215/45/17
                            Vreau sa pun un set de arcuri eibach. Atât pt stabilitate cât si pentru estetica( mașina e mai stabilă mai ales in curbe cu anvelopele 215)
                            M-a interesează dacă are cineva eibach pe diesel si cum sta mașina
                            Marea dilemă e dacă afectează Garanția mașinii ( din ce am înțeles orice modificare neautorizată de ei duce pierderea garanției ). Tre sa ajung la revizie peste 4000 km deci cred ca Aștept după
                            Multumesc anticitat
                            ba fi sigur ca-si da seama oricine ca e coborata. nu e nevoie sa fii mecanic. eu am H&R si la vulcanizare trebuie sa mai umble la "crocodil" ca nu incape sub masina ca s-o ridice. logic ca la cate logan2 vad ei, se observa imediat diferenta.
                            dar la revizie nu au nicio treaba ca ar fi lasata. poti sa le pui linistit. problema apare vdoar daca te duci la ei sa faci vreo lucrare pe garantie. si atunci, daca ai probleme, desi e f posibil sa nu-ti pice nimic, poti sa pui la loc arcurile stock si jantele pe 15". nu e mare lucru.
                            problema e daca exista arcuri sport pentru logan2. eu n-am mai auzit. merg cele de logan 1 ?
                            Last edited by B997NDL; 30 May 2014, 12:42.

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_cr View Post
                              Nu-si da seama mecanicul la revizie ca ai arcurile schimbate, amortizoarele daca pui sport care sint galbene isi da seama, daca tii amortizoarele originale n-ai nici o grija.

                              In schimb jantele si cauciucurile s-ar putea sa bata la ochi, este diferenta vizibila de diametru intre 15" sii 17", treaba nasoala e ca-si da seama nu numai mecanicu la revizie dar si politia rutiera, si acolo e cu talon ridicat + amenda de rigoare ( 900 - 1800 lei sau jumate din minim in 48 ore ... )
                              Amortizoarele le las pe cele originale. La roti e evident, insa nu m-a oprit nimeni încă. Am 2 radare pe strada zilnic de vre-o 2 sapt; trec de câteva ori pe zi pe lângă ei; plus ca in talon nu scrie dimensiunea

                              Originally posted by B997NDL View Post
                              ba fi sigur ca-si da seama oricine ca e coborata. nu e nevoie sa fii mecanic. eu am H&R si la vulcanizare trebuie sa mai umble la "crocodil" ca nu incape sub masina ca s-o ridice. logic ca la cate logan2 vad ei, se observa imediat diferenta.
                              dar la revizie nu au nicio treaba ca ar fi lasata. poti sa le pui linistit. problema apare vdoar daca te duci la ei sa faci vreo lucrare pe garantie. si atunci, daca ai probleme, desi e f posibil sa nu-ti pice nimic, poti sa pui la loc arcurile stock si jantele pe 15". nu e mare lucru.
                              problema e daca exista arcuri sport pentru logan2. eu n-am mai auzit. merg cele de logan 1 ?
                              La revizie clar m-a duc cu jantele de 15 ;)
                              Am găsit arcuri eibach, la aproximativ 700 RON. Cred ca sunt cele care merg pe LOgan I
                              Am vb cu cei de la Meridian, mi-au spus ca daca am probleme de garantie se anulează Garanția asupra partilor componente. Evident ca ei nu montează așa ceva. Arcurile au agrementarea TUV. Nu are sens sa vb despre asta, știm politica din RO
                              Last edited by Madutzu25; 30 May 2014, 16:23. Reason: Automerged Doublepost
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • eu am prins ultima revizie la meridian cu arcuri vogtland si nu au zis nimic iar la revizie iti recomand sa te duci cu cele pe 15 cele pe 17 se pot lega aiurea de tine daca masina este in garantie
                                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google