Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am pus poze pe nicaieri, nu prea mai fac poze...

    O sa arunc una doua pe aici. Timp sa gasesc
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Poze de astzi, scuzati mizeria
      Attached Files
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • multumesc ! s-a asezat superbine. unde voiai s-o mai cobori ?
        nu mi-o mai lasi si mie pe spate ?
        anvelopele sunt stock sau pe 195 ?
        Last edited by B997NDL; 13 February 2015, 20:00.

        Comment


        • Dar ce aI facut la amortizoare?
          arata bine de tot
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • cred ca are si distantiere.

            Comment


            • Salut, ma tot bate si pe mine un gand. Dar ma bate rau de tot, ca nu mai stiu de mine. As face si eu un upgrade la suspensii si anume B12 cu HR. Ce parere aveti? Ii multumesc in avans lui Dsign, daca vrea sa impartaseasca din experienta lui, cat si celorlalti. Un diesel Ph2.
              Last edited by NClau; 2 March 2015, 14:40.

              Comment


              • Intr-un final, dupa ce am citit topicul asta de cateva ori cap-coada m-am hotarat la H&R + Blistein b4. Am inteles ca garda la sol va fi cu 4-4.5cm mai mica. Jantele sunt pe 18, 214/40 J8, et36. Mi sa spus sa-mi iau gandul atata timp cat am jantele alea. Pana sa ajung la un service as vrea sa aflu o parere de la voi.
                Sau daca e cineva care detine combinatia asta de arcuri si amortizoare si dispune de ceva timp (se intelege ca nu moka) si doreste ma ajute, as putea sa pun jantele mele si atunci as sti clar fara niciun dubiu, intra sau nu
                Attached Files
                Somebody stop me, I'm outta control please
                before I do autopsies on these MC's

                Comment


                • cred ca o sa te scuture bine in combinatia asta: amortizoare mai tari, arcuri H&R, jante pe 18, anvelope cu talon mic.

                  Comment


                  • Cu siguranta, nu ma indoiesc, doar ca e un aspect care nu ma deranjeaza.
                    Scopul este sa o cobor maxim dar pana la limita in care trebuie sa modific aripi sau alte elemente. Am vazut ca mai exista o alternativa ( defapt doar doua sunt, "mari si late" ), arcurile Eibach, care o coboara doar cu 3-3.5cm. Nu ma incanta alternativa dar daca ar fi singura, nu as sta pe ganduri.
                    Somebody stop me, I'm outta control please
                    before I do autopsies on these MC's

                    Comment


                    • La ce drumuri avem, o sa scuture rau
                      Experienta personala: arcuri eibach,amortizoare stock, jante 17, anvelope 225/45/17 ramforsate. In 10k km s-au tasat tampoanele de la amortizoare si bieletele antiruliu
                      My Ride sigpic

                      Comment


                      • Madutzu25, ce J si ce ET aveau jantele tale? La prima vedere, inaltimea comparativ janta ta cu anvelopa vs 215/40/18, 634mm vs 629mm. Daca ai acelasi J si ET ca si mine atunci cu siguranta fara niciun dubiu Eibach pot sa pun linistit.
                        Somebody stop me, I'm outta control please
                        before I do autopsies on these MC's

                        Comment


                        • Corectez: 215/45/17; acum am vazut ca am tastat gresit
                          Daca imi amintesc corect, J 7,5 si ET 38. Sunt stantate pe interiorul jantei, insa trebuie sa ma bag sub masina sa vad
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • N-ar fi mare diferenta nici asa.
                            Poti pune o poza sa vad ce spatiu ti-a ramas intre aripa si anvelopa?
                            Attached Files
                            Somebody stop me, I'm outta control please
                            before I do autopsies on these MC's

                            Comment


                            • Originally posted by Spliff View Post
                              Cu siguranta, nu ma indoiesc, doar ca e un aspect care nu ma deranjeaza.
                              Scopul este sa o cobor maxim dar pana la limita in care trebuie sa modific aripi sau alte elemente. Am vazut ca mai exista o alternativa ( defapt doar doua sunt, "mari si late" ), arcurile Eibach, care o coboara doar cu 3-3.5cm. Nu ma incanta alternativa dar daca ar fi singura, nu as sta pe ganduri.
                              poti pune linistit H&R. anvelopele nu bat, nu freaca, e totul ok. doar ca te-ar scututa putin. am inteles ca nu te deranjeaza, dar pe bucse, capete de bara, pivoti... cred ca le-ar deranja un pic.
                              singura chestie e sa repozitionezi bucsele si sa tai "gogosile astea doua de pe amortizoarele spate, ca sa nu mai bata in ale si sa nu mai scuture asa de tare.
                              am aflat si eu de la userul alessandro, si sunt multumit de modificare. intreaba-l pe el mai multe.
                              Attached Files

                              Comment


                              • @ Spliff pozele care te interesau. Sper sa ajute
                                Attached Files
                                My Ride sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google