As vrea sa-mi montez ARCURI SPORT EIBACH cu telescoapele originale ale masinii. Si-a pus cineva,cum este la drum,ce diferente sunt?
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
@nicxx
poti sa mergi linistit cu arcuri eibach si amortizoare stocksigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Nicxx, stai linistit, eibach sunt doar putin mai dure decat cele stock. Singura problema care am intampinat-o eu, despre care multa lume de pe forum nu spune nimic este cursa amortizoarelor spate care devine practic inexistenta in momentul in care incarci masina mai mult. In cazul asta suspensia spate nu mai lucreaza corect si la gropi vei simti ca spatele este aruncat in sus si va ateriza brusc fara nici un fel de amortizare.
Nu cred ca sunt singurul cu problema asta dar probabil nu toata lumea foloseste masina ca mine. Eu cand merg la cumparaturi bag 60-70l de apa+alte cumparaturi. Daca plec in afara orasului de obicei mert in 5 persoane plus portbagaj plin.
Pentru cazul meu exista 2 variante:
1. Suspensie stock
2. Arcuri sport si amortizoare modificate (scurtat cilindrul amortizoarelor spate cu 5cm)
Am ales-o pe a doua si acum imi permite sa o incarc lafel cum puteam cu arcuri stock.
Comment
-
Eu am taiat din tampoane la amortizoarele spate, 2 bucati, alea de jos, si am lipit acele protectii de praf de tampoane. Rezultat cu 5 oameni si bagaje loganu cu arcuri sport eibach a devenit la fel de comod si la fel de barca, dar hei macar numai sari la o groapa de pe bancheta. Am vazut treaba asta cu taiatu la alessandro pe threadul my ride care scria ca o stie de la matheo, oricum am invatat multe de acolo si le multumesc pe acesta cale.
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View PostIn cazul asta suspensia spate nu mai lucreaza corect si la gropi vei simti ca spatele este aruncat in sus si va ateriza brusc fara nici un fel de amortizare.
2 chestiuni care se fac aici:
- asezarea corecta a bucselor puntii spate, in concordanta cu noua garda la sol ( dupa montajul arcurilor scurte )
- scurtarea bucselor de pe aparatorile de praf ale amortizorului - este suficient sa tai 2 segmente.
Mai trebuie verificata starea amortizoarelor din cand in cand. Chiar daca nu au scurgeri de lichid, ele pot fi iesite din normele de eficienta.
Comment
-
Originally posted by dsign View Post
2 chestiuni care se fac aici:
- asezarea corecta a bucselor puntii spate, in concordanta cu noua garda la sol ( dupa montajul arcurilor scurte )
- scurtarea bucselor de pe aparatorile de praf ale amortizorului - este suficient sa tai 2 segmente.
Mai trebuie verificata starea amortizoarelor din cand in cand. Chiar daca nu au scurgeri de lichid, ele pot fi iesite din normele de eficienta.
Nu mi s-a parut ok sa tai din bucse. Mi s-a parut mai ok sa scurtez amortizoarele si tija lor ca sa lucreze unde trebuie si sa fie putin mai dure.
Amortizoarele originale ale masinii sunt pe balcon si aveau ~20k km cand le-am dat jos. Cele modificate erau uzate si au fost refacute, momentan vad ca se tin bine iar, cand vor ceda daca nu sunt multumit de durata lor de viata voi trece la suspensia stock.
Comment
-
eu am citit pe aici ca ar fi bilstein 8, dar n-as pune ca devine mai dura suspensia.eu sunt f multumit de H&R cu amostizoare stock, si cand le scimb tot asta pun. am si vorbit sa le iau pe ale lui Mihai, care au 30.000 pe masina, cu 150 lei toate patru, inclusiv flansele cu rulmenti cu tot. superpret...
Comment
-
O vreme am fost multumit de Bilstein B4 cu arcuri stoc, se tinea mai teapana fata la denivelari/accelerari/franari si cum pe spate aveam butelia de gpl mai tto timpul plina simteam amsina mult mai stabila decat stock.
Dupa multa vreme am schimbat loganul cu gpl si iarasi dupa nenumarate cautari am purces la amortizoare Monroe si arcuri Eibach. Am mers pe aceasta combinatie din cauza ca ma plimb cu masina impreuna cu familia si mai pun una alta in portbagaj .
La raliul Banatului am povestit cu un mecanic de asistenta ce avea HR pe loganelul de asistenta si era foarte coborata ,dpv al meu, si zicea el ca se tine bine amsina dar scutura al naibii si esti putin limitat cu garda. Weytec/Vogtland/TaTechnix am gasit cu 40mm coborare si recenziile erau slabut documentate, desi fiecare producator isi lauda cioara bine de tot pe site
Acum sa vad cat de multumit am sa fiu, desi conform zicalei pe banii mei ma distrez numai eu...ar trebui sa fiu cel mai multumit
Comment
-
Mi-am montat astazi arcurile Eibach. Sunt mai mult decat multumit,masina coboara exact cat trebuie,intr-adevar este mai stabila se simte clar diferenta,am luat cateva curbe mai in viteza si nu mai face ca barca,o adevarata placere sa conduci acum. Ce m-a impresionat este faptul ca nu afecteaza confortul...aproape deloc.Sunt super multumit de ele. O sa fac si cateva poze maine. As vrea sa-mi iau si niste distantiere pe spate de 20mm pe viitor.
Comment
Comment