Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Așa arată mașina cu arcurile originale. S-a mai redus "topaiala" de pe spate datorită anvelopelor si jantelor mai mari insa vreau sa măresc mai mult stabilitatea. Plus ca arată cam cocoțată )
    Attached Files
    My Ride sigpic

    Comment


    • Originally posted by vyalli View Post
      eu am prins ultima revizie la meridian cu arcuri vogtland si nu au zis nimic iar la revizie iti recomand sa te duci cu cele pe 15 cele pe 17 se pot lega aiurea de tine daca masina este in garantie
      Ms, așa o sa fac
      My Ride sigpic

      Comment


      • arcurile se vad instant cand o baga pe elevator. Imediat o sa vada ca nu intra bratul sub prag.
        de montat arcuri monteaza dar iti dai acordul pe hartie ca faci modificarea pe proprie raspundere si sigur nu vrei sa ramana scris pentru posteritate. in caz de probleme la articulatii imediat te lovesc cu hartia.
        eu m-as duce cu jantele pe 15 sa pun arcurile, acasa le-as schimba la loc. dar la orice interventie as merge in service doar cu cele pe 15.
        in mintea mea, o janta de 17 cu talon scurt e mai periculoasa pentru articulatii decat arcurile sport. doar in mintea mea.
        oricum, cu arcurile sport de pe logan 1 nu stie nimeni sigur daca merg si pe logan 2 sau nu. ochiometric vorbind si expertii forumului au zis ca par a fi in regula dar pana la proba...

        Comment


        • Originally posted by skd_ozenel View Post
          arcurile se vad instant cand o baga pe elevator. Imediat o sa vada ca nu intra bratul sub prag.
          de montat arcuri monteaza dar iti dai acordul pe hartie ca faci modificarea pe proprie raspundere si sigur nu vrei sa ramana scris pentru posteritate. in caz de probleme la articulatii imediat te lovesc cu hartia.
          eu m-as duce cu jantele pe 15 sa pun arcurile, acasa le-as schimba la loc. dar la orice interventie as merge in service doar cu cele pe 15.
          in mintea mea, o janta de 17 cu talon scurt e mai periculoasa pentru articulatii decat arcurile sport. doar in mintea mea.
          oricum, cu arcurile sport de pe logan 1 nu stie nimeni sigur daca merg si pe logan 2 sau nu. ochiometric vorbind si expertii forumului au zis ca par a fi in regula dar pana la proba...
          Colaborez cu băieții de la customtuning si ei mi-au spus ca arcurile (eibach) merg pe logan II. Le-am văzut, aproape duble la grosime, stabilitate mai buna, rigiditate un pic crescută, garda la sol -35 mm. Merg perfect cu amortizoarele originale si din câte am înțeles sunt făcute special pt gama Renault
          Cât despre părerea ta, sunt perfect de acord; socul transmis in articulatie e mai puternic la un talon de 45 decât la un 55 sau 65. Se simte la mașina mea după pe am trecut la 215/45/17
          My Ride sigpic

          Comment


          • Arcurile nu se fac "special pt gama Renault", ci arcurile se fabrica in functie de model/caroserie.

            Poti pune linistit setul de arcuri Eibach pt Logan 1, sunt la fel
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Originally posted by dsign View Post
              Arcurile nu se fac "special pt gama Renault", ci arcurile se fabrica in functie de model/caroserie.

              Poti pune linistit setul de arcuri Eibach pt Logan 1, sunt la fel
              M-am exprimat greșit. Făcute sa meargă pe Renault/logan
              Ms de sfat

              Originally posted by Madutzu25 View Post
              M-am exprimat greșit. Făcute sa meargă pe Renault/logan
              Ms de sfat
              Am văzut ca la tine ai repozitionat bucsele. E valabil si la logan II? Si in ce consta?
              Apropo: frumoasa mașina, sa o stapanesti sănătos in continuare
              Last edited by Madutzu25; 30 May 2014, 19:36. Reason: Automerged Doublepost
              My Ride sigpic

              Comment


              • daca tot faci o treaba, eu as pune direct H&R si atunci sa vezi stabilitate.
                sunt destui care au ales eibach si acum regreta ca n-au pus H&R.
                eu le am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit. nu vad ce s-ar schimba la logan2.
                neaparat sa pui poze. de cand astept un logan2 coborat... fiindca stock mi se pare ca arata ca un butuc, no offence.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  daca tot faci o treaba, eu as pune direct H&R si atunci sa vezi stabilitate.
                  sunt destui care au ales eibach si acum regreta ca n-au pus H&R.
                  eu le am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit. nu vad ce s-ar schimba la logan2.
                  neaparat sa pui poze. de cand astept un logan2 coborat... fiindca stock mi se pare ca arata ca un butuc, no offence.
                  Chiar așa e
                  HR coboară mai mult din câte am văzut, cred ca prea mult pt drumurile de la noi. Părerea mea
                  My Ride sigpic

                  Comment


                  • si eu ziceam la fel si ma temeam. vreau sa-ti zic ca n-am nicio problema. merge foarte bine si n-a cazut nimic de pe masina. pot sa ti-o confirme multi de aici.
                    si urmareste bazarul, deoarece s-au mai vandut arcuri sh de la cei care isi vindeau masinasi normal ca nu voiau sa dea si arcurile sport in acelasi pret.
                    ultima data a fost acum vreo 2-3 saptamani. H&R se dau cu 400 din ce am vazut. asa le-am luat si eu. cu diferenta de bani faci altceva.

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      daca tot faci o treaba, eu as pune direct H&R si atunci sa vezi stabilitate.
                      sunt destui care au ales eibach si acum regreta ca n-au pus H&R.
                      Am avut H&R, si le-am schimbat cu Eibach,chiar nu regret deloc alegerea facuta.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        si eu ziceam la fel si ma temeam. vreau sa-ti zic ca n-am nicio problema. merge foarte bine si n-a cazut nimic de pe masina. pot sa ti-o confirme multi de aici.
                        si urmareste bazarul, deoarece s-au mai vandut arcuri sh de la cei care isi vindeau masinasi normal ca nu voiau sa dea si arcurile sport in acelasi pret.
                        ultima data a fost acum vreo 2-3 saptamani. H&R se dau cu 400 din ce am vazut. asa le-am luat si eu. cu diferenta de bani faci altceva.
                        Sincer as prefera noi, chiar dacă e vb de 300 ron
                        Am făcut chestia asta cu jantele si nu îmi pare rău. Adevărat ca am muncit 3 zile sa le scot cromul, dar a meriat ;)
                        Le fac si eu pe rând, ca tot omul. As mai vrea sa mai schimb la ea

                        Părerile sunt impartite. Si eu o sa merg tot pe eibach
                        In afara de diferența de garda, nu îmi dau seama ce ar mai fi. Cei care au mai montat mi-au spus ca h&r sunt puțin mai rigide decât eibach
                        Last edited by Madutzu25; 30 May 2014, 21:14. Reason: Automerged Doublepost
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • mie nu-mi pare rau nici cu jantele, fiindca mi le-am facut cum am vrut eu si multa lume ma intreaba de unde le-am luat.

                          @rudy
                          uite aici un coleg de care mi-am amintit. dar sunt destui.



                          e o mare diferenta intre ele ca tinuta de drum.

                          Comment


                          • Stiu povestile , eu am spus ca EU nu regret. ( vezi zona mea geografica ).
                            Din ce imi aduc aminte o cunosti foarte bine NDL-ule.
                            Last edited by rudy_grf; 30 May 2014, 21:28.
                            sigpic

                            Comment


                            • apropo de zona ta geografica, tata era (ca a murit) de pe langa orastie.
                              si am fost cu ligheanul meu cu arcuri H&R pana la Sarmizegetusa Regia, prin Costesti. cred ca stii ce spun. si n-am avut nicio treaba, mergand pana in parcarea de la intrarea in situl istoric. mai departe insemna sa intri cu masina printre ruine. si an de an sunt acolo minim 2 luni. cunosc prea bine zona. nu vad ce probleme ai avea in Deva, care are mult mai putine gropi decat bucurestiul.
                              PS: dupa ce am postat am vazut ca ai tinut minte ca sunt cumva din zona. poza de la avatar e facuta in sat la tata. la 32 km de tine.
                              Last edited by B997NDL; 30 May 2014, 21:53.

                              Comment


                              • E vorba de locurile de pe langa Deva, locuri frumoase, care sunt cam sus ( doctorul stie), nu prea merge sa fi low. Scuze de off, NDL-ule daca vrei vorbim prin PM .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google