Așa arată mașina cu arcurile originale. S-a mai redus "topaiala" de pe spate datorită anvelopelor si jantelor mai mari insa vreau sa măresc mai mult stabilitatea. Plus ca arată cam cocoțată )
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
-
arcurile se vad instant cand o baga pe elevator. Imediat o sa vada ca nu intra bratul sub prag.
de montat arcuri monteaza dar iti dai acordul pe hartie ca faci modificarea pe proprie raspundere si sigur nu vrei sa ramana scris pentru posteritate. in caz de probleme la articulatii imediat te lovesc cu hartia.
eu m-as duce cu jantele pe 15 sa pun arcurile, acasa le-as schimba la loc. dar la orice interventie as merge in service doar cu cele pe 15.
in mintea mea, o janta de 17 cu talon scurt e mai periculoasa pentru articulatii decat arcurile sport. doar in mintea mea.
oricum, cu arcurile sport de pe logan 1 nu stie nimeni sigur daca merg si pe logan 2 sau nu. ochiometric vorbind si expertii forumului au zis ca par a fi in regula dar pana la proba...
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postarcurile se vad instant cand o baga pe elevator. Imediat o sa vada ca nu intra bratul sub prag.
de montat arcuri monteaza dar iti dai acordul pe hartie ca faci modificarea pe proprie raspundere si sigur nu vrei sa ramana scris pentru posteritate. in caz de probleme la articulatii imediat te lovesc cu hartia.
eu m-as duce cu jantele pe 15 sa pun arcurile, acasa le-as schimba la loc. dar la orice interventie as merge in service doar cu cele pe 15.
in mintea mea, o janta de 17 cu talon scurt e mai periculoasa pentru articulatii decat arcurile sport. doar in mintea mea.
oricum, cu arcurile sport de pe logan 1 nu stie nimeni sigur daca merg si pe logan 2 sau nu. ochiometric vorbind si expertii forumului au zis ca par a fi in regula dar pana la proba...
Cât despre părerea ta, sunt perfect de acord; socul transmis in articulatie e mai puternic la un talon de 45 decât la un 55 sau 65. Se simte la mașina mea după pe am trecut la 215/45/17My Ride sigpic
Comment
-
Arcurile nu se fac "special pt gama Renault", ci arcurile se fabrica in functie de model/caroserie.
Poti pune linistit setul de arcuri Eibach pt Logan 1, sunt la fel
Comment
-
Originally posted by dsign View PostArcurile nu se fac "special pt gama Renault", ci arcurile se fabrica in functie de model/caroserie.
Poti pune linistit setul de arcuri Eibach pt Logan 1, sunt la fel
Ms de sfat
Originally posted by Madutzu25 View PostM-am exprimat greșit. Făcute sa meargă pe Renault/logan
Ms de sfat
Apropo: frumoasa mașina, sa o stapanesti sănătos in continuareMy Ride sigpic
Comment
-
daca tot faci o treaba, eu as pune direct H&R si atunci sa vezi stabilitate.
sunt destui care au ales eibach si acum regreta ca n-au pus H&R.
eu le am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit. nu vad ce s-ar schimba la logan2.
neaparat sa pui poze. de cand astept un logan2 coborat... fiindca stock mi se pare ca arata ca un butuc, no offence.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdaca tot faci o treaba, eu as pune direct H&R si atunci sa vezi stabilitate.
sunt destui care au ales eibach si acum regreta ca n-au pus H&R.
eu le am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit. nu vad ce s-ar schimba la logan2.
neaparat sa pui poze. de cand astept un logan2 coborat... fiindca stock mi se pare ca arata ca un butuc, no offence.
HR coboară mai mult din câte am văzut, cred ca prea mult pt drumurile de la noi. Părerea meaMy Ride sigpic
Comment
-
si eu ziceam la fel si ma temeam. vreau sa-ti zic ca n-am nicio problema. merge foarte bine si n-a cazut nimic de pe masina. pot sa ti-o confirme multi de aici.
si urmareste bazarul, deoarece s-au mai vandut arcuri sh de la cei care isi vindeau masinasi normal ca nu voiau sa dea si arcurile sport in acelasi pret.
ultima data a fost acum vreo 2-3 saptamani. H&R se dau cu 400 din ce am vazut. asa le-am luat si eu. cu diferenta de bani faci altceva.
Comment
-
-
Originally posted by B997NDL View Postsi eu ziceam la fel si ma temeam. vreau sa-ti zic ca n-am nicio problema. merge foarte bine si n-a cazut nimic de pe masina. pot sa ti-o confirme multi de aici.
si urmareste bazarul, deoarece s-au mai vandut arcuri sh de la cei care isi vindeau masinasi normal ca nu voiau sa dea si arcurile sport in acelasi pret.
ultima data a fost acum vreo 2-3 saptamani. H&R se dau cu 400 din ce am vazut. asa le-am luat si eu. cu diferenta de bani faci altceva.
Am făcut chestia asta cu jantele si nu îmi pare rău. Adevărat ca am muncit 3 zile sa le scot cromul, dar a meriat ;)
Le fac si eu pe rând, ca tot omul. As mai vrea sa mai schimb la ea
Părerile sunt impartite. Si eu o sa merg tot pe eibach
In afara de diferența de garda, nu îmi dau seama ce ar mai fi. Cei care au mai montat mi-au spus ca h&r sunt puțin mai rigide decât eibachMy Ride sigpic
Comment
-
apropo de zona ta geografica, tata era (ca a murit) de pe langa orastie.
si am fost cu ligheanul meu cu arcuri H&R pana la Sarmizegetusa Regia, prin Costesti. cred ca stii ce spun. si n-am avut nicio treaba, mergand pana in parcarea de la intrarea in situl istoric. mai departe insemna sa intri cu masina printre ruine. si an de an sunt acolo minim 2 luni. cunosc prea bine zona. nu vad ce probleme ai avea in Deva, care are mult mai putine gropi decat bucurestiul.
PS: dupa ce am postat am vazut ca ai tinut minte ca sunt cumva din zona. poza de la avatar e facuta in sat la tata. la 32 km de tine.Last edited by B997NDL; 30 May 2014, 21:53.
Comment
Comment